2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


purcymano | 2008-10-30 19:09

Sziasztok!

köszi az infokat! Megpróbálom a csatlakozót, remélem bejön.
Az 5,1 -es fogyasztás az okosba ment. 65 km/h átlag,max 120, meg egyenletes városon kívüli 100-110- es tempó, kevés város, olyan 100 km-es szakaszok egyszerre. De pályán is 130-150 között 5.9 re jött ki. Az is kellemes.
De a városi 7 liter szerintem simán normális, mert amikor városban használom melóba járni olyan felesbe a hosszútávban használattal akkor nekem is 6 fölött van a mutató, szerintem ennek az állófűtés az oka.

Volt az autó sérülve, de a jobb hátsó lámpán, a csomagtarón meg a lökhárítón látszik, de nem volt vészes, mert leszedtem a kárpitokat és belüröl látszik hogy nem komoly. De ez fent van a tetőnél. Nem hiszem hogy fejreállt. De csak az ablak meg a tető találkozásánál, szal nem tom.

A garancia kicsit érdekes, ehhez kérnék szakvéleményt ha lehet:-)
Szóval az autó belga behozatal, szervizkönyvben nincs pecsét, csak az első, DE a mazda szervízben lecsekkolták a központban, és az autó végig szervizelve volt, ott volt minden visszahíváson (utoljára kb egy éve), erre fel felajánlották hogyha megcsináltatom a 120ezres szervizt, (kb ott állt az óra, ami valós is a központ szerint)akkor meghosszabbodik a rozsdagarancia, és az assistance további egy évvel, aztán ha hordom tovább akkor értelemszerüen tovább él.
Na ez kicsit meredeken hangzik, de megcsináltattam, ennyit nem sajnálok az autótól, mellesleg jóformán a rezsi óradíjjal volt drágább mint a maszek szervíz. ja és a szervizes mondta hogy mivel vannak az auton ilyen rozsdajelek, szerinte érdemes. Gondolom ebből él:-). Veszteni nem vesztettem vele, nemsokára kipróbálom igazat mondtak-e. Papír is van róla hogy él a jótállás:-)

Hát kb ennyi a nagy sztori.
Szerintetek hihető, vagy simán rá akartak beszélni egy jó kis szervízre?
Hát ez van az

BGabi | 2008-10-30 15:48

Purcymano:Hogy hoztál ki 5,1-es fogyasztást?Én csak városba járok vele 7 literrel.A légzsák nekem is villogott de az ülőlapban lévő érzékelő megszakadt,cserélték.Ez lehet attól hogy valaki belehuppant vagy beletérdelt vagy ilyesmi,könnyen megszakad.A cseréje húzós mer alsó üléslappal együtt cserélik.Balesetmentes közlekedést kívánok neked!!! :D

mazda-auto.hu | 2008-10-30 09:31 purcymano részére

Érdemes "megmozgatni" az első utasülés alatti csatlakozót, mivel néha ennek érintkezési hibája okozza a gondot. Sokszor az ülés alatt hagyott ide-oda csúszkáló tárgyak, vagy guruló palack okozhat ilyen későbbi problémát.

Oszi | 2008-10-29 22:47 purcymano részére

"Nekem a hátsó ablak és a tető találkozásánál a két sarokban van egy kicsi,"

Na ez nekem uj,nem volt serulve az auto?A seriahibana nevezheto korrozios gond leginkabb a javitoiveket es az ajtok eleit erintik.
Ha volt,van vezetve a szervizkony akkro illetve mindenkep fordulj szervizhez minnel elobb.

Legzsak nem kapsolhato ki vagyis elvileg automatan kene kikapcsolnia ha 10kg nal kissebb sulyt erzekel az ulesben levo kapcsolo a biztonsagi ov bekotese utan.

Villogas az esetek nagy tobbsegeben az ulolapban levo erzekelo hibajara utal,de egy szervizben pillanatok alatt kiolavssak a hibakodot es abbol 100%-ra biztosan megmondjak,hogy mi a hiba.(vagy ha a villogasok szamat letudod olvasni akkor talan telefonon is megmondjak a hibakod alapjan)

purcymano | 2008-10-29 22:02

Sziasztok!

Új vagyok ebben a fórumban hisz nemrég vettem egy m6-ost (2002 év végi, 120 lovas diesel). ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem.
rozsdásodás mennyire jellemző? Nekem a hátsó ablak és a tető találkozásánál a két sarokban van egy kicsi, és nagyon nem tetszik) Valahol olvastam hogy előfordul. Típushiba, vagy az enyém nem volt garázsban?
A másik érdekes dolog. Légzsák. i lehet kapcsolni a jobb elsőt? mert ha ül valaki a jobb első ülésen akkor előfordul hogy villog a légzsák lámpa a műszerfalon egy darabig (rendszertelenül), aztán egy két perc után égve marad, de ha leveszem a gyújtást akkor általában a következő gyujtásnál nem gyullad ki újra. Ha viszont nem ül ott senki, akkor soha nem gyullad ki. Ja még valami, a középkonzolon levő légzsáklámpa mire való? Semmi értelmét nem találtam eddig.

Amúgy a kocsi iszonyat jó, nekem az ereje is elég, és a legutóbb sikerült 5,1-es fogyasztást kihoznom belőle:-)

szal remélem még sokáig írogathatok ide, mert megtartom mert jó.....

mazda-auto.hu | 2008-10-28 11:08 AndreW77 részére

Mazda6 F/L gyári dísztárcsa, emailben tudok képet küldeni.

AndreW77 | 2008-10-28 11:03 AndreW77 részére

Ja, igen... Fotót találok valahol, hogy hogyan néz ki?

mazda-auto.hu | 2008-10-28 11:01 AndreW77 részére

A varga@mazda-auto.hu-ra kérünk egy megrendelést. Névvel, címmel, telefonszámmal. Illetve annyit még, hogy a 18e, vagy a 24e Ft-os garnitúra.

AndreW77 | 2008-10-28 10:57

Nekem a 15colos kellene "régi" (2007.10.havi) Mazda6-hoz. Hogyan tudom ezt megrendelni (ha nem muszáj, nem írnék ide címet/tel.számot)?
Köszi!

mazda-auto.hu | 2008-10-28 10:54 mazda-auto.hu részére

Lemaradt a futár ára, ami kb.: 2-2,5e Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó