2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rm250 | 2008-10-16 21:14 rupert részére

Szia ! Nekem is 2.0 D 136Le van , szintén ezt műveli , mindenhol azt a választ kaptam , hogy lendkerék probléma . ( Úgy veszem észre , ez mindegyik dízelnél előjön , eddig még nem találkoztam senkivel , akinek ezt nem produkálná ???) Laikusként csak azt nem értem , miért jó ez a kettős tömegű lendkerék , ha kb. 300e ft és sűrűn cserélni kell ????

rupert | 2008-10-16 18:26

Sziasztok! Egy kérdés: mazda 6-osom van (2.0 diesel, 121 LE, 2006.11 havi). 1000-től 1200-es fordulatig rázkódást érzek. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-10-16 16:16

Talán azt, hogy nem megy-e el a turbónyomás egy része, vagy a geometria állító működik-e? Az EGR szelep is okozhat teljesítményvesztést, az első verzión (arany színű) még látható, hogy nyit-zár-e a szelep, ahogy kell. Teljesítmény vesztést okoz, ha túl sok kipufogógázt enged visszacirkulálni.

Oszi | 2008-10-16 15:22

mazda-auto:Ha valaki arra panaszkodna egy 2003-as 137LE dizelnel,hogy alacsony fordulaton gyenge vagyis csak 2000kornyeken kezd eledni akkor mi lenne az elso dolog amit ellenoriznetek???vagy ha allandoan visszakene valtogatni ha elozni szeretne mondjuk 5.ben 1500fordulatrol nem lenne hajlando megindulni az auto csak ugy mintha nem lenne benne turbo ???

Oszi | 2008-10-16 12:17 kaboca részére

Igen,en is ezt szerettem volna irni csak nem tudtam ennyire szepen leirni :)

kaboca | 2008-10-16 10:32 poldi részére

Értenek ők hozzá, csak nincs rá idejük, mert azzal kell foglalkozni, hogy téged a jutányos számláért a kassza felé tereljenek. :))). A javításhoz, még inkább a diagnosztikához idő kell, az meg ugye pénz.

poldi | 2008-10-15 21:31

Értem....és köszi

Oszi | 2008-10-15 17:24 poldi részére

idezek erre egy telefon beszelgetest a Mirai-val : "nincs idonk mindenre" ilyen hozza alas utan mit varsz toluk??? oket csak az erdekli,hogy kifizesd a kifizetni valot aztan a tobbi meg le van .... eddig komolyabb problemakkal en is inkabb mazda-auto-ekhoz fordultam es mindig elegedetten jottem el toluk.

poldi | 2008-10-15 16:38 Oszi részére

én is így gondolom,csak azt nem értem miért nincs Bp.olyan szerviz aki ért is a kocsikhoz..

Oszi | 2008-10-15 16:29 poldi részére

miert kertek jutanyos arat???ilyen estben max csak az olajszurot kell kifizetni ha az mmh rabolint.Ezen kivul a hibakereses ingyen van ha garancialis az auto es valos problema van.
Mindenkep meglatogatnam mazda-auto-ekat ,persze egy idopont egyeztettes utan.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó