2025. December 18. Csütörtök - Auguszta
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2010-12-17 09:26
Mivel igen nagyteljesítményű autóról van szó, ezért még inkább használattól függő, hogy 1km vagy 60000km futásteljesítmény mennyi alkatrész élettartam csökkenést okoz. A turbót, a hajtásláncot, vagy a turbó hibája általi olajhiány következtében a motort is könnyű károsítani "lelketlen" korábbi használattal. Egyébként minden MPS-nek rendelkeznie kell digitális szerviz nyilvántartással, így a korábbi karbantartásokat hivatalos Mazda szervizként, alvázszám alapján mi is le tudjuk ellenőrizni! Egyébként szenzációsan jó autó a Mazda6 MPS 2,3 MZR DISI Turbó!
NZole | 2010-12-16 09:42
Tisztelt Mazda-Autó!
Szándékomban áll vásárolni egy mazda 6 mps-t. SEgitséget kérnék, hogy mire vigyázzak, illetve mit figyeljek vásárláskor.
illetve a 2 kiszemelt példány 60, és 110e km-t tett emg eddig, kbfél millió árkülömbséggel.
vane értelme a plusz kiadás a 60 ezret futott javára? esztétikailag mind a kettő ujszerű.
megköszönném a segitséget, nem szeretnék befürödni az autoval.
üdvözlettel! Nagy Zoltán
myzol | 2010-12-16 07:14
Tisztelt Mazda-Auto!
Segítségét köszönöm,a csatlakozót megvizsgálom.
mazda-auto.hu | 2010-12-15 16:03
Valószínűleg az utasülés foglaltság érzékelővel van gond, de akár érintkezési hiba is lehet, vagy sok minden egyéb. Mozgasd meg az utasülés alatti csatlakozót, reagál-e rá?
myzol | 2010-12-15 15:05
Ez lemaradt:
2004' 2.0Cd Sport Ce
Köszönöm!
myzol | 2010-12-15 15:02
Tisztelt Mazda-Auto!
Érdeklődnék a 4-8 villogás a légzsák-visszajelzőnél milyen hibára utalhat?
Az elhárítása mekkora összeget emészthet fel?
Válaszukat köszönöm előre is!
rm250 | 2010-12-15 09:04 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ, most már biztos vagyok, hogy a 2tömegű lendkerék a hiba forrása.173e km van az autóban, főleg városi használat, még nem volt cserélve. Indulásnál érzem, hogy beremeg az egész autó és 2000/min alatt nem úgy húz, mint korábban.
mazda-auto.hu | 2010-12-14 15:37 rm250 részére
Először azt kellene kiszűrni, hogy motor kiegyensúlyozatlansági eredetű a probléma, pl.kettős tömegű lendkerék, vagy a motor működésével van gond?
rm250 | 2010-12-14 15:08
Tisztelt Mazda-Auto !
Egy aggasztó jelenséget fedeztem fel a 03'M6 2.0 CDH GT autómnál.
alapjárat tökéletes, magasabb fordulaton (2000/min -től felfelé) is tökéletesen működik.
Azonban, ha alapjáratról felemelem a fordulatot 1000 és 1500 közé, akkor egyenetlenül jár a motor abban a szük tartományban, mintha 3 henger járna csak.
Mi lehet a hiba oka?
Köszönöm.
koklar1 | 2010-12-13 15:35 nagykaroly78 részére
Szia.Én kb 25.000kmmel ezelőt cseréltem.Írj egy elérhetőséget a k.z.laszlo@gmail.com
éa megbeszéljük.
Üdv.K.