2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kaboca | 2008-09-25 15:18 Oszi részére

Nem akar kiemelni, miközben már csúszik, hát... szvsz tárcsa és szerkezet csere. Mondjuk km is van már benne rendesen, ha jól sejtem.

Oszi | 2008-09-25 12:32

mazda-auto:hogyan tudom itthon megnezni,hogy le van e tapadva a valtozo geometrias turbo?

valahol olvastam,hogy neha nem art neki ha manualisan megmozgatjak ha valaki sokat jar varosban alacsony fordulatszamon.
vagy eppen egy inteccoller repedesbol eredo tobblet koromolas miatt.

mazda-auto.hu | 2008-09-25 09:27 Oszi részére

Elképzelhető, hogy a munkahengerekkel is gond van, vagy esetleg levegős a rendszer, viszont a kuplung megcsúszására ez nincs befolyással.

Oszi | 2008-09-24 20:25

Mazda-auto:elvileg ha mar kopot a kuplung akkor nem egyre inkabb fent kene fognia???

A hugom autojaban csuszik gye a kuplung es durvan a 2/3-aig betudom nyomni ugy a pedalt ,hogy nem tortenik semmi es az utolso 1/3-adban nagyon kemeny lesz es ott emel ki,siman sebssegbe lehet tenni es csak mely vagy hirtelen gazadasra csuszik meg.

kuplung mukahenger nem lehet hibas? vagymas egyebb hiba lehetseges a kuplung kornyeken?
es telefonba mondtam neked ,hogy mikor teljesen kinyomom a pedalt akkor a motorterbol hallani egy kattanast,koppanast.

Mondjuk a hugom autojaban ,nekem nagyon furcsa volt meg regebben is,hogy nagyon nagy volt a holtjateka a pedalnak viszont ez mar akkor is ilyen volt amikor vettuk kb 110000-120000km-el ez elott.

Oszi | 2008-09-23 21:10

a kozuti forgalomnak a 4200K es a 6000K-s felel meg igazan mivel a nap feny kb 5000K koruli :) igy ez a 2 van legkozelebb hozza es mint mondtam a LUMEN ertek szamit igazan mikor arrol beszelunk ,hogy mennyire vilagit egy izzo,xennon fej :) A 4200K xenon fej kozel 30-40% erosebben vilagit :)
Ha nem kinai lenne sem latnal vele jobban es erre ssjnos fogadni is merek.Ismeros 6000K van ugyan onnan ahonan ez es eg es fold a kulonbseg.6000K folott tehetsz bele te akarmilyen gyartmanyt vagyis minosegi Osram,Phiéips csak 6000K-ig gyart.

8000k-s ban ami nagyobbat vilagit az az 50W-os szettek amikhez nagyobb trafo van viszont ezeknek a hatranya,hogy a megnovelt teljesitmeny legalabb annyival nagyobb hoteljesitmennyel jar es az mar karos lehet a 35W-ra tervezet rendszerben.

Ha majd egyszer osszefutunk szentendren leisszuk az osszeget amit adtal a xenon fej-ert :)

acedece | 2008-09-23 20:22

Szia Oszi!

Igazad volt, egy napíg volt az izzó a kocsimban. Már másnap visszarakattam a gyári 4200 k.De ez a 8000 k-s szerintem Kinai lehet, mert a másik autómban egy 6000 k-s van, és az úgy világít mint az atom.
Így jártam! :))
Hali

Oszi | 2008-09-22 11:52 mazda-auto.hu részére

nem tevedtem sokat :)

mazda-auto.hu | 2008-09-22 09:44 jaffacakes részére

A befecskendező ára 190285,-Ft.

szicsu | 2008-09-21 14:50

Igen gyári alkatrész lett belerakva.Amikor visszaváltok olyan érzés mintha a kuplung egy kapcsoló lenne nincs átmenet amikor kiengedem egy ponton fog,és rángat.

Oszi | 2008-09-19 20:57 jaffacakes részére

Mar nem porlasztocsucsnak hivjak:) es tudtomal csak kompletten lehet cserelni a befecskendezot kozel 200000Ft/db

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó