2025. Október 28. Kedd - Simon
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










mazda-auto.hu | 2011-04-11 13:29 Levi részére
A gyári előírás alapján a diffibe és az osztóműbe 80w-90 GL-5 hajtóműolaj kell, a váltóba pedig 75w-90 GL-4-GL-5.
A diffi nem igényli LS adalékolású olaj használatát, de sok kizárólag GL-5-ös hajtóműolaj eleve ilyen. Ez nem probléma.
Levi | 2011-04-11 13:06
Kedves Mazda-auto!
Segítségét kérem, hogy Mazda 6 MPS-be milyen váltó, diffi és osztóműolajat érdemes tölteni.
mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:06 Fecó részére
Igen, csak a tápellátás folyamatosságával lehet elkerülni a memória törlését. Minimális a nyugalmi áramfelvétel, így az eredeti akku saruknál elegendő egy bármilyen, minimum 12V feszültségű akkut vékony, és szigetelt (!!!) kábelekkel párhuzamosan rákötni. Jobb ha még egy valaki tud segíteni tartani a kábeleket, nehogy rövidzár legyen az akksi kivétele közben. Egyes típusokban a szivargyújtós tápellátás is megoldható.
mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:06 Fecó részére
Igen, csak a tápellátás folyamatosságával lehet elkerülni a memória törlését. Minimális a nyugalmi áramfelvétel, így az eredeti akku saruknál elegendő egy bármilyen, minimum 12V feszültségű akkut vékony, és szigetelt (!!!) kábelekkel párhuzamosan rákötni. Jobb ha még egy valaki tud segíteni tartani a kábeleket, nehogy rövidzár legyen az akksi kivétele közben. Egyes típusokban a szivargyújtós tápellátás is megoldható.
Fecó | 2011-04-09 17:11 LaszloM6 részére
Szervusztok.
Én ez esetben "kissé lutris",házi megoldást tennék,(valszeg ezt is teszem ha a Hatosban akku csere lessz).
Áthidalnám egy másik,nagyon hasonló teljesítményű akkuról,vagy ha van lehetőség,és "kéznél" van egy másik Hatos akkor arról,annak akkujáról "erős" bikakábellel kiváltanám a csere idejére,(így "talán" folytatólagos lenne az áram ellátás).
LaszloM6 | 2011-04-09 16:20
Helló
Segítséget szeretnék kérni. Úgy van a helyzet, hogy akksit kell cserélni a kocsimban, viszont a rádiónak nem tudom, hogy mi lehet a kódja. Van rá mód hogy valahogy elkerüljem azt, hogy letiltson, mikor felkerül az új akksi?
N.I. | 2011-04-08 16:33
Hello Mazda-Auto !
Ti milyen olajat használtok Dpf-es M6 ba ?
Dexelia
vagy
Agip FORMULA C1 ?
dana | 2011-04-08 10:23 gulyas_peter részére
Nyíregyháza
dana | 2011-04-08 10:22 Lexi-sama részére
Ha erős a kezed, nem kell hozzá satu :) De elég két csőfogó is.
mazda-auto.hu | 2011-04-08 08:47 attila090479 részére
Valószínűleg turbó, injektor tömítés, és-vagy kopás lerakódás.