2025. Június 22. - Paulina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
kaboca | 2008-09-25 15:18 Oszi részére
Nem akar kiemelni, miközben már csúszik, hát... szvsz tárcsa és szerkezet csere. Mondjuk km is van már benne rendesen, ha jól sejtem.
Oszi | 2008-09-25 12:32
mazda-auto:hogyan tudom itthon megnezni,hogy le van e tapadva a valtozo geometrias turbo?
valahol olvastam,hogy neha nem art neki ha manualisan megmozgatjak ha valaki sokat jar varosban alacsony fordulatszamon.
vagy eppen egy inteccoller repedesbol eredo tobblet koromolas miatt.
mazda-auto.hu | 2008-09-25 09:27 Oszi részére
Elképzelhető, hogy a munkahengerekkel is gond van, vagy esetleg levegős a rendszer, viszont a kuplung megcsúszására ez nincs befolyással.
Oszi | 2008-09-24 20:25
Mazda-auto:elvileg ha mar kopot a kuplung akkor nem egyre inkabb fent kene fognia???
A hugom autojaban csuszik gye a kuplung es durvan a 2/3-aig betudom nyomni ugy a pedalt ,hogy nem tortenik semmi es az utolso 1/3-adban nagyon kemeny lesz es ott emel ki,siman sebssegbe lehet tenni es csak mely vagy hirtelen gazadasra csuszik meg.
kuplung mukahenger nem lehet hibas? vagymas egyebb hiba lehetseges a kuplung kornyeken?
es telefonba mondtam neked ,hogy mikor teljesen kinyomom a pedalt akkor a motorterbol hallani egy kattanast,koppanast.
Mondjuk a hugom autojaban ,nekem nagyon furcsa volt meg regebben is,hogy nagyon nagy volt a holtjateka a pedalnak viszont ez mar akkor is ilyen volt amikor vettuk kb 110000-120000km-el ez elott.
Oszi | 2008-09-23 21:10
a kozuti forgalomnak a 4200K es a 6000K-s felel meg igazan mivel a nap feny kb 5000K koruli :) igy ez a 2 van legkozelebb hozza es mint mondtam a LUMEN ertek szamit igazan mikor arrol beszelunk ,hogy mennyire vilagit egy izzo,xennon fej :) A 4200K xenon fej kozel 30-40% erosebben vilagit :)
Ha nem kinai lenne sem latnal vele jobban es erre ssjnos fogadni is merek.Ismeros 6000K van ugyan onnan ahonan ez es eg es fold a kulonbseg.6000K folott tehetsz bele te akarmilyen gyartmanyt vagyis minosegi Osram,Phiéips csak 6000K-ig gyart.
8000k-s ban ami nagyobbat vilagit az az 50W-os szettek amikhez nagyobb trafo van viszont ezeknek a hatranya,hogy a megnovelt teljesitmeny legalabb annyival nagyobb hoteljesitmennyel jar es az mar karos lehet a 35W-ra tervezet rendszerben.
Ha majd egyszer osszefutunk szentendren leisszuk az osszeget amit adtal a xenon fej-ert :)
acedece | 2008-09-23 20:22
Szia Oszi!
Igazad volt, egy napíg volt az izzó a kocsimban. Már másnap visszarakattam a gyári 4200 k.De ez a 8000 k-s szerintem Kinai lehet, mert a másik autómban egy 6000 k-s van, és az úgy világít mint az atom.
Így jártam! :))
Hali
Oszi | 2008-09-22 11:52 mazda-auto.hu részére
nem tevedtem sokat :)
mazda-auto.hu | 2008-09-22 09:44 jaffacakes részére
A befecskendező ára 190285,-Ft.
szicsu | 2008-09-21 14:50
Igen gyári alkatrész lett belerakva.Amikor visszaváltok olyan érzés mintha a kuplung egy kapcsoló lenne nincs átmenet amikor kiengedem egy ponton fog,és rángat.
Oszi | 2008-09-19 20:57 jaffacakes részére
Mar nem porlasztocsucsnak hivjak:) es tudtomal csak kompletten lehet cserelni a befecskendezot kozel 200000Ft/db