2025. Június 19. Csütörtök - Gyárfás
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2010-12-02 08:55 gulyas_peter részére
Igen, 21/5 Wattos üvegfoglalatú izzó kell bele. Mazda szervíz, autóelektronikai bolt.
mazda-auto.hu | 2010-12-02 08:51 enola részére
A fórumnak véletlenül sem az a célja, hogy szakembereknek adjon tanácsot. 35000 Pascal egyébként 0,35 Bar-nak megfelelő nyomás, melynek nagyjából az ezerszerese kellene a motor működéséhez. A 2005-ös ráncfelvarrás után lett változtatható a geometria.
gulyas_peter | 2010-12-02 08:43
Tisztelt Mazda-autó!
Hol tudok bezserezni féklámpaizzót 2004es 2.0 Mazda 6ba? Sajnos eddig benzinkutakon nem kaptam.
Ahogy néztem ugyanaz az izzó van a világításra és a féklápára is, igaz?
enola | 2010-12-02 08:21 mazda-auto.hu részére
Lehetne erről kicsit többet tudni (az ország másik végében lakom), ez egy szelep, vagy elektronikai alkatrész? A "szakemberek" csak néztek a "hozamszabályozás" kifejezésre, és, mivel a railcsőben a nyomás megvan 35000 Pa körül alapjáraton is és gázadásnál is, nem értik. Még egy kérdés: jól tudom, hogy a 2004-es 120-asnak még nem változtatható geometriájú a turbója? Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2010-12-02 08:13 Ricsi részére
Nézd meg, hogy valóban vizes-e a padlószőnyeg! Ha vizes, akkor a többi a szerviz dolga.
Ricsi | 2010-12-01 18:34 mazda-auto.hu részére
köszi mazda-auto!
a kondenzvíz elvetést hogy tudom ellenőrizni?
köszi
Ricsi
mazda-auto.hu | 2010-12-01 10:11 man200 részére
Természetesen a túlzott feszültség ingadozás igen, de ennek igen kicsi az esélye. Ha kialszanak a lámpák, akkor az egyes alrendszerek (ABS,TCS,DSC...)a központi vezérlőegység szerint működőképesek.
man200 | 2010-12-01 09:40 mazda-auto.hu részére
Üdvözlöm.
Akksi gondal kapcsolatban kérdezném. ABS,TCS,DSCOFF ikonok felvillanása okohat-e meghibásodást a rendszerekben? Ma -8 celsiusban is pöcre indult. Könnyedén hajtott az önindító.
Köszönöm a válaszát.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 09:00 rm250 részére
A leírtak alapján első körben inkább izzítógyertya-izzítás hibára gyanakodnék.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:59 Ricsi részére
Elképzelhető, hogy például a padlókárpit - különösen jobb elöl - át van ázva a kondenzvíz elvezetés hibája miatt, és nem tud kiszáradni.