2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:59 Ricsi részére
Elképzelhető, hogy például a padlókárpit - különösen jobb elöl - át van ázva a kondenzvíz elvezetés hibája miatt, és nem tud kiszáradni.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:58 várati részére
Az 2,0 MZR-CD motorok hatásfoka annyira jó, hogy akár menet közben is az optimális hőfok alá hűlhet vissza a motor hideg időben, így ilyenkor is bekapcsolhat a kályha.
mazda-auto.hu | 2010-12-01 08:54 enola részére
Valószínűleg az üzemanyag ún. hozamszabályzásával van probléma. Ez egy nálunk 29900,-Ft-os alkatrész cseréjével orvosolható.
rm250 | 2010-12-01 08:16
Tisztelt Mazda-Auto !
A következő kérdésem lenne, 03'M6 136LE D-el kapcsolatban:
a jelenlegi hideg időben, reggeli indításkor az autónak nagyon "csúnya" hangja van és rendkívül erőteljesen füstöl, látszik, hogy tökéletlen az égés, úgy érzem, mintha a motor is egyenetlenül járna.
Kb. 3-5perc elteltével tökéletesen szép hangja van és egyáltalán nem füstöl.Olajfogyasztás gyakorlatilag nem mérhető.
Befecskendező a tippem, de remélem nem jól gondolom.
Válaszát előre is köszönöm.
Ricsi | 2010-11-30 23:16
sziasztok
valakinek van ötlete, miért párásodik be az M6-om (2004-es) pár óra állás után? Volt már, hogy folyt a párától a szélvédő belső oldalán a víz...közben a parkolóban a többi autó száraz, nem párás. Pollenszűrő alig használt (valeos)
Előre is köszi
Ricsi
várati | 2010-11-30 22:10
Kedves Mazda-auto!
Én is nicoteenhoz hasonlót tapasztaltam,még 20km megtételét követően is leállítás után a webasto hangját hallani,mintha egy ventillátor menne.
Ha eléri a víz az üzemi hőfokot gondolom lekapcsolja az égést és kiszellőztet(mint a buszkályha).
Csak az a furcsa,hogy ezt még kb,20km után is csinálja.
Üdv!
Kisbundi | 2010-11-30 19:21
Kintaro, Susugaga:
nekem is ez a baj vele :)
de legtöbbször rövid út után csinálja, ha 1 km után leállítom és újraindítom. Kb 50 indításból 1x játssza ezt el, és eddig mindig elindult. 2,3as benzin ugyanúgy
susugaga | 2010-11-30 18:21 kintaro részére
Üdv!
Ezt a jelenséget én is megfigyeltem az enyémnél! Bár én úgy tapasztaltam ha félmeleg 50-60 fokos akkor indul nehezebben. Hidegen ill. üzemmmeleg állapotban könnyen indul. Ha vmi jeladó gond lenne akkor világítana a motorellenőrző lámpa sztem.
koklar1 | 2010-11-30 17:20
Sziasztok!Még mindig eladó Mazda6 2.0 D RF5-ös 136Le-s autó alkatrészei.
Akit érdekel szóljon!
enola | 2010-11-30 14:58
Üdv,
pár napja írtam egy 2004-es 120-as dízelről: csörgés, rángatás, füstölés. EGR szelep kilőve, hibakód semmi. Elvittem egy szakszervizbe, ahol letesztelték, ultrahanggal kitisztították a befecskendezőket, mindegyik hibátlanul szállít, porlaszt maximumon is. Összerakták, elmentünk egy körre, kifogástalanul jár, húz, nem füstöl. (10 km) Mester kiszáll, 100 méter után horror csörgés, füst, gyengülés. Hibakód: üzemanyag-szivárgás, az persze sehol. Kissé tanácstalan vagyok (sajnos nemcsak én). Apropó: tudja valaki, úgy általában mennyibe kerül egy ilyen befecskendező teszt és tisztítás? Kíváncsi lennék.