2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


enola | 2010-12-02 08:21 mazda-auto.hu részére

Lehetne erről kicsit többet tudni (az ország másik végében lakom), ez egy szelep, vagy elektronikai alkatrész? A "szakemberek" csak néztek a "hozamszabályozás" kifejezésre, és, mivel a railcsőben a nyomás megvan 35000 Pa körül alapjáraton is és gázadásnál is, nem értik. Még egy kérdés: jól tudom, hogy a 2004-es 120-asnak még nem változtatható geometriájú a turbója? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-12-02 08:13 Ricsi részére

Nézd meg, hogy valóban vizes-e a padlószőnyeg! Ha vizes, akkor a többi a szerviz dolga.

Ricsi | 2010-12-01 18:34 mazda-auto.hu részére

köszi mazda-auto!
a kondenzvíz elvetést hogy tudom ellenőrizni?
köszi
Ricsi

mazda-auto.hu | 2010-12-01 10:11 man200 részére

Természetesen a túlzott feszültség ingadozás igen, de ennek igen kicsi az esélye. Ha kialszanak a lámpák, akkor az egyes alrendszerek (ABS,TCS,DSC...)a központi vezérlőegység szerint működőképesek.

man200 | 2010-12-01 09:40 mazda-auto.hu részére

Üdvözlöm.
Akksi gondal kapcsolatban kérdezném. ABS,TCS,DSCOFF ikonok felvillanása okohat-e meghibásodást a rendszerekben? Ma -8 celsiusban is pöcre indult. Könnyedén hajtott az önindító.
Köszönöm a válaszát.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 09:00 rm250 részére

A leírtak alapján első körben inkább izzítógyertya-izzítás hibára gyanakodnék.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:59 Ricsi részére

Elképzelhető, hogy például a padlókárpit - különösen jobb elöl - át van ázva a kondenzvíz elvezetés hibája miatt, és nem tud kiszáradni.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:58 várati részére

Az 2,0 MZR-CD motorok hatásfoka annyira jó, hogy akár menet közben is az optimális hőfok alá hűlhet vissza a motor hideg időben, így ilyenkor is bekapcsolhat a kályha.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:54 enola részére

Valószínűleg az üzemanyag ún. hozamszabályzásával van probléma. Ez egy nálunk 29900,-Ft-os alkatrész cseréjével orvosolható.

rm250 | 2010-12-01 08:16

Tisztelt Mazda-Auto !


A következő kérdésem lenne, 03'M6 136LE D-el kapcsolatban:
a jelenlegi hideg időben, reggeli indításkor az autónak nagyon "csúnya" hangja van és rendkívül erőteljesen füstöl, látszik, hogy tökéletlen az égés, úgy érzem, mintha a motor is egyenetlenül járna.
Kb. 3-5perc elteltével tökéletesen szép hangja van és egyáltalán nem füstöl.Olajfogyasztás gyakorlatilag nem mérhető.
Befecskendező a tippem, de remélem nem jól gondolom.
Válaszát előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó