2025. Augusztus 8. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Frappi | 2015-06-09 21:32

Tisztelt Varga Úr!

Az alábbi alvázszám érintett a légzsák visszahívásban?

JMZGY19T201163034

Köszönöm a segítséget!

Wombat | 2015-06-09 20:06

Hello!

 

ez az alvázszám érintett a légzsák dologban?

 

JMZGY198231109767

kdani21 | 2015-06-09 10:21

 Légyszíves az alábbi alvázszámról írjatok valami szerviz történetet:

JMZGY19R201157821

 

mazda-auto.hu | 2015-06-09 09:15 Zsakaay részére

 Nincs digitális szervizkönyv, viszont érintett az autó a légzsák "akcióban", ezért érdemes egy hivatalos Mazda márkaszervizt felkeresni.

Zsakaay | 2015-06-08 14:16

Tisztelt Mazda-autó!

A héten mi is Mazda 6 tulajdonosok lettünk. A megvásárolt kocsi 2003-as, de 2007-ben hozták az országban. Érdeklődni szeretnék, hogy van-e valamilyen szervíztörténete, amiért érdemes lenne bemennem lekérdezni. Az alvázszáma: JMZGG14T231137243.

Előre is köszönöm a segítségét.

mazda-auto.hu | 2015-06-05 10:42 bezse részére

 Innen nehéz megmondani, mi a probléma oka. Lehet, hogy két teljesen külön dolog az olajfolyás, és a fogyasztás növekedés. Ha összefügg a kettő, akkor elsősorban nagymértékű befecskendező fellazulásra lehet gondolni, de ebben az esetben a DPF lámpa már biztosan villogna. Lehet, nincs is szűrő az autóban, mert kiszerelték. Látni kellene.

bezse | 2015-06-04 22:29

 Tisztelt Mazda-auto!

Hétfőn vettem egy 2006-os 105 kW-os, DPF-es mazda 6-ot.
A Mazda óbudában az átnézésnél mondták, hogy folyik az olaj a vezérlésnél, de mivel azt úgyis cseréltetni akarom, nem gáz.
Elhoztam az autót, még aznap olajtócsa volt alatta és álló helyzetben égett olajszagot tolt be a klíma, ezért másnap kora reggel vittem vezérlés- és olajcserére, egy Kwikfit-be.
Még aznap kész volt, minden rendben volt vele. 2 nap elteltével az autó fogyasztásmutatója kb. a dupláját mutatja az eddiginek, 70-tempomatnál 11-12 l, majd visszajött az égett olajszag is. DPF lámpa nem jelez.

 

Kicsit féltem ettől az autóvásárlástól, de nem gondoltam, hogy 2 nap után jön a pánik...

Köszönöm a segítséget!

üdv.

 

Szeremi Balázs

szucsfe | 2015-06-04 14:26 alk3sh részére

Köszönöm a választ!

Az a bajom vele, hogy néha kicsit megtorpan 2500 -as fordulat körül, csettegő hangja van az EGR szelepnek (kivéve teljes gázon), és bedobálja a P0401 , és a P0404 -es hibát. Az utóbbi időben ezek mellé még a P2009 -es hibakódot is bedobja néha.

Ezek ismeretében mi a vélemény?

Érdemes ledugózni?

alk3sh | 2015-06-04 14:14 szucsfe részére

"Kapsz" minimális plusz erőt mivel nem engedsz vissza kipufogó gázt a motorba (a kapsz erőt azt képletesen értrem)... így több "friss"levegőt kap s ezáltal minimálisan erősebb lesz a motorod. Viszont legalább károsanyagot bocsájtasz ki :) ha ledugózod asszem hibát ír be ha jól emlékszem. Ha nem életbevágó akkor tökmindegy hogy ledugózod vagy sem mert észre sem veszed... nyilván van pozitív hatása is meg negatív is.

szucsfe | 2015-06-04 06:11

Tisztelt Mazda-autó, Tisztelt Fórumtársak!

Őszinte választ kérnék arra, hogy DPF nélküli, 2003 -as, 2.0D M6 -nál milyen előnye, és milyen hátránya lenne annak, ha az EGR szelep ki lenne iktatva.

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó