2025. Augusztus 7. Csütörtök - Ibolya
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Kétmillió Mazda6.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Szab85 | 2010-12-31 17:29
Boldog Újévet mindenkinek! ;)
waklarma | 2010-12-30 20:10
Nem hiszem, hogy rontod az üzletet. A fórumnak az a lényege, hogy mindenféle okosságokat megbeszéljünk. Ha van olcsóbb, és jó, mert van tapasztalat azzal kapcsolatban, szerintem mindenki megköszöni. A szerviz is tudja hasznosítani hasznosítani a gondolatokat.
pampallini76 | 2010-12-30 18:48 fgaga részére
Nem akarom rontani az üzletet, de amikor én cseréltem az izzókat, 50 Ft-ért sikerült venni 1 mm-el rövidebbet. A kis sapkát át kellett rakni, a lábait behajlítgatni és kész is volt. Elektronikai alkatrészeket árusító boltban lehet kapni. 12V 0,8 W-os kb.
Mind az ötöt cseréltem és nem lehet megmondani, hogy lenne különbség közöttük.
mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:46 Fecó részére
Azért érdemes lenne szerviznek is megmutatni az autókat, sajnos még hangmintát nem tud a honlap, így csak tippelgetünk a távolból. A befecskendezők alatti tömítéseket minden fellazítás után cserélni kell. Komoly hiba, ha tömítetlenség van. Sajnos mi is láttunk már a henger munkaütemekkel le-fel mozgó befecskendezőket is.
mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:41 nicoteen részére
Igazság szerint a dízelmotorok járáskultúráját - főleg ha már nem újak - érzékenyen érinti a nagyon alacsony motorhőmérséklet. Egy kis izzítás hiba, egy kis befecskendezési pontatlanság (természetes a használattal), koszos EGR mind-mind hozzájárulhat a hideg által okozott nehézségekhez.
mazda-auto.hu | 2010-12-30 18:35 tomasso.italy részére
Álló motornál gyújtáson természetes, hogy világít a töltéslámpa. Diagnosztizálni kellene a hibát, sok minden lehet.
fgaga | 2010-12-30 18:23 Ricsie részére
Nemrégen cseréltettem a Mazda 6 középkonzolján a fűtés-szellőzés tekerőgombok háttér megvilágítását.
Az izzók beszerezhetőek a következő helyről:
Jap-Ker Kft. Szentendre
Japán típusok bontója, de ezekből az égőkből csak újat tudsz rendelni. Áruk: 3200 Ft/db volt.
nicoteen | 2010-12-30 17:52 Fecó részére
Alapjáratom énse hallom, nekem is nyomták a pedált, csak nekem kb 900-1200 között.
Fecó | 2010-12-30 16:07
Én csak menet közben,kizárólag 1400-1600 tartományban hallom,piciny pedál általi terhelésnél,(pláne ha elakarok indulni,és kap egy kis + terhelést a motor).De felnyitott gépház tetőnél,alapjáraton járó motornál,semmi zörej.
Tavaly is hallottam ezt zörejt.De most télen,határozottan erősödött,ebben a 1400-1600 közti tartományban.
Ja ez 1 cdh te 143Le D.
nicoteen | 2010-12-30 15:21
Felnyitottam a motorháztetőt,hogy megnézzem honnan jön a hang.Pontosan nem tudom megmondani, mert nem értek hozzá, de szemben álltam a kocsival, és bal oldalrol jön a hang.