2025. Július 13. - Jenő
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
dobaki2 | 2010-11-03 06:13 DOXA részére
Meg tudom erősíteni az információt, de szélsőséges esetben nekem még 120-030 km után is regenerált a 2.0 140 Le diesel. Szerencsére a mostani már kétszer is elment kb.430-450 km-t két regenerálás között, és a regemeráció is rövidebb volt (2.2 diesel 129 LE)
Baba | 2010-11-02 23:09
Sziasztok! 2006-os Mazda6 2.0 CD TE 121 lovas motorblokkba van-e fagydugó, és ha van milyen átmérőjű? Válaszokat előre is köszönöm.
DOXA | 2010-11-02 16:45
Kénmentessel kb. 220-240 km, simával volt már, hogy 180km.múlva regenerált.
Vitez72 | 2010-11-02 13:24
Bocsánat mazda 6 CD TE,az autóm jelzése
Vitez72 | 2010-11-02 13:20
Sziasztok!
Van egy mazda 6 2.0 CF TE kombim 12500 km van benne. Olyan problémám van vele, hogy 3000-res fordulaton húzatva füstöl az autó.Persze csak hirtelen kigyositásokor. Motordiagnosztikán két hónapja voltam vele,ott minden a gyári értékeken belül volt.Tudna valaki valami tippel szolgálni,mit is nézessek meg rajta!Előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-11-02 10:34 dpf_killer részére
Egy biztos, nagymértékben befolyásolja a hengerekben az égés minőségét, így az emissziós összetételt is az üzemanyag minősége. Másrészről pedig mint már korábban írtam egyszer, kis túlzással kész csoda, hogy a közös nyomócsöves dízelek ultra precíziós alkatrészei a legtöbb fajta körülmény esetén is működnek hosszú távon. A kérdés persze marad, melyik üzemanyag mennyivel minőségibb a másiknál.
Lator69 | 2010-11-02 08:52 DOXA részére
DOXA!
Azért elárulhatnád, mennyivel nőtt a regenerálások közötti kilométer.
Köszi!
dpf_killer | 2010-11-01 20:51 man200 részére
Mindenekelőtt leszögezném hogy a "blue diesel" már régen nem kapható, helyette "diesel tech" a nafta neve, én ez utóbbit tankolom általában, csak a magam nevében tudok nyilatkozni, és biztosaan százmillión fogják állítani ellenkezőjét, és hogy ez hülyeség, de mikor ezt tankolom akkor: halkabb a motor, "simább a járássa", érezhető min. fokú teljesítménynövekedés, fogyasztás csökkent, DPF problémám azóta nem volt... hangsúlyozom subjektív, valószínű placebo effektus is hozzájárul..
DOXA | 2010-10-31 11:23 IMGM6 részére
Én a praktikerflitteres 6osomba kétszer fulltank a magyar kút kénmenteséből, és bizonyítottan megnőtt a két regenerálás közötti kilométer,így a fogyasztásban egy negatív tendencia is jelentkezett. Most az a kérdés, hogy a magasabb üa.ár hogy befolyásolja az üzemeltetési költséget.
NEM KÉRDÉS! DRÁGÁBB! :)DOXA
Tom68 | 2010-10-30 22:37
Sziasztok!
Szeretném kérdezni Mazda szakértőktől, hogy volt már másnak is gondja. 1700-1800 fordulaton, általában 3.sebességi fokozatban megtorpan,ránt. Mazda szakszervíz ajánlásával tettem bele Protec szeleptisztító adalékot. Valamivel jobb, de nem az igazi. Mit javasoltok? Előre is köszönöm a válaszokat.