2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


vg | 2008-12-11 17:10 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a tippet!
Vajon a Mirainál miért nem tudták ugyanezt?!!!
Jeleztem pedig nekik, hogy hosszabb úton is érezhető menet közben......
Eredetileg elektromos égésszag volt érezhető,
akkor rakták be a 20 ezres csövet.
Mégegyszer köszönöm, megnézetem hamarosan.

VG

mazda-auto.hu | 2008-12-11 16:35 vg részére

Menet közben semmiképpen nem lehetne büdös az autó, álló helyzetben is csak akkor, ha éppen úgy fúj a szél. Valószínűleg kipufogógáz szivárgás van valahol a motortérben, vagy még közel a motortérhez.

vg | 2008-12-11 15:26

Szia Ricsi!

A bűdösségnek a dízel mazda alaptulajdonságként való deklarálását a Mirainál tették...
Egy másik helyen is mondták, hogy "hát igen, büdös - normális, kapcsoljak belső keringetésre menet közben"

A fűtésvezérlő:
Van mazdás "gyári" fűtésvezérlő, amit távirányító nélkül bruttó 120 ezer körülre mondtak (Mirai) szerelés nélkül.
Állítólag eredetileg ez is webasto, de mazda rendelési száma van.
A webastó bruttó 76 ezer körülre volt mondva (szerelés nélkül), ugyanazt tudja.
Az alap táviránytók ugyanilyen árszinten vannak mazdás és webastós rendelés mellett ( márkaszervíz árulja és szereli mindkettőt).
Én HTM100-as webastós távirányítót vettem, 119 ezer volt szereléssel (külön szerelték és számlázták
az alapkitet és a távirányítót.)
Ilyen 100-as (jobbik) távirányítót a Mazda Budaörsnél tudtam szerezni.
Rendesek és készségesek voltak.
Tehát nekem teljesen webasto-s a beszerelt fűtésvezérlés.
Itt tudtam a "jobbik" távirányítóval venni és még így is olcsóbb volt a mazdás listáról rendelhető "alap" verziónál.
Az alapkit szereléssel 110 ezer bruttó volt , a távirányító pedig 119 ezer.
Nagyon tetszik a működése, egész messziről is működik
(500-600 m; jobb mint az autó táviránytója), a távolból kiadott parancsokról visszajelzés is jön,
hogy vette e az autó, amit kértem (OK, FAIL).
Távolból le lehet kérdezni, hogy az autóban hány fok van!!!!
Az autó érzékelőit és szellőztetés-vezérlését használja CAN buszon keresztül)
Csak hát büdös....
De ehhez nem kell bekapcsolni külön a fűtést.
Ez gyári tartozék... ;-)

VG

mazda-auto.hu | 2008-12-11 14:56 Ricsi részére

Távirányító nélkül 104177,-Ft, a távirányíthatóság további 108106,-Ft.

Ricsi | 2008-12-11 14:53 vg részére

Szia VG!

Köszi az infót! Te hol csináltattad? Meg vagy elégedve vele? Webasto cuccot tettek bele?
A bűzhöz:
nekem még sosem volt ilyen szag a kocsiban, valami nem stimmelhet nálad, alapból nem ilyen.
Üdv.,
Ricsi

vg | 2008-12-11 14:47

Sziasztok!

Tud valaki tippet, hogy mit lehet tenni, hogy ne legyen büdös a dízel mazda6 menet közben??
Förtelmesen büdös van az autóban menet közben.
Ez az első telem a dízel Mazda6-ommal (2006-os) - használtan vettem.
Állítólag - a hivatalos szervíz szerint - ilyen a dízel mazda.
Hát, érezni a különbséget más autókhoz képest - az orrommal biztos.
Állítólag a gyári segédkályha büdös (webasto minden hasonló szériájú Mazda6-ban).
Tettek már rá 20 ezerért egy kiegészítű csövet, ami elvileg elvezeti a büdöset.
Volt változás: korábban erős elektromos égett szagot lehetett érezni ("amper szag"),
most egész más, ami talán már lehet a kályha bűze is.
Furcsáltam, mikor az "amper szagot" is a kályhának tulajdonították - de a cső behelyezése után nem érezni.
Most más a bűz jellege. Mazdás?
Mindig belefájul a fejem a bűztől.
Furcsának tartom, hogy egy premiumnak eladni akart márka ilyen igénytelen legyen.
Most szerzek egy CO mérőt, hogy kiderűljön mennyire veszélyes a bűz...
Gyárilag ilyen selejtesre lett tervezve vajon a dízel mazda?
Nem láttam a kézikönyvben, hogy nem lenne ajánlott vele télen közlekedni....
Járjak lehúzott ablakokkal??
;-)
Mi lesz a januári nagy hidegekben???
Nyáron nem volt vele ennyi bajom.
VG

vg | 2008-12-11 14:34

Szia Ricsi!

Én most szereltettem be állófűtést.
Alapkiépítéssel az autó utasterében elhelyezett kis kütyün lehet bekapcsolni, illetve időzíteni a fűtést. Ez kb. 80 ezer+ szerelés.
Lehet távirányítót venni külön: van egy alapkivitelű távirányító, ami csak távoli ki-bekapcsolást tud.
Nekem egy fejletteb verzió van, amellyel távolról időzíteni is lehet, valamint ki-bekapcsolni.
Az alapkütyü+ a jobbik távirányító+ szerelés kb 230 ezer forint volt.

VG

Ricsi | 2008-12-11 12:44

mazda-auto:
Olvastam ma a Totalcar-on az állófűtés cikket. Mennyibe kerülne egy mazda6 dízel kályhához egy kiegészítő programozó szett? Ti szereltek be ilyet? Esetleg plusz távirányító? Webasto van a mazdákban?
Köszi.
R.

Fecó | 2008-12-10 20:28 Oszi részére

Köszi Oszi.Ma el vittem szervizbe,5 perc alatt megoldotta a cserét a vllamosságis srác,jó lett.

Fecó | 2008-12-10 20:04 foz részére

Sziasztok.Az enyém is pont ez,143-DPF.Ezt a kopogást én is észre vettem hidegen,(pláne most)az általad le írt tartományban,addig ameddig te is.De szerintem ez normális,aggodalomra semmi ok,bár össze hasonlitási alapom nincs,a diesel mind ilyen.Én mindig járatom a garázsba 1-2 percet,ha el is indulok,nem pörgetem,szigorúan 2000 alatt tartom,és megprobálom betartani a amit,erről,vagy általában a dieselről mondanak.Hiába ez nem benzines,azzal nem kéne finomkodni ennyire.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó