2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


IanSnail | 2008-11-09 18:05

Köszönöm mindenkinek aki segített a válaszával. Most már csak az a kérdés vajon helyben meg tudják-e oldani a problémát, vagy ezzel a pár perces szervizzel is Mazda-Autót kell megkeresnem...

Fecó | 2008-11-08 14:24 mazda-auto.hu részére

Köszi mazda-autó a segitséget.Ezek szerint te tudod a hiba forrását,és könnyen javítható.Ez garanciában,és szakszervízben megoldható?

mazda-auto.hu | 2008-11-08 09:49

A kormányzással összefüggő roppanást a szervízekben meg lehet szüntetni. A megszüntetés sajnos nem jelenti azt, hogy minden 2-3. szervíznél ne kelljen megismételni a műveletet.

A fékbetétek súrlódása szintén csak egy kis "ápolást" igényel a féknyergek környékén, illetve a betétek hátsó felén. Nincs szükség alkatrész cserére.

Fecó | 2008-11-08 08:15 Oszi részére

Köszi Oszi.Ebben az esetben én is erre a féktárcsa-betét dologra gyanakodtam,ami nem lehet súlyog gond tutommal.Engem ez a kottyanás zavar,(amit már átvétel után,újj korában észre vettem,2006.09.13.)állóhelyzetből történő,lassú megfordúlásnál,teljesen alá tekert kormánnyal,pl:járda szegélyre,kis szintkükömbségen átmegyek koppanást, roppanást,huppanást hallok,érzek,1 picit a kormányon is érzem,szinte csak ekkor észlelem,pontosan ugyan azt tapasztalom mint IanSnail.Teljesen laikus vagyok hozzá,esetleg a torony csapágy,vagy gömbfej okozhatja a hangot,piciny rángást,nem vagyok szakértő,ez csak tipp.Még csak az-sem lehet hogy nem megfelelően használom,hisz nem az első autóm,ebben sincs még 26000-km.De félek a szervízbe is csak találgatnának,mellé beszélnének,(ismerős)ugye ez garis javítás lenne,ez nem bolt,csak az eladás,(tisztelet a kevés kivételnek)pedig tuti nem zsebbe nyúlós,és csak adnék a sz@rnak 1 nagy fülest,ha elvinném,pedig 3éves kora előtt orvosolni kell.Ilyenkor tök nyugis vagyok.

Oszi | 2008-11-07 23:37 Fecó részére

A hang amit hallasz valoszinuleg abbol ered,hogy a fekbetet hozza er a fektarcsahoz.
Nem neveznem gondnak,de mindenkepp nezesd ,hallgatasd meg egy szervizzel!!!

Oszi | 2008-11-07 23:33 IanSnail részére

Sajnos igy eleg nehez barmit is javasolni,de otletek mindig vannak (es sajat tortenetek)

Nalam volt olyan,hogy indulasnal es fekezesnel apro kattanas volt hallhato ,megoldas : feltengely anya lecsavar,feltengely kitol a helyerol majd megpucolva es bezsirozva vissza es JOL MEGHUZNI A CSAVART egy kicsit tovabb mint volt ,sajnos elofordulhat,hogy a gyarban nem huzzak meg kello keppen es ez miatt a feltengely es a kerekagy ricnijei osszeutnek mikor valtozik a terheles (indulas,fekezes)

Ez az egesz egy szervizben nem tart tovabb kb 10-15 percnel.
(tudtomal mazda 3-asokna surun elofordult )

Fecó | 2008-11-07 20:33 IanSnail részére

Szia IanSnail.Nekem is ily 143-as van,2006 -az évjárat,terljesen ugyan ezt a roppanást,koppanást észleltem,vettem észre,fenn áll már régóta,és 1-re jobban zavar,de nem tudom a megoldást,majd a szerviz,remélem a megoldás
garis.Érdekes állóhelyzetben(semmi nem lóg,kotyog)nem vehető semmi észre rajta.Ha lassan megyek,(1-ben,lépésben)fémesen,dőrzsődő hangot hallok,de ezt nem mindig.Mint már mondtam nekem már rég feltünt ez a probléma(remélem nem valami nagy gáz),nagyon eddig ezt nem tettem szóvá sehol,igy már tudom ez nem egyedi hiba.ha valamire rájössz,tartos megoldásra,írd meg kérlek.

IanSnail | 2008-11-07 17:22

Üdv mindenkinek. Mazda-Autot, illetve bárkit akinek hasonló gondja lenne kérdezném.
Elinduláskor a bal első futómű felől, vagy a kormányműtől, néhány apró koppanás/ropogás hallatszik. Fékezéskor úgyszintén. (M6 CD143)Már amit tudtam megmozgattam, de álló helyzetben nincs hangja semminek....
Kösz előre is.

tranyos | 2008-11-07 09:13

Sziasztok! Volna eladó 4db 7X16"-os alufelnim (D109) Kléber Krisalp HP téligumival. 3000km-t futottak. Ha valakit érdekel képet küldök róla. 180.000Ft. Vagy esetleg RX-8 felni 8x18" Michelin Pilot Exalto 225/40 ZR 18" nyári gumival, 6-7mm mintával. 220000Ft. Mindegyik garnitúra kitűnő állapotban van. Érdeklődni tranyos@gmail.com

mazda-auto.hu | 2008-11-04 12:18 bal700 részére

Rosszabb esetben olaj jelenhet meg a bal első kerék előtt az autó alatt. A baloldali első kerékdob első részét kipatentolva be lehet látni az intercooler csatlakozáshoz. Ha olajsáros, akkor szivárgás van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó