2025. Május 5. Hétfő - Györgyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Oszi | 2008-02-22 22:22 hor@monornet részére
mivel gyujtas pozitivra van kotve gyarilag ezert csak atkotessel oldhato meg a radio mukodes gyujtas nelkul ha jol emlekszem.
A lokharitott nem kell bantani,mert ha jobban megnezed akkor a masik oldalon is megva a kipufogo helye amit csak ki kell torni vagy vagni.
Muszerfalas dologra szerintem minimum 1napot kell szamolni,barmelyik mazda szervizbe viheted nem szunik meg a garancia.
hor@monornet | 2008-02-22 21:21
még egy kérdés,Fecó vagyok ismét.Énis késztetést érzek a csinositásra ennél az autonál,mint Cichild.Mint írtammár,az autom 2006-os,2000-ezres,cdh143-as,dpf-s diezel.meg akarom csinálni majd a dupla kipufogot,ugy tudom kell egy gyári dob,meg egy ypszilon,a helye ki van alakitva.Nem kell semmit átalakita,alakitattni?Más nem kell hozzá?
Lökháritó,egyebek.
hor@monornet | 2008-02-22 20:46
sziasztok,Fecó vagyok.ismét okosakat tudtam meg,ahogy olvasgattam a forumot.Jigsaw tudja a frankot,hogy miért akarok 215/50/17 gumit,ne 45-ös gumi,felni,futomű legye rossz uton,pl:ahol lakom,extrem modon terhelve,tisztában vagyok a 6-os gyári gumi méreteivel,ugy tudom még az 55-ös is elfér,csak szélesebb ne legyen 215-nél.Sokszor böngészem a könyvet pedig,anyám mindig mondja megint mi baja,semmi,csak ha valami eszembejut tanulmányozom,hisz kell.Juteszembe a rádio annélkül a gyujtás kulcs benne lenne a gyujtás kapcsolóba nem müködik,nem találta a könyvben,vagy müködhet,pl:mikor mosom,jó lenne ha szolna.
venember | 2008-02-22 20:24 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Valamelyest megnyugodtam. Most már csak az érdekelne a garancia miatt, hogy akkor mindegy melyik szervízbe viszem a kocsit? Mivel nekem szükségem van az autóra, azt is szeretném megkérdezni, hogy ez a "javítás" mennyi időbe telik minimum? Előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2008-02-22 16:15 venember részére
A szélvédőt első körben semmiképpen nem kellene kivenni. A műszerfal felől kell elindulni, de azt sem vennénk ki azonnal.
mazda-auto.hu | 2008-02-22 16:06 kopter részére
Légzsák durranás után az adott vezérlőre sem lehet újabb indítást rábízni, tehát cserélni kell.
Oszi | 2008-02-22 15:26 venember részére
En a helyedben kezukbe adnam az auto kulcst es csak akkor vennem at ujra ha megoldotak a problemat.Az a szerviz aki azt valszolja neked,hogy ne akard ,hogy kivegyek a muszerfalat messzire elkerulnem!Szelvedot hiba veszed ki nem fogsz hozzaferni semmihez.velemyem szerint csak a muszerfal megbontasaval lehet a vegere jarni a nyikorgasnak es meg egy muszerfal csre is szoba johetne szerintem :) pontos valaszt Mazda-auto tud adni.en csak a velemenyemet irtam le.
venember | 2008-02-22 14:55
Üdv. Tavaly márciusban vásároltam egy 6-ost (5ajtó, CD 143 Plusline) Ahol vásároltam azt mondták egyedi problémával rendelkezem. Mégpedig a vezető oldalon van a "napsugárzásérzékelő" (ha jóltudom). Namármost nekem, valami oknál fogva a műszerfal, e körűl az érzékelő körűl recseg. Eléggé elviselhetetlen hangon. Mintha valami "kiszáradt" gumi és a műszerfal ezen része összedörzsölődne. Ezt a jelenséget tapasztalom akkor is amikor autópályán közlekedem (tehát sima, egyenes úton) és akkor is ha egy gödrös/kátyús úton megyek. Emellett ha kissé megnyomom a műszerfalat lefelé az említett helyen, ez az elviselhetetlen "nyiszogás" hallatszik. Ezzel kapcsolatban a kérdések: 1. Elég a szélvédőt kiszedni ehhez és úgy megnézni megolgható e a probléma, illetve, az egész műszerfalat ki kell szedni? (Azt mondták a szervízben hogy azt ne akarjam, csak ha muszáj) 2. Mi van ott (tuskék, tartók, leszorítófűl), ami ezt csinálhatja? 3. Mitöl lehet ez? Nem mentem át egy kanyonon sem...:) Ehhez az egészhez hozzátartozik, hogy ez a "zaj" kb 5-6000 km-nél kezdődött és azóta egyre hangosabb és idegesítőbb. Az autóban jelenleg 19190 km-van, tehát hamarosan első szervizes lessz. Kérem, segítsen valaki, mert megőrjít ez a recsegés. Az meg méginkább, hogy egy új kocsirol van szó. Előre is köszönöm a segítséget.
kopter | 2008-02-22 14:21
Üdv. Mazda-autóhoz lenne egy kérdésem. 2002-es 2.0 CD SPORT TE autómban a kormány légzsák indítót cserélni kell, ha a "lufi" akcióban volt, vagy szoftverikusan ujra indítható. Ugyan ez a kérdésem a vezető oldali biztonsági övvel kapcsolatban is.
pierke | 2008-02-22 10:10
tgt: totalcar szerint a j es a jj a felni peremenek kialakitasara utal.
16os felnik erdekelnek meg?