2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:59 Ricsi részére

Elképzelhető, hogy például a padlókárpit - különösen jobb elöl - át van ázva a kondenzvíz elvezetés hibája miatt, és nem tud kiszáradni.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:58 várati részére

Az 2,0 MZR-CD motorok hatásfoka annyira jó, hogy akár menet közben is az optimális hőfok alá hűlhet vissza a motor hideg időben, így ilyenkor is bekapcsolhat a kályha.

mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:54 enola részére

Valószínűleg az üzemanyag ún. hozamszabályzásával van probléma. Ez egy nálunk 29900,-Ft-os alkatrész cseréjével orvosolható.

rm250 | 2010-12-01 08:16

Tisztelt Mazda-Auto !


A következő kérdésem lenne, 03'M6 136LE D-el kapcsolatban:
a jelenlegi hideg időben, reggeli indításkor az autónak nagyon "csúnya" hangja van és rendkívül erőteljesen füstöl, látszik, hogy tökéletlen az égés, úgy érzem, mintha a motor is egyenetlenül járna.
Kb. 3-5perc elteltével tökéletesen szép hangja van és egyáltalán nem füstöl.Olajfogyasztás gyakorlatilag nem mérhető.
Befecskendező a tippem, de remélem nem jól gondolom.
Válaszát előre is köszönöm.

Ricsi | 2010-11-30 23:16

sziasztok
valakinek van ötlete, miért párásodik be az M6-om (2004-es) pár óra állás után? Volt már, hogy folyt a párától a szélvédő belső oldalán a víz...közben a parkolóban a többi autó száraz, nem párás. Pollenszűrő alig használt (valeos)
Előre is köszi
Ricsi

várati | 2010-11-30 22:10

Kedves Mazda-auto!
Én is nicoteenhoz hasonlót tapasztaltam,még 20km megtételét követően is leállítás után a webasto hangját hallani,mintha egy ventillátor menne.
Ha eléri a víz az üzemi hőfokot gondolom lekapcsolja az égést és kiszellőztet(mint a buszkályha).
Csak az a furcsa,hogy ezt még kb,20km után is csinálja.
Üdv!


Kisbundi | 2010-11-30 19:21

Kintaro, Susugaga:
nekem is ez a baj vele :)
de legtöbbször rövid út után csinálja, ha 1 km után leállítom és újraindítom. Kb 50 indításból 1x játssza ezt el, és eddig mindig elindult. 2,3as benzin ugyanúgy

susugaga | 2010-11-30 18:21 kintaro részére

Üdv!
Ezt a jelenséget én is megfigyeltem az enyémnél! Bár én úgy tapasztaltam ha félmeleg 50-60 fokos akkor indul nehezebben. Hidegen ill. üzemmmeleg állapotban könnyen indul. Ha vmi jeladó gond lenne akkor világítana a motorellenőrző lámpa sztem.

koklar1 | 2010-11-30 17:20

Sziasztok!Még mindig eladó Mazda6 2.0 D RF5-ös 136Le-s autó alkatrészei.
Akit érdekel szóljon!

enola | 2010-11-30 14:58

Üdv,

pár napja írtam egy 2004-es 120-as dízelről: csörgés, rángatás, füstölés. EGR szelep kilőve, hibakód semmi. Elvittem egy szakszervizbe, ahol letesztelték, ultrahanggal kitisztították a befecskendezőket, mindegyik hibátlanul szállít, porlaszt maximumon is. Összerakták, elmentünk egy körre, kifogástalanul jár, húz, nem füstöl. (10 km) Mester kiszáll, 100 méter után horror csörgés, füst, gyengülés. Hibakód: üzemanyag-szivárgás, az persze sehol. Kissé tanácstalan vagyok (sajnos nemcsak én). Apropó: tudja valaki, úgy általában mennyibe kerül egy ilyen befecskendező teszt és tisztítás? Kíváncsi lennék.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó