2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kaboca | 2008-10-15 09:29 Oszi részére

Jó, hogy mondod. Akkor gyorsan szaladok is a szervízbe mert nekem nem ingadozik. Ezek szerint ez nem normális :)))))

Oszi | 2008-10-15 01:34 Csaba részére

amit leirtal abbol arra kovetkeztettek ("a kerékjárati ív elég csúnyán néz ki, meg a hátsó lökhárító oldalsó része is sérült" ,hogy serult vagy serulhetett a haso futomu is ugyhogy eleg huzos lesz a szamla :(

Csaba | 2008-10-14 20:11

Sziasztok!
Ma délben sajnos elég erősen beletolattak a 6-osomba. A jobb hátsó ajtót találta telibe egy Suzuki, miközben a feleségem 50-el haladt. Egy kicsit sérült az első ajtó széle is, a kerékjárati ív elég csúnyán néz ki, meg a hátsó lökhárító oldalsó része is sérült. Úgy néz ki az ablakemelő meg a központizár működik az ajtóban, de persze bármi lehet. Utólagos engedelmeddel küldök pár képet az email címedre. Tudnátok egy becslést adni, hogy nagyságrendileg mibe kerülhet a dolog? Csak, hogy mennyire mosolyogjak a biztosító ajánlatán. Köszi a segítséget előre is! Csaba

Oszi | 2008-10-14 19:17 poldi részére

Errol jut eszembe,hogy a multkor emlitettem mazda-autonak az alapjarat ingadozast :) Bp-en a kerdesre azt mondta a szerviz,hogy teljesen normalis az alapjarat ingadozas :)))))

poldi | 2008-10-14 18:35

igen,ellenőrizve lett más módszerrel is.már 4-szer voltam vele szervizben hibakód olvasás alapján rendben van..??ami viszont már kétszer előfordult az az alapjárat ingadozás hideg motornál amit porlasztócsúcs állítással rendbe tettek...nem tudom köze lehet-e a túlfogyasztáshoz..

mazda-auto.hu | 2008-10-14 08:16 poldi részére

1.A fedélzeti komputer adatain kívül is ellenőrizve lett a fogyasztás? 2. Amennyiben igen, akkor minden bizonnyal valahol probléma van. Ennek megoldásához elsősorban hibakód olvasásra van szükség, de ha az nem segít, akkor is több lehetséges megoldás lehet a javításra.

poldi | 2008-10-13 19:14

Üdv!szeretném ha valaki segítene egy számomra furcsa dilemmámra...2007 10.hóban vettem egy mazda6 DPF 121Le szekeret nagyon szeretem,de van egy apró problémám kb.10-12 litert fogyaszt ami egy csöppet sok-kol..10000-nél cseréltek olajat ezután se lett jobb a helyzet.esetleg van valakinek ötlete?szoftver lett frissítve,DPF gond még nem volt...és nem csak a városban használom...elöre is köszi

mazda-auto.hu | 2008-10-13 16:30 rm250 részére

A kuplungtárcsát a kuplung zárt állapotában egyik oldalról a nyomólap, másik oldalról a lendkerék erre kiképzett felülete határolja. Ebből kifolyólag ha a kuplungtárcsa csúszik, akkor nem csak a nyomólap (szerkezet), hanem a lendkerék felülete is sérülhet a túlmelegedés következtében. Tehát ha csúszás miatt cserélték korábban a tárcsát, akkor a nem cserélt szerkezet, vagy a szintén nem cserélt lendkerék is okozhatja aproblémát.

tömörgumistalicska | 2008-10-13 15:48 rm250 részére

Helló! Engem érdekelne, a 16-os felni (aprópénzért) :-) írjál légyszi e-mailt. a tomorgumistalicska kukac gmail.com-ra.

rm250 | 2008-10-13 15:02

Mazda-Autó !

136 Le-s dízel M6, indulásnál remeg az autó , mikor a kuplungot engedem fel ,ez is lendkerék probléma lehet ? 15e km ezelőtt cserélt az előző tulajdonos kuplungot az autón. (lehet ,hogy a lendkereket nem?)
több hozzászólónál találkoztam ezzel a problémával , ez típushiba?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó