2025. Augusztus 9. Szombat - Emőd
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Kétmillió Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 1-4.
Magyarország: háromból két motorolaj hamis.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-04-11 13:29 Levi részére
A gyári előírás alapján a diffibe és az osztóműbe 80w-90 GL-5 hajtóműolaj kell, a váltóba pedig 75w-90 GL-4-GL-5.
A diffi nem igényli LS adalékolású olaj használatát, de sok kizárólag GL-5-ös hajtóműolaj eleve ilyen. Ez nem probléma.
Levi | 2011-04-11 13:06
Kedves Mazda-auto!
Segítségét kérem, hogy Mazda 6 MPS-be milyen váltó, diffi és osztóműolajat érdemes tölteni.
mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:06 Fecó részére
Igen, csak a tápellátás folyamatosságával lehet elkerülni a memória törlését. Minimális a nyugalmi áramfelvétel, így az eredeti akku saruknál elegendő egy bármilyen, minimum 12V feszültségű akkut vékony, és szigetelt (!!!) kábelekkel párhuzamosan rákötni. Jobb ha még egy valaki tud segíteni tartani a kábeleket, nehogy rövidzár legyen az akksi kivétele közben. Egyes típusokban a szivargyújtós tápellátás is megoldható.
mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:06 Fecó részére
Igen, csak a tápellátás folyamatosságával lehet elkerülni a memória törlését. Minimális a nyugalmi áramfelvétel, így az eredeti akku saruknál elegendő egy bármilyen, minimum 12V feszültségű akkut vékony, és szigetelt (!!!) kábelekkel párhuzamosan rákötni. Jobb ha még egy valaki tud segíteni tartani a kábeleket, nehogy rövidzár legyen az akksi kivétele közben. Egyes típusokban a szivargyújtós tápellátás is megoldható.
Fecó | 2011-04-09 17:11 LaszloM6 részére
Szervusztok.
Én ez esetben "kissé lutris",házi megoldást tennék,(valszeg ezt is teszem ha a Hatosban akku csere lessz).
Áthidalnám egy másik,nagyon hasonló teljesítményű akkuról,vagy ha van lehetőség,és "kéznél" van egy másik Hatos akkor arról,annak akkujáról "erős" bikakábellel kiváltanám a csere idejére,(így "talán" folytatólagos lenne az áram ellátás).
LaszloM6 | 2011-04-09 16:20
Helló
Segítséget szeretnék kérni. Úgy van a helyzet, hogy akksit kell cserélni a kocsimban, viszont a rádiónak nem tudom, hogy mi lehet a kódja. Van rá mód hogy valahogy elkerüljem azt, hogy letiltson, mikor felkerül az új akksi?
N.I. | 2011-04-08 16:33
Hello Mazda-Auto !
Ti milyen olajat használtok Dpf-es M6 ba ?
Dexelia
vagy
Agip FORMULA C1 ?
dana | 2011-04-08 10:23 gulyas_peter részére
Nyíregyháza
dana | 2011-04-08 10:22 Lexi-sama részére
Ha erős a kezed, nem kell hozzá satu :) De elég két csőfogó is.
mazda-auto.hu | 2011-04-08 08:47 attila090479 részére
Valószínűleg turbó, injektor tömítés, és-vagy kopás lerakódás.