2025. Augusztus 11. Hétfő - Zsuzsanna
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 Sport 2.0i
Még több Skyactiv váltó.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2009-10-26 09:14 kobuki részére
Esélyes az EGR, de akár más is lehet.
kobuki | 2009-10-23 17:26
Sziasztok, a 6-osomban már kb. 1 éve tapasztalok egy problémát, a hadd ne mondjam meg, melyik márkaszervizük (nem ez) képtelen volt megtalálni többedszerre. Kb. 1600-2000 fordulat között a motor felől, pontosan nem tudom megmondani az irányt, egy fura reszelős csörgő hang jön. Csak ha haladok a kocsival, álló helyzetben nem hallani. Egyéb probléma nincs, húz rendesen, az ereje megvan turbó előtt és után is, a fura hang közben is. Mi lehet ez? Itt a fórumon hasonlót tapasztalt más, neki az EGR szelep volt a ludas, tisztítás után megszűnt. Erre mekkora az esély? Egy 2003-mas 2L-es CDH GT.
SunSilver | 2009-10-22 16:50 Hanzlik részére
Szia! Az én verdám is ugyan ez a tipus csak 2004-es, de a Bc-je a mazdának elég trükkös, én nem hagyatkoznék a helyedben rá, mert nehogy valamilyen egzotikus környezetben fogyjon ki a nafta! Szerintem a legjobb, ha a megtettut és a beletankolt gázolajból számitod ki h mennyit fogyaszt. Nagyon sokan ezt a verziót kedveljük!
Üdv
mazda-auto.hu | 2009-10-22 15:59 Hanzlik részére
A komputer az utolsó nullázás óta megtett kilométerekre adja az átlagfogyasztás adatot, és ezen adat alapján kalkulál a tankban maradt üzemanyagra. Ebből kifolyólag ha 5.3 literes átlaggal még 280 kilométer megtehető, akkor 14,8 liter van a tankban.
Persze a komputer adatait is lehet korrigálni, illetve a hűtővíz melegítő kályha gázolaj fogyasztása nincs benne az átlagfogyasztás adatban.
Hanzlik | 2009-10-22 15:12
én nem nulláztam le rajta semmit de most vettem és ott lehet mert az átlagfogyasztás kb 10literről kezdett vissza menni és most 5.3-nál állt meg. csak azért érdeklődöm mert kiváncsi lennék a fogyasztására.
mazda-auto.hu | 2009-10-22 12:04 Hanzlik részére
A komputer átlagfogyasztás adat le volt nullázva tankoláskor?
Hanzlik | 2009-10-21 19:18
Sziasztok szeretném megkérdezni hogy 2003-as diesel /120Le/ mazdám van és telitankoltam most 950-nél gyulladt ki a tank lámpa de viszont a computer még ír 280km-ert!! lehetséges mert a fogyasztása 5,3. ennyire hamarabb jelez?köszi a választ
N.I. | 2009-10-21 10:17
Hello !
Az itt említett vizelfolyó lyuk amúgy hol található ?
hátha meg tudunk előzni további hasonló szituaciókat
mazda-auto.hu | 2009-10-21 10:10 Oszi részére
Inkább a befecskendezőkre gondolok, de tény, hogy a bemelegedett motorban az évszakok miatti esetenkénti működési olajhőmérséklet (10-15C) változás jelent bizonyos vastagsági különbséget, de nem olyan jelentőset, hogy csapágy-csapszeg hang legyen, vagy ne legyen.
Persze az olaj kizárható, ha eddig bemelegedés előtt is kopogott, hiszen egy télen bemelegedett olaj vékonyabb, mint egy nyáron még be nem melegedett motorolaj.
mazda-auto.hu | 2009-10-21 09:59 Komesz részére
Az úgynevezett "C projekt" keretében a szervizekben korrózió megelőző eljárást végzünk már több mint egy éve. Erre csak a hivatalosan szervizelt autók jogosultak, de alvázszám alapján az adott szerviz ellenőriztetni tudja a jogosultságot.
A vízlefolyó eldugulása vagy korábbi javítás eredménye, vagy idegen test került a lyukba.