2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda Skyactiv-D prototípus versenyautók.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










AK--- | 2009-10-26 09:30
Kedves Mazda-Auto!
2-2.5 mFt között keresnék megbízható autót. Tetszenek a hatosok és érdeklődnék, hogy az önöknél lévő, elfogadható kilómétert futott példányok (Mazda6 1,8 TE Ezüstmetál;Mazda6 Sport CDH 136 LE TE Kékmetál) milyen állapotban vannak, mi az előtörténetük? Érdemes-e lenéznem Békéscsabára (Budapestről) hogyha 3-4 évre keresek egy kényelmes autót ami nem hagy cserben évi 15-20.000 km futás mellett? Választ előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2009-10-26 09:14 kobuki részére
Esélyes az EGR, de akár más is lehet.
kobuki | 2009-10-23 17:26
Sziasztok, a 6-osomban már kb. 1 éve tapasztalok egy problémát, a hadd ne mondjam meg, melyik márkaszervizük (nem ez) képtelen volt megtalálni többedszerre. Kb. 1600-2000 fordulat között a motor felől, pontosan nem tudom megmondani az irányt, egy fura reszelős csörgő hang jön. Csak ha haladok a kocsival, álló helyzetben nem hallani. Egyéb probléma nincs, húz rendesen, az ereje megvan turbó előtt és után is, a fura hang közben is. Mi lehet ez? Itt a fórumon hasonlót tapasztalt más, neki az EGR szelep volt a ludas, tisztítás után megszűnt. Erre mekkora az esély? Egy 2003-mas 2L-es CDH GT.
SunSilver | 2009-10-22 16:50 Hanzlik részére
Szia! Az én verdám is ugyan ez a tipus csak 2004-es, de a Bc-je a mazdának elég trükkös, én nem hagyatkoznék a helyedben rá, mert nehogy valamilyen egzotikus környezetben fogyjon ki a nafta! Szerintem a legjobb, ha a megtettut és a beletankolt gázolajból számitod ki h mennyit fogyaszt. Nagyon sokan ezt a verziót kedveljük!
Üdv
mazda-auto.hu | 2009-10-22 15:59 Hanzlik részére
A komputer az utolsó nullázás óta megtett kilométerekre adja az átlagfogyasztás adatot, és ezen adat alapján kalkulál a tankban maradt üzemanyagra. Ebből kifolyólag ha 5.3 literes átlaggal még 280 kilométer megtehető, akkor 14,8 liter van a tankban.
Persze a komputer adatait is lehet korrigálni, illetve a hűtővíz melegítő kályha gázolaj fogyasztása nincs benne az átlagfogyasztás adatban.
Hanzlik | 2009-10-22 15:12
én nem nulláztam le rajta semmit de most vettem és ott lehet mert az átlagfogyasztás kb 10literről kezdett vissza menni és most 5.3-nál állt meg. csak azért érdeklődöm mert kiváncsi lennék a fogyasztására.
mazda-auto.hu | 2009-10-22 12:04 Hanzlik részére
A komputer átlagfogyasztás adat le volt nullázva tankoláskor?
Hanzlik | 2009-10-21 19:18
Sziasztok szeretném megkérdezni hogy 2003-as diesel /120Le/ mazdám van és telitankoltam most 950-nél gyulladt ki a tank lámpa de viszont a computer még ír 280km-ert!! lehetséges mert a fogyasztása 5,3. ennyire hamarabb jelez?köszi a választ
N.I. | 2009-10-21 10:17
Hello !
Az itt említett vizelfolyó lyuk amúgy hol található ?
hátha meg tudunk előzni további hasonló szituaciókat
mazda-auto.hu | 2009-10-21 10:10 Oszi részére
Inkább a befecskendezőkre gondolok, de tény, hogy a bemelegedett motorban az évszakok miatti esetenkénti működési olajhőmérséklet (10-15C) változás jelent bizonyos vastagsági különbséget, de nem olyan jelentőset, hogy csapágy-csapszeg hang legyen, vagy ne legyen.
Persze az olaj kizárható, ha eddig bemelegedés előtt is kopogott, hiszen egy télen bemelegedett olaj vékonyabb, mint egy nyáron még be nem melegedett motorolaj.