2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda3 teszt.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda MX-5 Kupé 2009.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-10-11 08:46 majdnemmérnök részére
Gyakori nullázással (tankolásnál) pontosítható, de van, hogy szoftveresen korrigálni kell a beállítást.
mazda-auto.hu | 2010-10-11 08:45 Zotyo74 részére
Hallani kellene. Lehet pl. nyelestengely csapágy.
majdnemmérnök | 2010-10-10 22:16 Hanzlik részére
castrol professional 5w 30 valvoline max life 5w 30 ha sokat mész rövid távon érdemes 10000 km után cserélni. üdv
Zotyo74 | 2010-10-10 20:48
Tisztelt Mazda-autó!
A 2003-as évjáratú 136 le dízel hatosomon az alábbi jelenségre lettem figyelmes:
Kuplung felső munkahenger cserélésére került sor,de mielőtt erre sor került volna a szerelőm szétszedte a váltóművet,mert úgy gondolta, hogy ott lehet a probléma.Miután elhoztam az autót egy idő után feltűnt, hogy
váltás során, 1400-as fordulatszám felett a kuplung benyomása során egy mély hang hallatszik.Az autó a sebességet simán beveszi le-illetve felkapcsolásnál.Megmutattam ezt a szerelőmnek, aki szerint nem a nyomcsapággyal, kuplunggal, szerkezettel, stb. van baj, hanem - a szavaiból az derült ki - gumibak, vagy valamilyen szigetelés, alátét nem került vissza.Kérdezem én Önöktől:létezik ilyen?Maguk mire gondolnak, illetve akik ezt elolvassák.Válaszukat előre is köszönöm.
Szép napot Kívánok!
Hanzlik | 2010-10-09 15:50 EnergieLaczy részére
Így van én is így vettem észre azért írtam hogy attól függ hogy nyomom neki. de valahogy nem lehet ezt megcsinálni mert így elég gáz.
EnergieLaczy | 2010-10-09 12:54 majdnemmérnök részére
Sziasztok!
Fedélzeti számítógép hátralévő km adathoz hagy írjam le a véleményem.
Én azt figyeltem meg, hogy az utolsó pár perces átlagot veszi figyelembe és az alapján számolja ki hogy ha annyi marad az átlagod akkor mennyi km marad még. Nem az össz fogyasztás átlag alapján számol amit tankoláskor és nullázások óta megtettél! Persze ha elkezded nyomni neki jobban, és pár percig úgy mész akkor annak a fogyasztás átlagával kezdi kiszámolni és egyből kisebb hátralévő km-t fog mutatni. Én legalábbis autópályán próbálkozva ezt tapasztaltam. Régebben leírtam, de ha olyan 5 litykós átlagom volt és kivillant a lámpa akkor volt hogy mentem vele 90 km-t és tankoltam összesen 57 lityit. Többet nem mertem menni vele kockáztatva. Régebben ezért is kérdeztem hogy ha kivillan a lámpa akkor mennyi liter van a tankba, de érdemi választ nem kaptam, nem igazán tudta senki megmondani, hogy 8-9-10 liter. A Mazda 323F BA-mnál tudtam és a kézikönyvbe is leírták legalább hogy ha kivillan a lámpa 8 litykó van a tankba. Mostani M6 2003-as disel járgányom könyvébe meg sem említik a literszámot.
Minden tankolásnál nullázom a km számlátó és a fedélzeti adatait. A számítógép álltal mutatott és a valóságos fogyasztás között nekem olyan 1-2 deciliter szokott lenni max a különbség.
Üdv ÉNRG
Hanzlik | 2010-10-09 08:55 majdnemmérnök részére
Szia nekem is ez lenne a bajom vele ha nem nyomom neki akkor kivillan a lámpa és mutat 300km hogy van még. nem értem. és segítsetek hogy 2003-as Mazda 6 2.0 dieselbe Milyen olajat vegyek mert cseréni kéne. előre is köszi. ja amúgy 200000km van benne.
majdnemmérnök | 2010-10-08 21:51
mitől van az hogy a diesel 6-osban a BC szerint megtehető km még 240-250 km de a lámpa már világít, mintha köszönő viszonyban sem lenne a valósággal?
Ricsi | 2010-10-08 19:58 gulyas_peter részére
szia
nekem pont ezeket csinálta. később az alapjárat is ingadozott, főleg hidegen.
porlasztócsúcs csere megoldott minden problémát.
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-10-08 09:08 gulyas_peter részére
Egy EGR szelep takarítás kb. 6600,-Ft, az új szelep ára 75265,-Ft.
A kettős tömegű lendkerék ára önmagában 195057,- Ft jelenleg. Tengelykapcsoló szerkezettel, tárcsával együtt 258000,-Ft. Az alsó segédkeretet, váltót le kell venni, így viszonylag munklaigényes művelet. Ráadásul a futóművet is célszerű újra beállítani utána.