2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 Sport 2.0i
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Oszi | 2008-10-07 16:14 szicsu részére
Ha lendkerek volt kesobb cserelve es a kuplunghoz azert lett hozzanyulva,mert megcsuszot akkor valoszinuleg serulhetet a lendkerek (persze nem biztos ,hogy lathato volt)de tobbnyire megeg a felulete es ugyan azt eredmenyezheti mint a fek-nel (hullemos lesz) te ezzel a "serult" lendkerekkel mentel 5000km-t es karosodhatott a tarcsa (deformalodhatott (alaphelyzetben a tarcsa erosen rafeszul a lendkerekre es szerkezet nyomja ra.Nem volt szerencses nem egybe cserelni (en is remenykedtem benne,hogy meguszom a lendkerek cseret es ezzel egy jo 4-oras kulon programot csinaltam mazda-autoeknak es kb 2ora tulora lett a vege persze lendkerek cserevel ) Amit irtam csak feltetelezes es konkretat mazda-auto.
szicsu | 2008-10-07 13:16
a lendkereket cseréltük később kb5000 km után.Az összes beszerelt alkatrész gyári volt.
mazda-auto.hu | 2008-10-06 09:05 szicsu részére
A szerkezet a tárcsa, a lendkerék és a kinyomócsapágy cseréje egy időpontban történt. Amennyiben a lendkerék cseréje korábban volt, akkor a csúszás miatt az is sérülhetett, deformálódhatott. Minden gyári alkatrész volt?
mazda-auto.hu | 2008-10-06 08:45 cichlid részére
Motortartó bakokat nem tartunk raktáron, ezért sajnos nehéz egy nap alatt kinyomozni és megoldani is a problémát. A kuplungfelújítás pontosan mit takart?
Oszi | 2008-10-05 22:02 szicsu részére
Jah,hogy ezt csak az uj kuplungal csinalja?lehet,hogy hibas a tarcsa vagy a szerkezet?!talalkoztam mar olyannal,hogy utott a tarcsa :)vagy hullamos a szerkezet :)De errol majd mazda-auto tud nyilatkozni,hogy ok talalkozatk-e mar ilyennel :)
Nyugotan lehet akar a befecskendezo miatt is rangatas idulaskor,de errol is majd mazda-auto fog nyilatkozni.
Am ezek a dolgok csak feltetelezesek es szervizben tudjak csak pontositani a hiba okat :)
szicsu | 2008-10-05 19:25 Oszi részére
Ha nagyobb gázt adok akkor nem érezhető annyira kb 1200 fordulatnál vagy fölötte.A fordszám sem esik le,és szerintem nem lehet a befecskendező,mert ez a rángatás akkor jött elő miután szerkezetet,tárcsát,és kinyomócsapágyat cseréltünk,mert elkezdett csúszni a kuplung.Előtte semmi baja nem volt.Nem Bp.-i vagyok csak ott dolgozom.
Oszi | 2008-10-04 21:23
Akkor valoszinuleg a hiba az on keszulekeben van vagyis lababan :)
Ha egy picit tobb gazt adsz akkor is csinalja???Budapesti vagy?Fordulatszam nem esik le nagyon indulaskor?nem lehet,hogy valami miatt nem korrigal helyesen a befecskendezo es ezert rangat?
szicsu | 2008-10-04 20:59
Sziasztok!Még mindig nem oldódott meg a kuplung problémám.Pedig már kapott gyári kettőstömerű lendkereket,szerkezetet,tárcsát,kinyomócsapágyat.Ma délelőtt lett kész.És még mindig ha engedem fel a kuplungot akkor rángat,remeg az egész autó.Szerintetek mi lehet a gond vele?A válaszotokat előre is köszi:Szicsu
cichlid | 2008-10-03 08:53
Mazda-auto: azért köszi a választ. A szervízben azt mondták, hogy látható sérülése nincs a bakoknak, elcsúszva nincsenek. Ha lemegyek hozzátok akkor mik az esélyeim és összegszerűségben ez tól-ig hogyan mozoghat.Gondolok itt, ha bakot kell cserélni, mennyibe kerül, munkadíj egy ilyen műveletnél hogy alakul, átvizsgálás költsége stb.. Inkább zavaró ez a dolog, jó lenne megoldani, de azért nem a minden pénzt megér kategória:)
mazda-auto.hu | 2008-10-03 08:46 cichlid részére
Erre sajnos látatlanban nem tudunk válaszolni, mivel nem nagyon jelzett még senki eddig hasonló problémát. Hallanunk, tapasztalnunk kellene. A motorbakok cseréje a Hatos esetében nem jellemző, de nem kizárt, hogy erről van szó.