2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ko | 2008-12-05 14:09

Szerviz-olajcsere után 5000 km -el minimum szint alá ment az olaj a 2004-es dizelemben.

Amikor használtan vettem, akkor is kb. egy liter hiányzott a maximumhoz.

Ez normális ?

Másik kérdésem az lenne, hogy Mazda Dexelia Ultra megfelel utántölteni ?

Ricsi | 2008-12-05 09:42

Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy mivel lehet hatékonyan letörölni a szélvédőre ragadt anyagot, amitől egy vékony filmréteget hagy az ablaktörlő? Sima mosószer nem segít...Esőben szörnyű.
Más: olyan lehetséges, hogy az M6-ban a xenon fényereje gyengül? Ilyenkor ki kell cserélni az izzót?
Köszi!
Ricsi

sance | 2008-12-04 19:34

Hello.

olyan problémám van,h valszeg tönkrement az ülésfoglaltság érzékelöm-folyamatosan villog a légzsákkikapcsolo a müszerfalon. ilyenkor melyik légzsák nem nyit,ki javit ilyeneket??

Oszi | 2008-12-03 21:27 pierke részére

Legegyszerubb eldonteni abbol,ha alvazszam alapjan lekerdezed egy markaszervizben illetve gyujtast adsz es a muszerfalon kozepen kell lennie annak a sarga "okorhugyozsanak" meg a DSC feliratnak is felkell villennia minden indulas elott.

Csuszos uton a kiporgesgatlo es a menetstabilizalo ellenere is megcsuszol es porog a kerek azzal az egy fontos tenyezovel,hogy eltudsz indulni illetve probal korrigalni (am a korrigalashoz az kell,hogy erzekelje,hogy megcsuszot az auto es ez a nagyon csuszos uton nem indig jon ossze :) Pl.jegen :)

pierke | 2008-12-03 20:35 Vahur részére

Igen, a kipörgésgátló és a menetstabilizátor kikapcsolható (a légzsák kikapcsoló gombnál van, bal térdnél).
DSC OFF felirat van a gombon, ez mindkettőt kikapcsolja. Ilyenkor égnie kell a műszerfalon egy sárga DSC OFF feliratnak is.
Amikor működésbe lép valamelyik, akkor a műszerfal tetjén egy sárga autó és egy ökörhugyozás villan fel. :)))

Vahur | 2008-12-03 17:46

Van valami szemmel látható jele annak hogyha egy M6-osban van ASR és ESP? Én elhittem a használtautó kereskedőnek hogy van az enyémben, mostanában pedig azt tapasztalom hogy csúszós útakon könnyedén kipörög a kerék. Vagy esetleg kikapcsolhatók ezek? Vagy átvertek?!

mazda-auto.hu | 2008-12-03 09:05 Betty részére

Teljesen normális dolog, hogy füstöl a kályha. Ez egy gázolajjal üzemelő egység, aminek működése égéstermékek keletkezésével jár.

Betty | 2008-12-02 21:55 Atti77 részére

Szia Atti77!
Nekem is ugyanilyen autom van,2004. Mazda 6,2.0Dizel!
Pont most jartam 120 000km-nel,en is vezermuszijat csereltem,meg minden ami vele jar...vizpumpa,gorgok.stb.
Voltam Mazda szervizben,utana kerdeztem:nagyon sok penzert csinaltak volna ott meg,tehat alapbol kihagytam.A feleert megcsinaltattam mezei szerelonel!
Amugy en egy sima autos boltbol erdeklodtem az arak utan,vizpumpat pl nem is nagyon tudtak utangyartottban...
egyebkent azt hozza teszem,h en meg olajat is csereltettem,hozza ugye a mindenfele szurokkel,szoval igy meg az is volt plusz par 10ezer.
Es en mar tulleptem par szaz kilometerrel a 120 ezret mikor cserelve lett a vezermuszij.Amugy hallottam olyat is,h 110 ezrenkent kell cserelni....ugyhogy nem tudom!
Gondoltam leirom neked a tapasztalataimat!
Betty

Betty | 2008-12-02 21:44

Tisztelt Mazda-auto.hu!
Szeretnem a segitseguket kerni!Fel eve vasaroltam egy 2004-es 2000es dizel Mazda 6-ost!Eljott ugye a hideg ido.Mar olvasgattam errol az allo futes,meg elomelegito rendszer temarol itt a forumon.Na most ugye en is hallok ilyen furcsa hangokat,de nem a hang a gondom,hanem hogy ez ugy fustol?!Vagy legalabbis jon ki belole valami gaz,vagy levego,vagy nem tudom mi.A kerdesem az lenne,h ez normalis dolog?Mindig amikor elinditom a motort,hallom ugye ezt a hangot,es altalaban mikor utana leallitom a motort,elkezd fustolni!Szeretnem megtudni,h ez normalis jelenseg e?Vagy ha nem,akkor miert csinalja ezt?
Elore is koszonom a segitseguket!
Betty

mazda-auto.hu | 2008-12-02 08:51 Atti77 részére

Az árak a következők: patron-46390,-Ft, görgő-31640,-Ft, görgő-22523,-Ft, vezérműszíj-31960,-Ft, ékszíj-8520.

Mivel az út után sem lesz benne több, mint 120500km, ezért miért ne?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó