2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda logó történelem.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
igi | 2009-11-26 23:21 Ricsi részére
Szia!
OK, kösz a tippet. Nekem 1-2 héten belül úgyis esedékes az éves szerviz, majd írok a tapasztalatokról.
Atti77 | 2009-11-26 21:52
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy mi lehet annak az oka amikor hátramenetbe kapcsolók nem gyulladnak fel a tolató lámpáim!!??
Az égők jók,megnéztem.
Korábban néha felgyulladt. Talán vmi érintkezési hiba lehet??
nagybalin | 2009-11-26 20:16
hali.
nem tudja valaki megmondani nekem, hogy 2003 m6 136LE milyen xenon való, nem gyári első ködlámpás, hogy tudom beletenni az első ködlámpákat, s vajon az mennyibe kerülhet. Nem tudom mi a baja atompított lámpámnak nem látok rendesen ( be van állítva ). ha valaki tud válaszolni akkor az segítene.
köszi
Ricsi | 2009-11-26 16:37 mazda-auto.hu részére
ha eddig semmilyen hibát nem jelzett ki a műszerfalon , attól még lehet, hogy tárolja a memóriába és kiolvasható?
köszi!
Ricsi | 2009-11-26 16:35 igi részére
hali!
köszi a választ. na akkor végképp nem tudom, mi lehet, mert amit te írtál, azt nekem meg pont hidegen csinálja (alapjárat ingadozás, bár nem ennyire drasztikusan beremegős, csak kicsit érezhető).
Menet közben nekem is minden OK.
ha valamelyikünk hamarabb kideríti, azért írjuk meg itt. (Tipp: A te esetedre én a magasnyomású szivattyún levő szelepet, ami külön is cserélhető hallottam lehetséges hibának-nálam nem segített)
Üdv,
Ricsi
mazda-auto.hu | 2009-11-26 14:47 Ricsi részére
Nem tudunk precedensről, hibakód olvasás, szemrevételezés, próba nélkül sajnos nincs értelme bármit is mondani.
igi | 2009-11-26 13:04 Ricsi részére
Helló!
Érdekes, nekem is hasonló járgányom van (M6 diesel 136LE). De az enyém ugyanilyen körülmények között (meleg motor, piros lámpa) éppen ellentétesen viselkedik. Vagyis a fordulatszám az alap 750-ről leesik olyan 600 körülire (ilyenkor beremeg az egész kasztni), majd visszaáll 750-re. Ezt olyan 10-15 másodperces periódussal ismételgeti. Van olyan, hogy néhány kisebb gázfröccs hatására ideglenesen megszűnik a jelenség. Én is kíváncsi vagyok, hogy mi lehet ez, mert hideg motorral egyáltalán nem produkálja a jelenséget. Menet közben is minden OK-nak tűnik...
üdv:igi
Ricsi | 2009-11-26 10:12
Sziasztok!
egyszer már kérdeztem, hátha valaki most tudna infót adni:
M6 diesel 136LE, melegen piros lámpánál alapjárat felmegy 2000-re, kb.15 sec után vissza. Kis gázpedálra magától is visszaáll a korrekt értékre. Nem áll le sosem.
Valakinek volt már ilyen?
Mazda auto?
Köszi!
mazda-auto.hu | 2009-11-26 09:55 KR részére
Ezek gyári rugók.
Azért mert újkorukban ugyanannak a szabványnak felelnek meg, természetesen minőségbeli eltérés lehet a rugók között.
KR | 2009-11-25 13:01
Üdv! Vissza térve a rugókhoz. Lenne egy olyan kérdésem, hogy az önök által ajánlott rugó Suplex, vagy Sachs márkájú? A márkák között lehet minőségbeli eltérés (gondolom szabványra készülnek) vagy csak a nevet kell megfizetni? Érdemes bontottal foglalkozni?
Köszönöm a segítséget!