2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Fékezési energia újrahasznosítás Mazda módra.
                  Nem lesz új Mazda5.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Lamborghini Diablo GT 1999
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









venember | 2008-02-22 14:55
Üdv. Tavaly márciusban vásároltam egy 6-ost (5ajtó, CD 143 Plusline) Ahol vásároltam azt mondták egyedi problémával rendelkezem. Mégpedig a vezető oldalon van a "napsugárzásérzékelő" (ha jóltudom). Namármost nekem, valami oknál fogva a műszerfal, e körűl az érzékelő körűl recseg. Eléggé elviselhetetlen hangon. Mintha valami "kiszáradt" gumi és a műszerfal ezen része összedörzsölődne. Ezt a jelenséget tapasztalom akkor is amikor autópályán közlekedem (tehát sima, egyenes úton) és akkor is ha egy gödrös/kátyús úton megyek. Emellett ha kissé megnyomom a műszerfalat lefelé az említett helyen, ez az elviselhetetlen "nyiszogás" hallatszik. Ezzel kapcsolatban a kérdések: 1. Elég a szélvédőt kiszedni ehhez és úgy megnézni megolgható e a probléma, illetve, az egész műszerfalat ki kell szedni? (Azt mondták a szervízben hogy azt ne akarjam, csak ha muszáj) 2. Mi van ott (tuskék, tartók, leszorítófűl), ami ezt csinálhatja? 3. Mitöl lehet ez? Nem mentem át egy kanyonon sem...:) Ehhez az egészhez hozzátartozik, hogy ez a "zaj" kb 5-6000 km-nél kezdődött és azóta egyre hangosabb és idegesítőbb. Az autóban jelenleg 19190 km-van, tehát hamarosan első szervizes lessz. Kérem, segítsen valaki, mert megőrjít ez a recsegés. Az meg méginkább, hogy egy új kocsirol van szó. Előre is köszönöm a segítséget.
kopter | 2008-02-22 14:21
Üdv. Mazda-autóhoz lenne egy kérdésem. 2002-es 2.0 CD SPORT TE autómban a kormány légzsák indítót cserélni kell, ha a "lufi" akcióban volt, vagy szoftverikusan ujra indítható. Ugyan ez a kérdésem a vezető oldali biztonsági övvel kapcsolatban is.
pierke | 2008-02-22 10:10
tgt: totalcar szerint a j es a jj a felni peremenek kialakitasara utal.
16os felnik erdekelnek meg?
tömörgumistalicska | 2008-02-22 08:51
Kedves felnikhez értő kollegák! Szerintetek, mi a különbség a 6J és 6JJ-s 15-ös lemezfelni között? Nálam az egyik felnim J-s, és nem a gyári JJ-s, ki kell cserélnem, vagy maradhat a kocsit. Köszi a választ! Balesetmentes autózást Nektek!
jigsaw | 2008-02-22 08:35 Oszi részére
Így legalább nem lesz annyira 'peres' a gumija és nem üt akkorát egyik kátyú sem, mint a 45-sel! Nekem pl. 225/45/17 van, amit ugyanezért tett fel az előző tulaj még. Amúgy ez az autó tényleg élvezet. Egy alfa után ugyanaz az élvezet ér vezetés közben, de itt nem akarna jelentkezni a hibák... :)
Oszi | 2008-02-21 21:56 hor@monornet részére
215/45R17 a gyari meret!!!
hor@monornet | 2008-02-21 21:44
Szevasztok forumozok Feco vagyok.Köszönöm Oszinak a lezmez felnis-csavaros informáciot.Nemrég értem haza,hoztam a felnieimet,meg vettem jó áron,épnek nézki,gyáriak,17-colos,gumi nélkül,det veszekrá,215/50/17-t.A mazda-auto oldán,a mazda tuning sárga szépségén voltak,90-ezerért sikerült hozzá férni.Örülök mint hívök a messiásnak.Ne szegjétek jó kedvem negatív írással,jó kedv nálam ritka!
cichlid | 2008-02-21 21:25
Oszi, köszi, mostmár akkor értem is a dolgot, tehát ha a Dimmer be van kapcsolva akkor csinálja ezt a fényerőszabályzást, ha kikapcsolom akkor minden marad a régiben.
köszi
cichlid
dana | 2008-02-21 21:17 AndreW77 részére
Ez már nem mérnöki dolog. Ez már nagyon régóta így működik az autoklímás autóknál, (nem csak Mazda). Csak nem tom hogy ez a szenzor vezérli-e a műszerfal fényerejét??
Oszi | 2008-02-21 18:20
edig - eddig