2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EnergieLaczy | 2015-05-28 19:18 BZ részére

 Szia BZ!

 

Hát jó kérdés, de ha gondolod privátban meg tudom adni a haverom telcsiszámát és a leg mélyebbre ható kérdéseidre is biztos tud válaszolni.

Akár elkérhetem tőle a Contitól kapott levelet és beszkennelve átkűldhetem, vagy ha beszélsz vele biztos megteszi.

Az a gáz, hogy Continál tudták hogy egy gyártási szériával problémák vannak.

Mivel mire ezek kiderülnek azok a szíjak már rég el vannak adva, meg ki tudja melyik boltban hever belőlle pár darab.

Ez persze nem azt jelenti hogy az összes Conti szíj ilyen, de ezek után én teljes mértékben Conti szíj ellenes lettem.

Tesója egyébként elég nagy hírnévnek örvend az A.dik szerelés terén.

/Kenik-vágják a témát/

 

Üdv ÉnergieLaczy

 

 

 

csipu20 | 2015-05-28 16:09

Tisztelt Mazda-auto!

A légzsák visszahívásról érdeklődnék. Adatok:
Mazda 6 (2005) CDTE 2.0 89 Kw
alvázszám:  JMZGY19T201199250

 

Köszönettel:

Majtán István

rasotamas | 2015-05-28 14:02

Tisztelt mazda-auto! Azt szeretném kérdezni, hogy a pár nappal ezelőtti kérdésemre, miszerint az injektorkalibráció CAN kommunikációs hibával megszakadt 2004-es RF5-ös dízelnél, van-e bármilyen ötletük, hogy mitől lehet? Nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu | 2015-05-28 10:38 bezse részére

 Nem érintett.

BZ | 2015-05-27 22:54 EnergieLaczy részére

Szia ÉnergieLaczy,

nem tudom, mennyire vagy a Conti-szíjas történet részleteinek a birtokában, de egy kérdés szöget ütött a fejembe. Ha a szíj nyúlása miatt elugrott a vezérlés, akkor hogy lehet hogy mindez csak az egyik hengerben okozott galibát, a többiben (de legalább a vele párban dolgozóban) meg nem? Nem kötekedni akarok, csak ennyiből nekem nem áll össze a sztori.

Üdv,

BZ

Plesztik | 2015-05-27 21:40

Tisztelt Mazda Autó,

Nekem egy 2.0 121 lóerős 2007-es évjáratú dízelem van és a következő a gondom vele. 2000-es fordulat alatt, (vagy csak ott veszem észre?) fordulatszám ingadozást figyeltem meg. Ez jelentkezik alapjáraton és menent közben is. Teljesítményveszés nincs, az autó szépen indul.  A tippeket előre is köszönöm!

tibor81 | 2015-05-27 21:20 EnergieLaczy részére

Köszönöm a tanácsod a szerelöm is azt mondta hogy gyárinál nincs jobb és ö is járt úgy hogy a contiszíj 80ezerkm körül elszakadt.

Üdv:Tibor

 

bezse | 2015-05-27 19:05

 Tisztelt Mazda-auto!

Én is a légzsák visszahívásról érdeklődnék. Adatok:
Mazda 6 (2006) CDH 2.0 105 Kw
alvázszám: jmzgy19r671436144

 

Köszönettel:
Szeremi Balázs

EnergieLaczy | 2015-05-27 18:39 tibor81 részére

 Szia tibor81!

 

Jól döntöttél ha gyári vezérműszíjnál maradtál.

 

Másoknak is egy tanulságos történet, ami nemrég történt egyik haverommal.

Nem Mazdája van, hanem A.di ezt nézzük el neki.

30.000 km megtétele után egyik reggel azt vette észre hogy mintha csak 3 henger menne a 4-ből.

Elment tesójához átnézni a járgányt.

Laza volt a Continental vezérműszíj, feszítő végállásban.

Levették a szíjat, kézzel 30 cm-nyi részt meg tudták nyújtani +2 mm-rel!

Mivel tesója szervízes és ők cserélték le a szíjat, számlával, tapasztalatokkal SOS-be kikűldték a szíjat a Continentálhoz panasszal együtt.

Continental akart adni cseredarabot, ők persze nem kérték és mostantól nem fognak venni Continental vezérműszíjat.

Kompressziómérés alatt kiderült hogy motor egyik hengerében 6 bar a nyomás 11 bar helyett. 2 szelep elgörbült, dugattyú csere, gyűrűzés, motorfelújítás.

Végül benyújtották a számlát a Continentalnak /szerelés alatti csereautó bérlési díjjal együtt/ és Conti szépen fizetett is, elismerték a hibát hogy az ő szíjuk miatt keletkezett a kár.

30.000 km és nem pedig 120.000 km-ről van szó!

 

Üdv ÉnergieLaczy

 

 

arde0902 | 2015-05-27 17:49

Tisztelt Varga úr!

2010 10. havi 2.2 d Mazda6 van a birtokomban,139000km-rel.A vezérműlánc karbantartásával kapcsolatban szeretnék információhoz jutni(km intervallum,teendők,stb),de sehol nem találok semmit,állítólag a kézikönyv sem tesz említést róla(nekem nincs).Kérném megtisztelő segítségét!

Üdv&köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó