2025. November 2. - Achilles

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


N.I. | 2010-12-09 13:10 Hanzlik részére

Hello ,
Ha jól emlékszem a váltó elején van egy hatalmas nagy fejü csavar 23 vagy 27 lehet az a felöntő nyilás .
A leeresztőre nem emlékszem de szerintem valahol alul ( a váltó alján ) lehet valami imbusz.

IMGM6 | 2010-12-08 19:24 Szab85 részére

Elsősorban arra figyelj, hogy nehogy megvegyél, egy külföldről behozott, volt totálkáros és/vagy 300-400e km után szakszerűtlenül javított motorú autót, természetesen garantált 80-120e km-rel és sérülésmentesen. Ilyen idős és ilyen kategóriájú dízelautó (más típust is) csak 100%-osan leinformálható és megbízható tulajdonostól.

Hanzlik | 2010-12-08 19:21

És abban tudnátok segíteni hogy a váltóban hol kell olajat csrélni mi a menete meg hol kell leengedni? mindent csináltam már a kocsin de még váltó olajat egy kocsiban sem cseréltem.

toget | 2010-12-08 18:37 mazda-auto.hu részére

üdv,

beraktuk a kapcsolókat, viszont nem reagál a rádió, elképzelhető, hogy össze kell programozni a kapcsolót a rádióval, hogy működjön?

Szab85 | 2010-12-08 18:17

Üdv.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy jelen pillanatban szeretnék vásárolni egy 2003-as 2.0 CDH TE mazdát.
De nem igazán tudtam eddig olyan emberektől információt gyűjteni akiknek van/volt ilyen autójuk,
Esetleg mi az ami egy 7 éves mazdánál nagyobb figyelmet igényel a vásárlásánál?!
Köszönöm előre is!

venember | 2010-12-08 15:30

A befecskendezővel kapcsolatban köszönöm a tájékotatást! Üdv.

venember | 2010-12-08 15:30

A befecskendezővel kapcsolatban köszönöm a tájékotatást! Üdv.

mazda-auto.hu | 2010-12-08 10:05 Hanzlik részére

A legolcsóbb lehetőség egy olajcsere. Hátha bejön. Mnden más lépés lényegesen többe kerül.

koklar1 | 2010-12-08 08:13 lippel részére

Szia.Persze.Az enyém is az volt 2004-es 136Le-s.Abba vettem, de sajna már nem kellet bele.Úgyhogy a Tiedbe biztos jó.

lippel | 2010-12-07 23:13

Az enyém 2004-08 havi 2.0 CDH TE 136LE.

Ebbe jó szerinted?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó