2025. Június 18. Szerda - Levente

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-10-18 15:16 N.I. részére

Amíg nem folyik az olaj, addig nem engedi a Mazda garancián belül cserélni. Akkor sem, ha csak 20-30%-os a csillapítás.

N.I. | 2010-10-18 13:00 mazda-auto.hu részére

csak az egyik oldali telón látszik enyhe olajfolt.
Ha lesz időm beviszem fékpadra beméretni és ha nem hibás akkor kivárok vele.
vagy rosszul gondolkodok ?

mazda-auto.hu | 2010-10-18 12:36 N.I. részére

A lengéscsillapítók elbírálása soha nem egyszerű. Egyszerű "olajpára" általában nem jelent cserét. Olajfolyás viszont egyértelműen, de egy tengelyen nem lehet mindkettő hibás a bejelentéskor.

A turbófeltöltők általában mindig engednek-nyomnak át valamennyi kenőolajat a csapágyuktól a kompresszor oldalra (beömlés), jó állapotuk esetén azonban ez elhanyagolható mennyiségű.

N.I. | 2010-10-18 11:34 mazda-auto.hu részére

köszönöm a gyors választ mazda-auto !

A teló amúgy garis alkatrész ha garanciaidőn belül van és rendszeresen márkaszervizbe hordtuk?

A turbónál lévő olaj amúgy normális jelenség ?

mazda-auto.hu | 2010-10-18 11:07 N.I. részére

-Olaj mindenképpen van benne, a gázosok esetében a gáz csak az olaj felett helyezkedik el a csillapítóban.

-A tömítetlenséget nyilván meg kell szüntetni, illetve az olajfogyasztást figyelni kellene, bár egy DPF-es estében ez nem mindig egyszerű.

mazda-auto.hu | 2010-10-18 10:43 LeslieD részére

A gyári alkatrész árak a közelmúltban csökkentek 15%-kal. garancián túli autók esetében gyakran tudunk megfelelő, de olcsóbb alternatívát nyújtani az alkatrészek esetében. Az üzemanyag pumpákkal nincs igazán probléma, inkább a PCV szelep okoz néha gondot. Eleinte ez nem állt rendelkezésre csere alkatrészként, de már ez is megoldott, így nem kell komplett pumpát cserélni.

N.I. | 2010-10-18 10:17

Hello,
2007 ,143 LE M6 ( 60ekm )irányába lenne kérdésem ,hátha tud valaki hozzászólni :

- hátsó telók gázzal vagy olajjal töltöttek ? nálunk ugyanis egyik teló mintha olajfoltos lenne

- motortérben a tudbó egyik oldalán ( amelyik a levegőszörőház felé megy ) a turbó és a gumicső csatlakozásánál szintén olajnyomok valamint az alsó müanyagburkolatba is ilajsár.

Banesz | 2010-10-17 19:30 susugaga részére

Köszönöm az infót.
Nagyon beleszerettem ebbe a vasba. a tesómnak rx-8 a van és nagyon meg van vele elégedve. januárban meg megveszi az uj 3-as mps-t. (a genya)
Szóval akkor érdemes megvenni. remélem még januárban meg lesz mert sajnos csak akkor tudnám megvenni. de ha nem akkor is mazda 6 lesz csak akkor nem tudom milyen motorral. a fogyasztásról meg annyit hogy most a héten kaptam meg hogy öreg papásan vezetek a városban. :) szóval az tuti hogy marad a zoom zoom zoom.

susugaga | 2010-10-17 13:26 Banesz részére

Ahogy olvasgatom a fórumot jobbára mindenkinek diesel autója van, nem tudom kinek van benzinesben tapasztalata. Az enyémben millió km van de egész jó. Az óráját természetesen, jó magyar szokás szerint visszatekerték, valami amatőr, ezért tönkrement. Az enyém fogyasztása úgy alakult: autópálya tempomat 130 8liter. Városban kíméletes üzemmódban nagypapás gyorsításokkal szintén 8l. 100 alatt tartósan hosszútávon 7,5. Sportos használat mellett: 9-? Egyenlőre ennyit tudok.

susugaga | 2010-10-17 13:16 Banesz részére

Helló! Először én is a sárgát néztem ki magamnak, de akkor még 2m felett volt az ára. Aztán én Nyíregyházáról hoztam az enyémet (1100km oda vissza), mert azt tudtam megvenni. Utánna persze már leárazták a sárgát is :( Nem tűnik rossz vételnek.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó