2025. November 2. - Achilles

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


susugaga | 2010-12-10 19:33

Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Úgy vettem észre a vezető oldali ülésemben tönkrement a füttés. Mit lehet tenni? Az ülést egyenlőre nem szeretném cserélni. Köszi.

mazda-auto.hu | 2010-12-10 16:06 ciaspola részére

Valóban nagyon kedvezőek a jelenlegi Mazda6 árak. Éppen ma mondta csodálkozva egy Golf-os ügyfél, hogy az autója áráért egy Mazda6-ost is tudott volna venni. (Néha nem értem az embereket! :-) ) A tavaly megjelent motornak típushibái egyelőre nem ismertek. A dízelmotor is Japánban készül, és láncos vezérlésű. A szervizköltségek még a Mazda hivatalos hálózatán belül is szervizfüggőek, de egyáltalán nem magasak. Nálunk, az Autó-Expanzió Kft-nél, az ügyfeleink véleménye alapján kimondottan kedvezőek az árak. Részben emiatt is sokan keresnek fel bennünket távolabbi térségekből, hiszen még így is megéri nekik. Ezúton is köszönjük! De hagyjuk az önreklámot! Ez egy igazi Japán autó, verhetetlen áron! :-)

ciaspola | 2010-12-10 15:50

Sziasztok!
Azert irok, mert az uj 6-os Mazdak arlistajat nezegetve, igen kedvezo arajanlatokat talalni. Ezert elgondolkodtam, egy uj, 2,2cd (129Le) Sport Mazda megvetelen.
Erdeklodni szeretnek, hogy ennek milyen tipushibai ismertek? Esetleg van-e tapasztalat a szerviz koltsegekrol?
Ez a motor egyebkent lancos mar?

mazda-auto.hu | 2010-12-10 15:38 tasmate részére

16x6 collos, ET 50-s. Nálunk 16900,-Ft darabja.

tasmate | 2010-12-10 14:12

Kedves Mazda-autó!
2009-es kombi Mazda 6-osra keresek felnit teli gumihoz. A gyarilag eloirt 205/60 R16 meretu gumihoz mekkora felni-szelesseg es ET szam javasolt?

mazda-auto.hu | 2010-12-10 10:15 Szab85 részére

A kettős tömegű lendkerék ára 180000,-Ft körül mozog, ez egyes autókban tönkremehet, míg másokban nem. Ha bizonyos fordulatszámokon nagyon remeg a motor, akkor ez is lehet a remegés oka. Viszonylag gyakori a többet futott dízeleknél a turbó csapágyazásának kopottsága (turbó szabály elmulasztása), vagy a szelepszár szimeringek felkeményedése. Erre a túlzott olajfogyasztás utalhat (persze ezt egy próbaúton nehéz kiszűrni). A legtöbb egyéb motorprobléma általában az olajfogyasztás miatti túlzott kokszképződés járulékos következménye.

Szab85 | 2010-12-09 21:09 IMGM6 részére

világos! Ezekre próbálok figyelni a keresésnél is.
És esetleges 140-180ezer km közötti autóknál a kuplungra mennyire kell figyelni? Mert pár embertől úgy hallottam hogy ez szokott a probléma lenni velük. Aztán hogy ebből mi igaz én nem tudom... épp ezért szeretnék kicsit bővebb felvilágosítást kapni, hogy mik azok a problémák amik esetleg gyakrabban előjönnek a 6-osnál. És ha vannak ilyenek akkor azok mennyire pénztárca "rombolók" :)
köszönöm a választ!

Hanzlik | 2010-12-09 21:02

Köszönöm N.I. és neked is EnergieLaczy nagyon jó a kis rajz köszönöm

koklar1 | 2010-12-09 18:17

Sziasztok.
Eladó egy bontott Mazda6 136Le-s dízelbe RF5C-s.
Váltó+kuplung kompletten+2tömegű lendkerék.(Az ára 200.000Ft.az ár alku képess)Üdv.K.

EnergieLaczy | 2010-12-09 17:59 Hanzlik részére

Szia Hanzlik!

Egy kis segítséget összeállítottam váltóolaj csere ügyben. Enyém M6 136LE Diesel 2003-as.
http://www.mazda6.gportal.hu/picview.php?prt=656073&gid=2751063&index=1

Üdv ÉNRG

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó