2025. Augusztus 12. Kedd - Klára
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó
foz | 2008-12-10 11:28
Sziasztok!
A diesel 6-osom (DPF 143LE) indulástól kb. 10 percig nagyon kopog 1.500 - 2.000 fordulatszám tartományban. Ez normális jelenség szerintetek? Lehet a hideg miatt? Tapasztalt esetleg valaki hasonlót?
köszi
Fecó | 2008-12-09 23:11 Oszi részére
Köszi Oszi.Azért megprobáltam a cserét.Levettem a fedelet nagy nehezen,de az izzó drot patentját nem siklerült sehogy,nehogy valamit eltörjek,(szük hely,nagy pracli)de volt benne néhány isten is.Pedig nem lehet nagy kunszt a csere.Holnap be viszem szervizbe,vagy víllamosságishoz,ott majd meg oldják.
Oszi | 2008-12-09 21:44 Fecó részére
H1-es izzo kell bele es az autohoz kapot izzo keszletben van.
Csere nem egyszeru feladat es inkabb olyanra kene bizni aki tudja a trukjet kulonben lokharito leszerelessel cserelheto :) ami mar csak azert is valoszinu,mert ha kontakt hiba van akkor az orvosolni kell.
Ko | 2008-12-09 14:31 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a segitséget.
A leirtak alapján végül is olyat töltöttem bele, amilyen eredetileg is volt. Az a legbiztosabb.
Aztán majd legközelebbi szervizkor választok mást, az itteni olajos cikket felhasználva. :)
Fecó | 2008-12-09 13:39
Sziasztok.Tisztelt Mazda-autó,lenne 1 kérdésem,vagy aki ezt vágja.A bal első tompitott lámpa nem világit,korábban is volt ilyen,de akkor a búra kocogtatására meg javúlt,ebből gondolva kontakt hiba lehet.Néztem,pedig biztos 1szerű a megoldás,kezem nem fér hozzá,meg nehogy valamit el törjek,(régi Ladás években meg oldás,csere nem okozott ez gondot)
A járgámy Mazda6-cdh te,2006.09.14-i,nem senonos.Itthon is orvosolható?Esetleg keressek 1 jó villamoságist?Milyen izzó kell,van-e a készletben?Ha esetleg szerviz lessz a vége,mibe kerülhet az izzó csere?Más-nem holap el viszem szervizbe.Előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2008-12-09 10:15 AndreW77 részére
Tudomásunk szerint nem. Az ISOFIX rendszerek rögzítési pontjait tesztelésnek vetik alá egy autó sorozatgyártása előtt. Ha egy szériában (típus) nincs olyan kivitel, amelyben van ilyen pont az adott helyen, akkor utólag nem megoldható.
AndreW77 | 2008-12-09 09:22
Sziasztok!
Mazda-autótól kérdezném, hogy 2007.10. havi M6-ban utólagosan kialakítható-e jobb elöl ISOFIX rögzítési pont. Januárban érkezik az IfjúTrónörökös, ha kettesben utaznak, az Anyja szeretné, ha mellett ülne a kicsi... Ha kialakítható, érdekelne az ára is.
Köszi!
mazda-auto.hu | 2008-12-05 16:04 Ko részére
Rokon motorolaj és egyik sem PAO-észter bázisú szintetikus, így nem lesz gond a keveredésükből, de azért messze nem optimális dolog a "mixelés".
Ko | 2008-12-05 15:25 mazda-auto.hu részére
Kösz a gyors választ.
Sajnos gőzöm sincs róla mi van benne.
A budaörsi Mazda szervizben azt mondták, Total Quartz 7000 -et töltöttek bele.
Ezek után mivel pótoljam ?
mazda-auto.hu | 2008-12-05 14:20 Ko részére
Nem tekinthető kritikus olajfogyasztásnak. Az is lehet, hogy nem volt éppen a maximum szintre (hidegen) beállítva az olajcsere után az olajszint.
Bajt nem fog okozni a Dexelia, de, hogy jó választás-eaz attól függ, most mi van a motorban.