2025. Október 24. Péntek - Salamon
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










Fecó | 2008-10-16 23:20
Sziasztok.Az én diesel 6-os,143-as,dpf-s,mazdámba,nem sok km van(negyed annyi mint Osziékéban),ezt a 1000-1200 közti remegést abban is észre vettem,csak terhelésnél,és akkor ez 1 pillanatig tart,pl:ha nem aszfalton,ha nem gödrös uton akarok megfordulni,töbnyire rükvercben éreztem,mint sem indulásnál.Az autó viselkedése,szerintem teljesen természetes,tapasztaltam az előzzőnél is.Ha el tudok menni vele 15000-t(ami nálam még jó pár év.Szerintem tejesen változó hogy mennyit megy el,erősen használat függő,és nem TIPUS függő a kuplung probléma.Apám Toyota dynájában 160000-nél adta meg magát a kuplung,természetesnek veszem mert ismerem hogyan,milyen terhelést kapott nem városi használatnál.Kap is 1 jó kis aisin kuplung szettet.
Oszi | 2008-10-16 21:47 rm250 részére
Sajnos te egy eleve hibas autott vasaroltal:) ki tudja mennyi km van valojaban az autoban amit megvettel.Am ettol fuggetlenul vannak hibai a mazda 6-osoknak epp ugymint barmely mas markanak.magasnyomasu szivatyu mindegyikben megall egy ido utan es szinten koltseges a csere (bar a szelep most mar toredek aron cserelheto ami tonkre megy benne) Mas markak dizeljeiben is ugyan ugy kettostomegu lendkereket alkalmaznak es,tehat ez sem mazda sajatossag es sajnos nem veletlenul hasznaljak :) Vezermuszijat is hasznalnak meg egy par tipusban amit idonkent koltsegesen cserelni kell,EGR szelep is van minden dizel autoban es azoknak is elromlik csak sajnos ezekrol te vagy en nem tudunk mert nem jarunk mas tipusok forumain es nem hasznalunk mas autokat mert mi a zoom-zoom feelinget valasztotuk :)A hugom autojaban 165000km-nel kellet cserelni kuplungot ,az en 6-osomban 145000km van es hibatlanul muodik a kuplungom ,A remeges a DPF-es diezlunknel is megvan 1000-1200fordulat kozt es 87000km van benne igy nem biztos,hogy a lendkerek az oka a remegesnek hanem lehet meg mas is :)
Szerintem hasznaljatok addig amig egyertelmuen meg nem lehet allapitani,hogy az miatt van.
rm250 | 2008-10-16 21:23
Mazda - autó !
Miért van az , hogy a benzines M6 teljesen hibátlan , "tünetmentes" konstrukció , a dízelnél meg minden több százezer ft-os költség(lendkerék csere, nagynyomású szivattyú csere, vezérműszíj csere, egr szelep ,.... és még a többi amire általában panaszkodnak ????? Mindig japán autó párti voltam (főképp Honda ) , de kezd csalódást okozni a dízel M6 , két hete vettem , de már kb. 300e ft-ot ráköltöttem és a lendkerék még nincs kicserélve . Eddig egy egyszerű Xsarát használtam 3 évig és 65e km-t tettem bele , most 110e km van benne, kb. 300e ft-ot költöttem rá ,de abban már kuplung csere is volt ?????
rm250 | 2008-10-16 21:14 rupert részére
Szia ! Nekem is 2.0 D 136Le van , szintén ezt műveli , mindenhol azt a választ kaptam , hogy lendkerék probléma . ( Úgy veszem észre , ez mindegyik dízelnél előjön , eddig még nem találkoztam senkivel , akinek ezt nem produkálná ???) Laikusként csak azt nem értem , miért jó ez a kettős tömegű lendkerék , ha kb. 300e ft és sűrűn cserélni kell ????
rupert | 2008-10-16 18:26
Sziasztok! Egy kérdés: mazda 6-osom van (2.0 diesel, 121 LE, 2006.11 havi). 1000-től 1200-es fordulatig rázkódást érzek. Mi lehet ennek az oka? Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-10-16 16:16
Talán azt, hogy nem megy-e el a turbónyomás egy része, vagy a geometria állító működik-e? Az EGR szelep is okozhat teljesítményvesztést, az első verzión (arany színű) még látható, hogy nyit-zár-e a szelep, ahogy kell. Teljesítmény vesztést okoz, ha túl sok kipufogógázt enged visszacirkulálni.
Oszi | 2008-10-16 15:22
mazda-auto:Ha valaki arra panaszkodna egy 2003-as 137LE dizelnel,hogy alacsony fordulaton gyenge vagyis csak 2000kornyeken kezd eledni akkor mi lenne az elso dolog amit ellenoriznetek???vagy ha allandoan visszakene valtogatni ha elozni szeretne mondjuk 5.ben 1500fordulatrol nem lenne hajlando megindulni az auto csak ugy mintha nem lenne benne turbo ???
Oszi | 2008-10-16 12:17 kaboca részére
Igen,en is ezt szerettem volna irni csak nem tudtam ennyire szepen leirni :)
kaboca | 2008-10-16 10:32 poldi részére
Értenek ők hozzá, csak nincs rá idejük, mert azzal kell foglalkozni, hogy téged a jutányos számláért a kassza felé tereljenek. :))). A javításhoz, még inkább a diagnosztikához idő kell, az meg ugye pénz.
poldi | 2008-10-15 21:31
Értem....és köszi