2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-10-07 16:14 szicsu részére

Ha lendkerek volt kesobb cserelve es a kuplunghoz azert lett hozzanyulva,mert megcsuszot akkor valoszinuleg serulhetet a lendkerek (persze nem biztos ,hogy lathato volt)de tobbnyire megeg a felulete es ugyan azt eredmenyezheti mint a fek-nel (hullemos lesz) te ezzel a "serult" lendkerekkel mentel 5000km-t es karosodhatott a tarcsa (deformalodhatott (alaphelyzetben a tarcsa erosen rafeszul a lendkerekre es szerkezet nyomja ra.Nem volt szerencses nem egybe cserelni (en is remenykedtem benne,hogy meguszom a lendkerek cseret es ezzel egy jo 4-oras kulon programot csinaltam mazda-autoeknak es kb 2ora tulora lett a vege persze lendkerek cserevel ) Amit irtam csak feltetelezes es konkretat mazda-auto.

szicsu | 2008-10-07 13:16

a lendkereket cseréltük később kb5000 km után.Az összes beszerelt alkatrész gyári volt.

mazda-auto.hu | 2008-10-06 09:05 szicsu részére

A szerkezet a tárcsa, a lendkerék és a kinyomócsapágy cseréje egy időpontban történt. Amennyiben a lendkerék cseréje korábban volt, akkor a csúszás miatt az is sérülhetett, deformálódhatott. Minden gyári alkatrész volt?

mazda-auto.hu | 2008-10-06 08:45 cichlid részére

Motortartó bakokat nem tartunk raktáron, ezért sajnos nehéz egy nap alatt kinyomozni és megoldani is a problémát. A kuplungfelújítás pontosan mit takart?

Oszi | 2008-10-05 22:02 szicsu részére

Jah,hogy ezt csak az uj kuplungal csinalja?lehet,hogy hibas a tarcsa vagy a szerkezet?!talalkoztam mar olyannal,hogy utott a tarcsa :)vagy hullamos a szerkezet :)De errol majd mazda-auto tud nyilatkozni,hogy ok talalkozatk-e mar ilyennel :)

Nyugotan lehet akar a befecskendezo miatt is rangatas idulaskor,de errol is majd mazda-auto fog nyilatkozni.
Am ezek a dolgok csak feltetelezesek es szervizben tudjak csak pontositani a hiba okat :)

szicsu | 2008-10-05 19:25 Oszi részére

Ha nagyobb gázt adok akkor nem érezhető annyira kb 1200 fordulatnál vagy fölötte.A fordszám sem esik le,és szerintem nem lehet a befecskendező,mert ez a rángatás akkor jött elő miután szerkezetet,tárcsát,és kinyomócsapágyat cseréltünk,mert elkezdett csúszni a kuplung.Előtte semmi baja nem volt.Nem Bp.-i vagyok csak ott dolgozom.

Oszi | 2008-10-04 21:23

Akkor valoszinuleg a hiba az on keszulekeben van vagyis lababan :)
Ha egy picit tobb gazt adsz akkor is csinalja???Budapesti vagy?Fordulatszam nem esik le nagyon indulaskor?nem lehet,hogy valami miatt nem korrigal helyesen a befecskendezo es ezert rangat?

szicsu | 2008-10-04 20:59

Sziasztok!Még mindig nem oldódott meg a kuplung problémám.Pedig már kapott gyári kettőstömerű lendkereket,szerkezetet,tárcsát,kinyomócsapágyat.Ma délelőtt lett kész.És még mindig ha engedem fel a kuplungot akkor rángat,remeg az egész autó.Szerintetek mi lehet a gond vele?A válaszotokat előre is köszi:Szicsu

cichlid | 2008-10-03 08:53

Mazda-auto: azért köszi a választ. A szervízben azt mondták, hogy látható sérülése nincs a bakoknak, elcsúszva nincsenek. Ha lemegyek hozzátok akkor mik az esélyeim és összegszerűségben ez tól-ig hogyan mozoghat.Gondolok itt, ha bakot kell cserélni, mennyibe kerül, munkadíj egy ilyen műveletnél hogy alakul, átvizsgálás költsége stb.. Inkább zavaró ez a dolog, jó lenne megoldani, de azért nem a minden pénzt megér kategória:)

mazda-auto.hu | 2008-10-03 08:46 cichlid részére

Erre sajnos látatlanban nem tudunk válaszolni, mivel nem nagyon jelzett még senki eddig hasonló problémát. Hallanunk, tapasztalnunk kellene. A motorbakok cseréje a Hatos esetében nem jellemző, de nem kizárt, hogy erről van szó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó