2025. Október 31. Péntek - Farkas
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda logó történelem.
                  Fékezési energia újrahasznosítás Mazda módra.
                  Nem lesz új Mazda5.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda3 MPS BL 2009-
        
      
      
            
    
Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó 
               
               
               
               
               
               
               
               
              









Oszi | 2008-02-21 18:18 mazda-auto.hu részére
ezt nem tudtam edig :)
nem tul olcso a lampa :)ez csak a 2 szelso? es kombihoz jo?nem sokkal olcsobb mint a gyari viszon bitos jol nez ki :)4 macskat ivartalanitattam
tegnap ugy,hogy megcsappant a penztarcam,de elobb-utobb ossze jon a ledes hatso lampakra :)
AndreW77 | 2008-02-21 16:56 mazda-auto.hu részére
:) szóljatok, ha a Mazda mérnökcsapatába kellene ember... :)
mazda-auto.hu | 2008-02-21 16:52 AndreW77 részére
Való igaz, hogy az a napfényszenzor a műszerfal tetején, a jobb oldali sarokban. Erős napfényben sokkal jobban melegszik az autó, amit a digitális klíma számításba vesz a szenzor adatai alapján.
AndreW77 | 2008-02-21 16:49 Oszi részére
Gondolom a Mazdás mérnökök megmagyaráznák a klíma-szenzort. Én intuitíve azt gondolom, hogy ha van, akkor azért kellhet, mert a 22fok nem ugyanannyi, ha közben süt a nap, meg mondjuk éjszaka. A 22fokos hőérzethez a két esetben eltérő tényleges hőmérséklet szükséges. Nem tudom, szofisztikált-e ennyire egy autós klíma (az ára miatt akár lehetne is)...
mazda-auto.hu | 2008-02-21 16:46
Oszi- 65900 A led-es lámpa párja.
Oszi | 2008-02-21 16:41 pierke részére
Nem en arulom,csak raleltem :) A klimahoz minek fenyerzekelo szenzor???A radio LCD-jenek a fenyerejet csak a DIM kapcsoloval tudod felerositeni.Ha bekapcsolod a DIM-et akkor a fenyszoro felkapcsolasakor lejebb veszi a fenyerejet es ez igy normal.kapcsold ki a DIM*et es megoldodik a problemad.
cichlid | 2008-02-21 15:19
na akkor ott a megoldás, tehát akkor a középső konzolt lehet a DIm gombbal állítani.
köszi az infókat mindenkinek.
cichlid
AndreW77 | 2008-02-21 15:18 dana részére
Lehet, hogy a klímát is vezérli, de nálunk a műszerfal-világítást tutira. Kis kör alakú szenzor a szélvédő mögött pont a sofőr előtt.
dana | 2008-02-21 15:08 AndreW77 részére
Az nem a klíma fényérzékelő szenzora? De végül is az újabb típusokban be lehet kötve a műszerfalvilágítás is? Az jóóó.
dana | 2008-02-21 15:08 AndreW77 részére
Az nem a klíma fényérzékelő szenzora? De végül is az újabb típusokban be lehet kötve a műszerfalvilágítás is? Az jóóó.