2025. Június 25. Szerda - Vilmos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
cichlid | 2008-02-23 07:40
Mazda-autó: Látom van szőnyegetek a 6-osba. Párommal hitvitába keveredtünk, hogy gumiszőnyeg, vagy szövet. kérdés: Van nektek valami esztétikus gumiszőnyegetek? Ha igen mennyiért? Mert én hányok a tucat gumiszartól :)
Illetve egyáltalán raknak ilyen minőségű kocsiba gumiszőnyeget??:)
köszi
cichlid
Oszi | 2008-02-23 02:02 hor@monornet részére
en is tudok ajanlani egy nagyon jo kereskedest es szervizt :)
mazda-auto Bekescsaba :))
hor@monornet | 2008-02-23 01:06
Köszi Oszi,Fecó v.a rádio egyenlőre igy marad,sejtettem hogy nem egyszerü a megoldás.Alökháriton ez nem tünt fel,de megcsinálom,Csepelen, a Mag utcában van egy jó mazda bonto,rengeteg cuccot láttam 6-3-5-höz,még 2007-es autois volt,horror áron gyári ujjat nem akarok venni,de elöször a gumi jön ovatossan,lassan vinnem kell erre a 20000-s szelepálitásra,az kis sas tojás.A macskat olvasva,én is elgobáztam t-összel egy nyulat,ugy110-el,sík uton,nyilt terepen, összetört egy pár müanyag rajta,hála az égnek csak ezek,se lámpa,sem fém,kalapálni nem kellet,azonos,gyári ujra cserétek amit kellet,még jó hogy nem öz.Elvittem a Dakóhoz hétfőn, azon a héten pénteken elhoztam,elötte elverte jég,nem nagyon kelett taglalnom mi történt,persze felvette ott a biztositos a kárt,a casco rendezte,a cascom sem emelkedett meg utánapont esedékes volt az olaj csere,aztis meg csinálták,persze korrektül,33000-e fizettem,számitottam 250000-ere. ja és számlára.Hol érdekelt hogy ki mennyire járt jól,én hapy!ugy hogy minden téren ajálom a Dakót.azért mentem hozzájuk autot venni mert közel vannak,kb:35-re,se jót,sőt a régi automatis nagy jól beszámolták,és csak körbe nézték a parkoloba,be kellet inditanom,ki se kelett nyitnom,se rosszat soha nem halottam roluk elötte.Velem csak jot tettek,miota ismerem őket másfél éve,azota halottam pozitívumot roluk!Igazak ezek!Megkelett osztanom,bocsi
Oszi | 2008-02-22 22:22 hor@monornet részére
mivel gyujtas pozitivra van kotve gyarilag ezert csak atkotessel oldhato meg a radio mukodes gyujtas nelkul ha jol emlekszem.
A lokharitott nem kell bantani,mert ha jobban megnezed akkor a masik oldalon is megva a kipufogo helye amit csak ki kell torni vagy vagni.
Muszerfalas dologra szerintem minimum 1napot kell szamolni,barmelyik mazda szervizbe viheted nem szunik meg a garancia.
hor@monornet | 2008-02-22 21:21
még egy kérdés,Fecó vagyok ismét.Énis késztetést érzek a csinositásra ennél az autonál,mint Cichild.Mint írtammár,az autom 2006-os,2000-ezres,cdh143-as,dpf-s diezel.meg akarom csinálni majd a dupla kipufogot,ugy tudom kell egy gyári dob,meg egy ypszilon,a helye ki van alakitva.Nem kell semmit átalakita,alakitattni?Más nem kell hozzá?
Lökháritó,egyebek.
hor@monornet | 2008-02-22 20:46
sziasztok,Fecó vagyok.ismét okosakat tudtam meg,ahogy olvasgattam a forumot.Jigsaw tudja a frankot,hogy miért akarok 215/50/17 gumit,ne 45-ös gumi,felni,futomű legye rossz uton,pl:ahol lakom,extrem modon terhelve,tisztában vagyok a 6-os gyári gumi méreteivel,ugy tudom még az 55-ös is elfér,csak szélesebb ne legyen 215-nél.Sokszor böngészem a könyvet pedig,anyám mindig mondja megint mi baja,semmi,csak ha valami eszembejut tanulmányozom,hisz kell.Juteszembe a rádio annélkül a gyujtás kulcs benne lenne a gyujtás kapcsolóba nem müködik,nem találta a könyvben,vagy müködhet,pl:mikor mosom,jó lenne ha szolna.
venember | 2008-02-22 20:24 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Valamelyest megnyugodtam. Most már csak az érdekelne a garancia miatt, hogy akkor mindegy melyik szervízbe viszem a kocsit? Mivel nekem szükségem van az autóra, azt is szeretném megkérdezni, hogy ez a "javítás" mennyi időbe telik minimum? Előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2008-02-22 16:15 venember részére
A szélvédőt első körben semmiképpen nem kellene kivenni. A műszerfal felől kell elindulni, de azt sem vennénk ki azonnal.
mazda-auto.hu | 2008-02-22 16:06 kopter részére
Légzsák durranás után az adott vezérlőre sem lehet újabb indítást rábízni, tehát cserélni kell.
Oszi | 2008-02-22 15:26 venember részére
En a helyedben kezukbe adnam az auto kulcst es csak akkor vennem at ujra ha megoldotak a problemat.Az a szerviz aki azt valszolja neked,hogy ne akard ,hogy kivegyek a muszerfalat messzire elkerulnem!Szelvedot hiba veszed ki nem fogsz hozzaferni semmihez.velemyem szerint csak a muszerfal megbontasaval lehet a vegere jarni a nyikorgasnak es meg egy muszerfal csre is szoba johetne szerintem :) pontos valaszt Mazda-auto tud adni.en csak a velemenyemet irtam le.