2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2008-10-16 23:20

Sziasztok.Az én diesel 6-os,143-as,dpf-s,mazdámba,nem sok km van(negyed annyi mint Osziékéban),ezt a 1000-1200 közti remegést abban is észre vettem,csak terhelésnél,és akkor ez 1 pillanatig tart,pl:ha nem aszfalton,ha nem gödrös uton akarok megfordulni,töbnyire rükvercben éreztem,mint sem indulásnál.Az autó viselkedése,szerintem teljesen természetes,tapasztaltam az előzzőnél is.Ha el tudok menni vele 15000-t(ami nálam még jó pár év.Szerintem tejesen változó hogy mennyit megy el,erősen használat függő,és nem TIPUS függő a kuplung probléma.Apám Toyota dynájában 160000-nél adta meg magát a kuplung,természetesnek veszem mert ismerem hogyan,milyen terhelést kapott nem városi használatnál.Kap is 1 jó kis aisin kuplung szettet.

Oszi | 2008-10-16 21:47 rm250 részére

Sajnos te egy eleve hibas autott vasaroltal:) ki tudja mennyi km van valojaban az autoban amit megvettel.Am ettol fuggetlenul vannak hibai a mazda 6-osoknak epp ugymint barmely mas markanak.magasnyomasu szivatyu mindegyikben megall egy ido utan es szinten koltseges a csere (bar a szelep most mar toredek aron cserelheto ami tonkre megy benne) Mas markak dizeljeiben is ugyan ugy kettostomegu lendkereket alkalmaznak es,tehat ez sem mazda sajatossag es sajnos nem veletlenul hasznaljak :) Vezermuszijat is hasznalnak meg egy par tipusban amit idonkent koltsegesen cserelni kell,EGR szelep is van minden dizel autoban es azoknak is elromlik csak sajnos ezekrol te vagy en nem tudunk mert nem jarunk mas tipusok forumain es nem hasznalunk mas autokat mert mi a zoom-zoom feelinget valasztotuk :)A hugom autojaban 165000km-nel kellet cserelni kuplungot ,az en 6-osomban 145000km van es hibatlanul muodik a kuplungom ,A remeges a DPF-es diezlunknel is megvan 1000-1200fordulat kozt es 87000km van benne igy nem biztos,hogy a lendkerek az oka a remegesnek hanem lehet meg mas is :)
Szerintem hasznaljatok addig amig egyertelmuen meg nem lehet allapitani,hogy az miatt van.

rm250 | 2008-10-16 21:23

Mazda - autó !

Miért van az , hogy a benzines M6 teljesen hibátlan , "tünetmentes" konstrukció , a dízelnél meg minden több százezer ft-os költség(lendkerék csere, nagynyomású szivattyú csere, vezérműszíj csere, egr szelep ,.... és még a többi amire általában panaszkodnak ????? Mindig japán autó párti voltam (főképp Honda ) , de kezd csalódást okozni a dízel M6 , két hete vettem , de már kb. 300e ft-ot ráköltöttem és a lendkerék még nincs kicserélve . Eddig egy egyszerű Xsarát használtam 3 évig és 65e km-t tettem bele , most 110e km van benne, kb. 300e ft-ot költöttem rá ,de abban már kuplung csere is volt ?????

rm250 | 2008-10-16 21:14 rupert részére

Szia ! Nekem is 2.0 D 136Le van , szintén ezt műveli , mindenhol azt a választ kaptam , hogy lendkerék probléma . ( Úgy veszem észre , ez mindegyik dízelnél előjön , eddig még nem találkoztam senkivel , akinek ezt nem produkálná ???) Laikusként csak azt nem értem , miért jó ez a kettős tömegű lendkerék , ha kb. 300e ft és sűrűn cserélni kell ????

rupert | 2008-10-16 18:26

Sziasztok! Egy kérdés: mazda 6-osom van (2.0 diesel, 121 LE, 2006.11 havi). 1000-től 1200-es fordulatig rázkódást érzek. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2008-10-16 16:16

Talán azt, hogy nem megy-e el a turbónyomás egy része, vagy a geometria állító működik-e? Az EGR szelep is okozhat teljesítményvesztést, az első verzión (arany színű) még látható, hogy nyit-zár-e a szelep, ahogy kell. Teljesítmény vesztést okoz, ha túl sok kipufogógázt enged visszacirkulálni.

Oszi | 2008-10-16 15:22

mazda-auto:Ha valaki arra panaszkodna egy 2003-as 137LE dizelnel,hogy alacsony fordulaton gyenge vagyis csak 2000kornyeken kezd eledni akkor mi lenne az elso dolog amit ellenoriznetek???vagy ha allandoan visszakene valtogatni ha elozni szeretne mondjuk 5.ben 1500fordulatrol nem lenne hajlando megindulni az auto csak ugy mintha nem lenne benne turbo ???

Oszi | 2008-10-16 12:17 kaboca részére

Igen,en is ezt szerettem volna irni csak nem tudtam ennyire szepen leirni :)

kaboca | 2008-10-16 10:32 poldi részére

Értenek ők hozzá, csak nincs rá idejük, mert azzal kell foglalkozni, hogy téged a jutányos számláért a kassza felé tereljenek. :))). A javításhoz, még inkább a diagnosztikához idő kell, az meg ugye pénz.

poldi | 2008-10-15 21:31

Értem....és köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó