2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2010-10-07 12:27 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Válaszát köszönöm. Mennyibe kerül Önöknél egy kettős tömegű lendkerék vagy egy EGR javítása/cseréje?

mazda-auto.hu | 2010-10-07 12:19 gulyas_peter részére

Ez lehet a kettős tömegű lendkerék hibája, de akár keverékképzési hiba pl. az injektorok, lerakódások, EGR hibája, stb... miatt is.

gulyas_peter | 2010-10-07 10:16 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Köszönöm gyors válaszát!

Még egy kérdés:

1200-1400 fordulatszám között remeg a kocsi!
Állóhelyzetben jobban érezni, de menetközben ebben a tartomyában haladva, lehet érezni
Mi lehet az oka?

mazda-auto.hu | 2010-10-07 09:46 gulyas_peter részére

Egyszerűsítve a dolgokat azért füstöl feketén mert dízel, nem új és még nincs benne korom szűrő. A rendszer elemeinek hatásfok gyengülése, pl. lerakódások, kopások miatt, összeadódik.

gulyas_peter | 2010-10-07 09:07

Tisztelt Mazda-autó!

Az előbb elfelejtettem írni, hogy a kocsi 2004es 2.0 CDTE

Ponotsabban leírva a füstölés jelenségét: 2/3os gázfröccsöknél jelentkezik ez a fekete füst.

Alapjáraton nem füstöl egyáltalán és a kasztni sem kormos sehol!

gulyas_peter | 2010-10-07 08:57

Tisztelt Mazda-autó!

Mi lehet az oka, hogy az autó magas fordulatszámon kicsit füstöl? (fekete színű)?

Másik kérdés:

1200-1400 fordulatszám között remeg a kocsi!
Mi lehet az oka?

Válaszát előre is köszönöm!

malitsg | 2010-10-07 08:50 mazda-auto.hu részére

sehogy nem működik akkor megy vissza gariba

mazda-auto.hu | 2010-10-07 08:29 gulyas_peter részére

Elsődlegesen 30-as melegoldali jelzésű, pl. 5w-30 a gyári ajánlás.

gulyas_peter | 2010-10-06 16:27

Tisztelt Mazda-autó!

Milyen motorolaj való gyárilag a Mazdába?

2004 2.0 CDTE

Zsozsó | 2010-10-06 08:47

Tisztelt Hozzáértő Fórumozók!
Az "Azautó" újság augusztusi számában megjelent "Közös csőd" című cikkben arról írtak, hogy költségtakarékosabb megoldás közös csöves dízel befecskendezőket tisztítással "javítani", még mielőtt cseréjük válna szükségessé, amiről tudjuk, hogy nem két fillér. Várom, hogy mit tanácsoltok. Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó