2025. Július 11. Péntek - Nóra, Lili

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:43

Kb.: 6000,-Ft.

mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:41 kalgez részére

A szakértői rovatban már válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2009-11-02 10:40 rm250 részére

Sajnáljuk a rossz tapasztalataidat, de vannak ellenpéldáink. Munkatársunk CD136 Mazda6 dízelében több mint 330000 km alatt még nem jelentkeztek hasonló problémák.

A korrodálás igen sajnálatos dolog, de a karosszéria garancia egyértelműen minimum éves hivatalos szemlékhez van kötve.

tranyos | 2009-11-02 09:54

Ahogy elindult a fűtés szezon, azóta olyan büdös van a 6-osombn mintha egy füstölőben ülnék. Nem szénszűrős a pollen szűrőm, most készülök kicserélni, de ezt az előző 6-osban is tapasztaltam, pedig akkor szénszűrőset vettem bele. Másnak nincs iyen tapasztalat? Remélem a szűrő cserével ez megoldódik, most inkább kivettem mert elviselhetetlen.

EnergieLaczy | 2009-11-02 08:52

Tisztelt mazda-auto.hu!

Most gondolkozom egy Mazda 6 kombi vásárlásán. A kinézett járgány 2005-ös 2,0 Sport CDH GT 126000 kilóméterrel.
Azt lehet tudni hogy ez milyen alapfelszereltséggel jött ki a piacra?
Elég sok hibát olvastam itt vissza a dízeleseknél. A tot.lcar oldalon a népitéletnél viszont jókat. Olvastam rm250 hozzászólását, tényleg a benzines a megbízhatóbb vagy rm250 esete csak egy igen extrém eset? Jobboldali küszöb van egy kicsit megnyomva, mennyibe lenne kb a cseréje?
Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv ÉNRG

Oszi | 2009-11-01 09:08

Mazda-auto: Most,hogy egy par napig melegebb volt ismet hangosabb lett a kopogas :) aztan ahogy hult le az ido megint elhalkult ,szite eszre sem veszem.Ezt magyarazza meg nekem valaki?!

pierke | 2009-10-31 12:29 mazda-auto.hu részére

Ollé köszönöm!! A fékolajcsere mennyibe kerül kb.?

kalgez | 2009-10-30 22:30

sziasztok!!lenne egy nagy kérdésem(problémám..)

egy "boldog"mazda 6 tulajdonos vagyok az autó 2008-as (új kiadás) 2000-es dízel....és klímázásnál minden sebességben óriásit ránt az autó.van amikor le is fullad.valószínű a klíma visszafogja(lefolytja) a motort DE újraindításnál elmúlik kb.50 km-ig!!!és ha kikapcsolom a klímát akkor is észlelhető a jelenség..majdnem az összes mazda szalon feltette a kezét mert nem tudják mi lehet a baj...nagyon sokat állt már szervízben.a számítógép sem mutat hibakódot.. hol kezdjem már 3 hónapja tanácstalan vagyok mit csináljak...segítsetek...köszönöm

rm250 | 2009-10-30 17:57

személyes tapasztalataimat osztanám meg veletek 2003' M6 GT CDH 136LE , akit érdekel olvassa el.
1 év történése :
nagyszervíz 125e km-nél nem márkaszervíz 200e ft,
hátsó sárvédőívek korrodáltak , 4 éves kora óta nem márkaszervízben javított 12e/óráért :) , így elhajtottak ,hogy nem garanciális javítás ! csörgő hang a motortérből , majd turbó hiba miatt motorcsere bontottan is 620e ft !!! Javítás után ABS jeladó hiba bontott 15e , majd xenon trafó megadta magát , nem gyári izzó 11e , a gyári 36e ,a trafó bontott 25e , a gyári újat már meg sem kérdeztem , majd tönkre ment az ülésfűtés , most pedig úgy néz ki ,hogy a befecskendezők adták meg magukat , a bontott 60e / db , az új 180e / db.
Az autóban garantált 148e km van !!!!

rm250 | 2009-10-30 17:37 kobuki részére

Szia Kobuki !

Nekem u.i M6-om van és nálam is pont ez a hibajelenség zajlott le ,akkor én is azt hittem , hogy az EGR. Hidd el nem az , rosszab, a turbó !!!!! és ezt hidd el , nekem utóbbi felrántotta az olajat , tönkre vágta a motort , mert felpörgött és nem tudtam leállítani . Motorcsere és turbó csere , azóta nem csörög !!! M6-ot 136 Le-s motorral nem szabad megvenni , alig találtam bontott motort ,mert állítólag hiánycikk !!!!!!!
Na minden dühöm kiadtam, de sajnos megvan rá az okom , ennyit még autóra nem költöttem ,mint erre.
Csak benzines M6-ot ajánlom mindenkinek

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó