2025. Június 10. Kedd - Margit

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Atti77 | 2008-12-02 02:31

Sziasztok!
2004.12 havi Mazda 6 2.0 D(121 le)a kocsim. 120.000 nagy szerviz előtt állok és érdeklődnék hol tudnék olcsóbban alkatrészeket beszerezni??(vezérműszíj,feszitö görgö,patron,generátor ékszíj).Ha jól tudom ezeket kell kicserélni ilyenkor.Ha tévednék még alkatrész ügyileg egészitsetek ki légyszíves.A gyári érdekelne nem tudom mennyire éri meg az utángyártott alkatrész!? Most 117.000km van benne,érdemes még egy németországi utat megkocskáztatni(az kb2800 km oda-vissza)???

mazda-auto.hu | 2008-11-26 08:02 Oszi részére

Köszönjük az információt!

Oszi | 2008-11-25 22:29

Mazda-auto: Az also motortaro bakom van szetszakadva es az koppan indulaskor es amikor leallitom a motort 23eFt +afa a bak :(

mazda-auto.hu | 2008-11-24 15:16 lmiklos részére

Az biztos, hogy gyenge volt az akkumulátor. Cseréje előtt azért érdemes lenne kipróbálni, hogy ha teljesen fel van töltve, mit produkál? Bár ha ilyen ritkán van használva az autó, akkor valószínűleg biztosan új akksira lesz szükség.

A folyadék szintjét így látatlanban elég nehéz lenne megmutatni. Lényeg, hogy jól ellepje a cellákat.

A gyári akkumulátor egyébként 95 Ah-s. Valójában az indítóáram a fontos, ami síklemezes akksik esetén ilyen magasabb Ah szám esetén nagy. Egy spirálcellás akksi 50Ah-s érték mellett is magasabb indítóáramot ad általában, bár nem olcsó.

lmiklos | 2008-11-24 13:58

Tisztelt Mazda-Auto! Tegnap este 3 hetes állás után, mikor beindítottam 2003-as dízel Mazdám az alapjárat hangja változni kezdett és a risztó is ritmusosan jelzett (mintha nem csuktam volna be az ajtót, amikor beriasztok). Leáálítottam, majd ugyanez. Végül bezár, kinyit. Megint megpróbáltam beindítani, de akkor már nem indult, csak furcsa hangot adott az önindító, miután párat pörgetett a motoron. Az indítózás közben a műszerfalon az órák kiakadtak, majd visszaálltak normálba továbbá a visszajelző lámpák kialudtak. Én arra gyanakszom, hogy lemerült az akku. Kérdés: Otthon kicserélhetem-e? Milyet vegyek bele? A jelenlegi akkum még deszt vizes, gyári. Meddig kell tölteni a desztvizet? Lehet, hogy megpróbálnám újratölteni. Köszönöm

mazda-auto.hu | 2008-11-22 09:15 Vahur részére

Sajnos a 2005.07 hó előtti autók esetében nem tudjuk megmondani. Még az MMH sem igazán.

Az "izzó" pontosan úgy van, ahogy Oszi írta.

Oszi | 2008-11-21 21:46 Vahur részére

mindegyik 6-osban H1/H1-es izzo kell ami nem gyari xenon-os :) Gyari xenonos D2S/H1 :)

Vahur | 2008-11-21 17:26

Az autómat Hollandiából hozták, szervízkönyvet nem kaptam hozzá. Megtudják mondani az itthoni Mazda szervízek az autóm külföldi szervíz történetét alvázszám alapján?

Vahur | 2008-11-21 17:20

Sziasztok!
2005-ös Mazda6 osom van F/l előtti. Rosszul tudtam, hogy a tompítottba H7-es izzó kell? Meglepve tapasztaltam, hogy az enyémbe H1 van.

mazda-auto.hu | 2008-11-20 10:18 ger részére

Az F/l előtti gyári Mazda6 dísztárcsa ára nálunk 9200,-Ft. Megrendelni a varga@mazda-auto.hu email címre írt megrendeléssel lehet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó