2025. Augusztus 7. Csütörtök - Ibolya

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szab85 | 2010-12-31 17:29

Boldog Újévet mindenkinek! ;)

waklarma | 2010-12-30 20:10

Nem hiszem, hogy rontod az üzletet. A fórumnak az a lényege, hogy mindenféle okosságokat megbeszéljünk. Ha van olcsóbb, és jó, mert van tapasztalat azzal kapcsolatban, szerintem mindenki megköszöni. A szerviz is tudja hasznosítani hasznosítani a gondolatokat.

pampallini76 | 2010-12-30 18:48 fgaga részére

Nem akarom rontani az üzletet, de amikor én cseréltem az izzókat, 50 Ft-ért sikerült venni 1 mm-el rövidebbet. A kis sapkát át kellett rakni, a lábait behajlítgatni és kész is volt. Elektronikai alkatrészeket árusító boltban lehet kapni. 12V 0,8 W-os kb.
Mind az ötöt cseréltem és nem lehet megmondani, hogy lenne különbség közöttük.

mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:46 Fecó részére

Azért érdemes lenne szerviznek is megmutatni az autókat, sajnos még hangmintát nem tud a honlap, így csak tippelgetünk a távolból. A befecskendezők alatti tömítéseket minden fellazítás után cserélni kell. Komoly hiba, ha tömítetlenség van. Sajnos mi is láttunk már a henger munkaütemekkel le-fel mozgó befecskendezőket is.

mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:41 nicoteen részére

Igazság szerint a dízelmotorok járáskultúráját - főleg ha már nem újak - érzékenyen érinti a nagyon alacsony motorhőmérséklet. Egy kis izzítás hiba, egy kis befecskendezési pontatlanság (természetes a használattal), koszos EGR mind-mind hozzájárulhat a hideg által okozott nehézségekhez.

mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:35 tomasso.italy részére

Álló motornál gyújtáson természetes, hogy világít a töltéslámpa. Diagnosztizálni kellene a hibát, sok minden lehet.

fgaga | 2010-12-30 18:23 Ricsie részére

Nemrégen cseréltettem a Mazda 6 középkonzolján a fűtés-szellőzés tekerőgombok háttér megvilágítását.
Az izzók beszerezhetőek a következő helyről:
Jap-Ker Kft. Szentendre
Japán típusok bontója, de ezekből az égőkből csak újat tudsz rendelni. Áruk: 3200 Ft/db volt.

nicoteen | 2010-12-30 17:52 Fecó részére

Alapjáratom énse hallom, nekem is nyomták a pedált, csak nekem kb 900-1200 között.

Fecó | 2010-12-30 16:07

Én csak menet közben,kizárólag 1400-1600 tartományban hallom,piciny pedál általi terhelésnél,(pláne ha elakarok indulni,és kap egy kis + terhelést a motor).De felnyitott gépház tetőnél,alapjáraton járó motornál,semmi zörej.
Tavaly is hallottam ezt zörejt.De most télen,határozottan erősödött,ebben a 1400-1600 közti tartományban.
Ja ez 1 cdh te 143Le D.

nicoteen | 2010-12-30 15:21

Felnyitottam a motorháztetőt,hogy megnézzem honnan jön a hang.Pontosan nem tudom megmondani, mert nem értek hozzá, de szemben álltam a kocsival, és bal oldalrol jön a hang.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó