2025. December 20. Szombat - Teofil

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2008-12-10 20:04 foz részére

Sziasztok.Az enyém is pont ez,143-DPF.Ezt a kopogást én is észre vettem hidegen,(pláne most)az általad le írt tartományban,addig ameddig te is.De szerintem ez normális,aggodalomra semmi ok,bár össze hasonlitási alapom nincs,a diesel mind ilyen.Én mindig járatom a garázsba 1-2 percet,ha el is indulok,nem pörgetem,szigorúan 2000 alatt tartom,és megprobálom betartani a amit,erről,vagy általában a dieselről mondanak.Hiába ez nem benzines,azzal nem kéne finomkodni ennyire.

foz | 2008-12-10 11:28

Sziasztok!

A diesel 6-osom (DPF 143LE) indulástól kb. 10 percig nagyon kopog 1.500 - 2.000 fordulatszám tartományban. Ez normális jelenség szerintetek? Lehet a hideg miatt? Tapasztalt esetleg valaki hasonlót?

köszi

Fecó | 2008-12-09 23:11 Oszi részére

Köszi Oszi.Azért megprobáltam a cserét.Levettem a fedelet nagy nehezen,de az izzó drot patentját nem siklerült sehogy,nehogy valamit eltörjek,(szük hely,nagy pracli)de volt benne néhány isten is.Pedig nem lehet nagy kunszt a csere.Holnap be viszem szervizbe,vagy víllamosságishoz,ott majd meg oldják.

Oszi | 2008-12-09 21:44 Fecó részére

H1-es izzo kell bele es az autohoz kapot izzo keszletben van.
Csere nem egyszeru feladat es inkabb olyanra kene bizni aki tudja a trukjet kulonben lokharito leszerelessel cserelheto :) ami mar csak azert is valoszinu,mert ha kontakt hiba van akkor az orvosolni kell.

Ko | 2008-12-09 14:31 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segitséget.
A leirtak alapján végül is olyat töltöttem bele, amilyen eredetileg is volt. Az a legbiztosabb.

Aztán majd legközelebbi szervizkor választok mást, az itteni olajos cikket felhasználva. :)

Fecó | 2008-12-09 13:39

Sziasztok.Tisztelt Mazda-autó,lenne 1 kérdésem,vagy aki ezt vágja.A bal első tompitott lámpa nem világit,korábban is volt ilyen,de akkor a búra kocogtatására meg javúlt,ebből gondolva kontakt hiba lehet.Néztem,pedig biztos 1szerű a megoldás,kezem nem fér hozzá,meg nehogy valamit el törjek,(régi Ladás években meg oldás,csere nem okozott ez gondot)
A járgámy Mazda6-cdh te,2006.09.14-i,nem senonos.Itthon is orvosolható?Esetleg keressek 1 jó villamoságist?Milyen izzó kell,van-e a készletben?Ha esetleg szerviz lessz a vége,mibe kerülhet az izzó csere?Más-nem holap el viszem szervizbe.Előre is köszi.

mazda-auto.hu | 2008-12-09 10:15 AndreW77 részére

Tudomásunk szerint nem. Az ISOFIX rendszerek rögzítési pontjait tesztelésnek vetik alá egy autó sorozatgyártása előtt. Ha egy szériában (típus) nincs olyan kivitel, amelyben van ilyen pont az adott helyen, akkor utólag nem megoldható.

AndreW77 | 2008-12-09 09:22

Sziasztok!

Mazda-autótól kérdezném, hogy 2007.10. havi M6-ban utólagosan kialakítható-e jobb elöl ISOFIX rögzítési pont. Januárban érkezik az IfjúTrónörökös, ha kettesben utaznak, az Anyja szeretné, ha mellett ülne a kicsi... Ha kialakítható, érdekelne az ára is.

Köszi!

mazda-auto.hu | 2008-12-05 16:04 Ko részére

Rokon motorolaj és egyik sem PAO-észter bázisú szintetikus, így nem lesz gond a keveredésükből, de azért messze nem optimális dolog a "mixelés".

Ko | 2008-12-05 15:25 mazda-auto.hu részére

Kösz a gyors választ.
Sajnos gőzöm sincs róla mi van benne.

A budaörsi Mazda szervizben azt mondták, Total Quartz 7000 -et töltöttek bele.
Ezek után mivel pótoljam ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó