2025. Július 22. Kedd - Magdolna

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


enola | 2010-11-26 14:22

Tisztelt Mazda-Autó, a 2010-11-19, 14:59.-nél leírtakkal kapcsolatban kérdeznék ismét: úgy tűnik, nem az EGR szelep a hibás, mert kiiktatása után is megmaradtak a tünetek. Közben jelentkezett egy hibakód: "túl sok gázolaj visszafolyás" az egyik befecskendezőnél - legalábbis ezt mondták. Műszeres ellenőrzést és ultrahangos tisztítást javasoltak. Hol és mennyiért lehet ezt megoldani? Van ennek valami kockázata? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-11-26 12:32

Befecskendezési hiba, EGR hiba, motortartó bak hiba stb...

susugaga | 2010-11-25 19:41

Tisztelt Mazda-Autó

Mitől lehet az, hogy alapjáraton úgy remeg az autó mint egy rossz háromhengeres diesel, pedig benzines. Kicsit emelem a fordulatot már szépen simán jár, jól is megy.

mazda-auto.hu | 2010-11-23 12:41 tomsza részére

Elvileg a Mazda diagnosztikai rendszer modul programozás fejezetében lehet programozni, de ezt pillanatnyilag nem tudom egy ilyen autón kipróbálni.

tomsza | 2010-11-23 11:30

Tisztelt Mazda-Autó

2010-es faceliftes 163 LE-s GTA-m van. Van-e lehetőség ebben a BC kalibrálására, a Fehérvári szervizben sajnos nem találták módját.

tomsza | 2010-11-23 11:30

Tisztelt Mazda-Autó

2010-es faceliftes 163 LE-s GTA-m van. Van-e lehetőség ebben a BC kalibrálására, a Fehérvári szervizben sajnos nem találták módját.

mazda-auto.hu | 2010-11-23 08:19 enola részére

Blokkolni kell kipufogógáz a visszavezetést. Ha így jó lesz, akkor megvan a hiba.

EnergieLaczy | 2010-11-22 16:28 mazda-auto.hu részére

Sziasztok!
Az autó félrehúzás témához.
Új alufelni, új nyárigumival az autó nagyon szépen ment egyenesen.
Lecseréltem lemezfelnire és téligumira, egy nagyonkicsit jobbra húz. Gumisnál megnéztük külön a felnit, jó volt nem ütött és ugrált, súlyt is alig kért szerelés után. A téligumik használtak voltak. Guminyomás mindegyiknél ugyan annyi nincsen eltérés jobb és baloldal között. Kíváncsi leszek ha új téligumit rakok majd rá akkor is így viselkedik vagy azzal már szépen egyenesen fog menni.

Cserekor megmértem a féktárcsák méretét, hivatalosan mennyi a minimum mm érték amire lekophat az első és hátsó féktárcsa?

Hamár le volt véve a kerék, a könnyebb hozzáférést kihasználva kicseréltem a tompított izzókat is nehogy esőbe hóba sárba este érjen utol a csere. Hát az biztos hogy szídtam volna a tervezőt. /De jó is volt a 323F BA-nál. Motorháztető fel, könnyen hozzáférhető helyen volt, kb 15-30 másodperc és kész a csere./

Üdv ÉNRG

enola | 2010-11-22 13:26 mazda-auto.hu részére

Ja, és hogyan illik rendesen kitisztítani? Szívem szerint mennék B.csabára, de Kaposvárról...

enola | 2010-11-22 13:20 mazda-auto.hu részére

Gondoltam rá, és ki is tisztítottam, de csak felületesen. Persze ettől még lehet hibás. Nincs hibakódja neki? Hogyan lehetne behatárolni egyszerűen?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó