2025. Június 22. - Paulina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-04-11 13:29 Levi részére

A gyári előírás alapján a diffibe és az osztóműbe 80w-90 GL-5 hajtóműolaj kell, a váltóba pedig 75w-90 GL-4-GL-5.
A diffi nem igényli LS adalékolású olaj használatát, de sok kizárólag GL-5-ös hajtóműolaj eleve ilyen. Ez nem probléma.

Levi | 2011-04-11 13:06

Kedves Mazda-auto!

Segítségét kérem, hogy Mazda 6 MPS-be milyen váltó, diffi és osztóműolajat érdemes tölteni.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:06 Fecó részére

Igen, csak a tápellátás folyamatosságával lehet elkerülni a memória törlését. Minimális a nyugalmi áramfelvétel, így az eredeti akku saruknál elegendő egy bármilyen, minimum 12V feszültségű akkut vékony, és szigetelt (!!!) kábelekkel párhuzamosan rákötni. Jobb ha még egy valaki tud segíteni tartani a kábeleket, nehogy rövidzár legyen az akksi kivétele közben. Egyes típusokban a szivargyújtós tápellátás is megoldható.

mazda-auto.hu | 2011-04-11 08:06 Fecó részére

Igen, csak a tápellátás folyamatosságával lehet elkerülni a memória törlését. Minimális a nyugalmi áramfelvétel, így az eredeti akku saruknál elegendő egy bármilyen, minimum 12V feszültségű akkut vékony, és szigetelt (!!!) kábelekkel párhuzamosan rákötni. Jobb ha még egy valaki tud segíteni tartani a kábeleket, nehogy rövidzár legyen az akksi kivétele közben. Egyes típusokban a szivargyújtós tápellátás is megoldható.

Fecó | 2011-04-09 17:11 LaszloM6 részére

Szervusztok.
Én ez esetben "kissé lutris",házi megoldást tennék,(valszeg ezt is teszem ha a Hatosban akku csere lessz).
Áthidalnám egy másik,nagyon hasonló teljesítményű akkuról,vagy ha van lehetőség,és "kéznél" van egy másik Hatos akkor arról,annak akkujáról "erős" bikakábellel kiváltanám a csere idejére,(így "talán" folytatólagos lenne az áram ellátás).

LaszloM6 | 2011-04-09 16:20

Helló

Segítséget szeretnék kérni. Úgy van a helyzet, hogy akksit kell cserélni a kocsimban, viszont a rádiónak nem tudom, hogy mi lehet a kódja. Van rá mód hogy valahogy elkerüljem azt, hogy letiltson, mikor felkerül az új akksi?

N.I. | 2011-04-08 16:33

Hello Mazda-Auto !

Ti milyen olajat használtok Dpf-es M6 ba ?

Dexelia
vagy
Agip FORMULA C1 ?

dana | 2011-04-08 10:23 gulyas_peter részére

Nyíregyháza

dana | 2011-04-08 10:22 Lexi-sama részére

Ha erős a kezed, nem kell hozzá satu :) De elég két csőfogó is.

mazda-auto.hu | 2011-04-08 08:47 attila090479 részére

Valószínűleg turbó, injektor tömítés, és-vagy kopás lerakódás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó