2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2008-10-15 11:44 tothbhu részére
Gratulálunk az autóhoz! Kíméletes használat szükséges legalább az első 1000km-en, nem fog ellustulni az autó. Az erős gyorsításokat, tartósan magas fordulatszámot kerülni illik, illetve fontos a kíméletes bemelegítés.
tothbhu | 2008-10-15 10:49
Sziasztok! Mult heten erkezett meg az uj M6 sportkombi 1.8-as benzinmotorral. A bejaratasnal mire kell vigyazni, mert ahany embert kerdezek, annyifele valaszt kapok. Koszi!
mazda-auto.hu | 2008-10-15 10:32 poldi részére
10000km-nél miért cseréltek olajat? Az 1 év miatt, vagy a magas olajszint miatt.
kaboca | 2008-10-15 09:29 Oszi részére
Jó, hogy mondod. Akkor gyorsan szaladok is a szervízbe mert nekem nem ingadozik. Ezek szerint ez nem normális :)))))
Oszi | 2008-10-15 01:34 Csaba részére
amit leirtal abbol arra kovetkeztettek ("a kerékjárati ív elég csúnyán néz ki, meg a hátsó lökhárító oldalsó része is sérült" ,hogy serult vagy serulhetett a haso futomu is ugyhogy eleg huzos lesz a szamla :(
Csaba | 2008-10-14 20:11
Sziasztok!
Ma délben sajnos elég erősen beletolattak a 6-osomba. A jobb hátsó ajtót találta telibe egy Suzuki, miközben a feleségem 50-el haladt. Egy kicsit sérült az első ajtó széle is, a kerékjárati ív elég csúnyán néz ki, meg a hátsó lökhárító oldalsó része is sérült. Úgy néz ki az ablakemelő meg a központizár működik az ajtóban, de persze bármi lehet. Utólagos engedelmeddel küldök pár képet az email címedre. Tudnátok egy becslést adni, hogy nagyságrendileg mibe kerülhet a dolog? Csak, hogy mennyire mosolyogjak a biztosító ajánlatán. Köszi a segítséget előre is! Csaba
Oszi | 2008-10-14 19:17 poldi részére
Errol jut eszembe,hogy a multkor emlitettem mazda-autonak az alapjarat ingadozast :) Bp-en a kerdesre azt mondta a szerviz,hogy teljesen normalis az alapjarat ingadozas :)))))
poldi | 2008-10-14 18:35
igen,ellenőrizve lett más módszerrel is.már 4-szer voltam vele szervizben hibakód olvasás alapján rendben van..??ami viszont már kétszer előfordult az az alapjárat ingadozás hideg motornál amit porlasztócsúcs állítással rendbe tettek...nem tudom köze lehet-e a túlfogyasztáshoz..
mazda-auto.hu | 2008-10-14 08:16 poldi részére
1.A fedélzeti komputer adatain kívül is ellenőrizve lett a fogyasztás? 2. Amennyiben igen, akkor minden bizonnyal valahol probléma van. Ennek megoldásához elsősorban hibakód olvasásra van szükség, de ha az nem segít, akkor is több lehetséges megoldás lehet a javításra.
poldi | 2008-10-13 19:14
Üdv!szeretném ha valaki segítene egy számomra furcsa dilemmámra...2007 10.hóban vettem egy mazda6 DPF 121Le szekeret nagyon szeretem,de van egy apró problémám kb.10-12 litert fogyaszt ami egy csöppet sok-kol..10000-nél cseréltek olajat ezután se lett jobb a helyzet.esetleg van valakinek ötlete?szoftver lett frissítve,DPF gond még nem volt...és nem csak a városban használom...elöre is köszi