2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


IanSnail | 2008-11-09 18:05

Köszönöm mindenkinek aki segített a válaszával. Most már csak az a kérdés vajon helyben meg tudják-e oldani a problémát, vagy ezzel a pár perces szervizzel is Mazda-Autót kell megkeresnem...

Fecó | 2008-11-08 14:24 mazda-auto.hu részére

Köszi mazda-autó a segitséget.Ezek szerint te tudod a hiba forrását,és könnyen javítható.Ez garanciában,és szakszervízben megoldható?

mazda-auto.hu | 2008-11-08 09:49

A kormányzással összefüggő roppanást a szervízekben meg lehet szüntetni. A megszüntetés sajnos nem jelenti azt, hogy minden 2-3. szervíznél ne kelljen megismételni a műveletet.

A fékbetétek súrlódása szintén csak egy kis "ápolást" igényel a féknyergek környékén, illetve a betétek hátsó felén. Nincs szükség alkatrész cserére.

Fecó | 2008-11-08 08:15 Oszi részére

Köszi Oszi.Ebben az esetben én is erre a féktárcsa-betét dologra gyanakodtam,ami nem lehet súlyog gond tutommal.Engem ez a kottyanás zavar,(amit már átvétel után,újj korában észre vettem,2006.09.13.)állóhelyzetből történő,lassú megfordúlásnál,teljesen alá tekert kormánnyal,pl:járda szegélyre,kis szintkükömbségen átmegyek koppanást, roppanást,huppanást hallok,érzek,1 picit a kormányon is érzem,szinte csak ekkor észlelem,pontosan ugyan azt tapasztalom mint IanSnail.Teljesen laikus vagyok hozzá,esetleg a torony csapágy,vagy gömbfej okozhatja a hangot,piciny rángást,nem vagyok szakértő,ez csak tipp.Még csak az-sem lehet hogy nem megfelelően használom,hisz nem az első autóm,ebben sincs még 26000-km.De félek a szervízbe is csak találgatnának,mellé beszélnének,(ismerős)ugye ez garis javítás lenne,ez nem bolt,csak az eladás,(tisztelet a kevés kivételnek)pedig tuti nem zsebbe nyúlós,és csak adnék a sz@rnak 1 nagy fülest,ha elvinném,pedig 3éves kora előtt orvosolni kell.Ilyenkor tök nyugis vagyok.

Oszi | 2008-11-07 23:37 Fecó részére

A hang amit hallasz valoszinuleg abbol ered,hogy a fekbetet hozza er a fektarcsahoz.
Nem neveznem gondnak,de mindenkepp nezesd ,hallgatasd meg egy szervizzel!!!

Oszi | 2008-11-07 23:33 IanSnail részére

Sajnos igy eleg nehez barmit is javasolni,de otletek mindig vannak (es sajat tortenetek)

Nalam volt olyan,hogy indulasnal es fekezesnel apro kattanas volt hallhato ,megoldas : feltengely anya lecsavar,feltengely kitol a helyerol majd megpucolva es bezsirozva vissza es JOL MEGHUZNI A CSAVART egy kicsit tovabb mint volt ,sajnos elofordulhat,hogy a gyarban nem huzzak meg kello keppen es ez miatt a feltengely es a kerekagy ricnijei osszeutnek mikor valtozik a terheles (indulas,fekezes)

Ez az egesz egy szervizben nem tart tovabb kb 10-15 percnel.
(tudtomal mazda 3-asokna surun elofordult )

Fecó | 2008-11-07 20:33 IanSnail részére

Szia IanSnail.Nekem is ily 143-as van,2006 -az évjárat,terljesen ugyan ezt a roppanást,koppanást észleltem,vettem észre,fenn áll már régóta,és 1-re jobban zavar,de nem tudom a megoldást,majd a szerviz,remélem a megoldás
garis.Érdekes állóhelyzetben(semmi nem lóg,kotyog)nem vehető semmi észre rajta.Ha lassan megyek,(1-ben,lépésben)fémesen,dőrzsődő hangot hallok,de ezt nem mindig.Mint már mondtam nekem már rég feltünt ez a probléma(remélem nem valami nagy gáz),nagyon eddig ezt nem tettem szóvá sehol,igy már tudom ez nem egyedi hiba.ha valamire rájössz,tartos megoldásra,írd meg kérlek.

IanSnail | 2008-11-07 17:22

Üdv mindenkinek. Mazda-Autot, illetve bárkit akinek hasonló gondja lenne kérdezném.
Elinduláskor a bal első futómű felől, vagy a kormányműtől, néhány apró koppanás/ropogás hallatszik. Fékezéskor úgyszintén. (M6 CD143)Már amit tudtam megmozgattam, de álló helyzetben nincs hangja semminek....
Kösz előre is.

tranyos | 2008-11-07 09:13

Sziasztok! Volna eladó 4db 7X16"-os alufelnim (D109) Kléber Krisalp HP téligumival. 3000km-t futottak. Ha valakit érdekel képet küldök róla. 180.000Ft. Vagy esetleg RX-8 felni 8x18" Michelin Pilot Exalto 225/40 ZR 18" nyári gumival, 6-7mm mintával. 220000Ft. Mindegyik garnitúra kitűnő állapotban van. Érdeklődni tranyos@gmail.com

mazda-auto.hu | 2008-11-04 12:18 bal700 részére

Rosszabb esetben olaj jelenhet meg a bal első kerék előtt az autó alatt. A baloldali első kerékdob első részét kipatentolva be lehet látni az intercooler csatlakozáshoz. Ha olajsáros, akkor szivárgás van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó