2025. Október 19. - Nándor

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2013-09-12 21:36 cuba.71 részére

 Röhögj csak:))) Én boldog vagyok..:)) Nincs kettőstömegű lendkerék sem Ac pumpa sem nagynyomású szivattyú meg mit tom én még mik,amik a mai dizel kocsikat rémisztővé teszik hogy  mikor áll meg alattam valamiért....De a legnagyobb örömmel azt tölt el hogy azért csak körmöltél miattam pár sort...ismét:))))):DDD(tudtam hogy hamarabb reagálsz rá mint Mazda-auto...:DDDDDDDDD

BluElite | 2013-09-12 19:20

 Jó hír, ma felakasztottam a lakókocsit, mentem vele egy kört. Úgy tűnik áll a vonóhorog mint a cövek. Holnap elviszem egy hosszabb útra, remélem ott sem lesz gond. Mondjuk tényleg profinak tűnt a karosszériás.

BluElite | 2013-09-12 19:18 mazda-auto.hu részére

 Nálam a legutóbbi olajcserénél (kb májusban...) vagy 500 km-t mentem vele, mire feketedett az olaj. Érdekes, mert tavaly az olajcserénél tényleg pár km volt. 

Kíváncsi lennék, nálam mennyi üa megtakarítás jelentkezne, amikor szólóban eszik valahol 4.5 és 5 között, vontatva kb 7.2.

 Valami teljesítmény növekedés tapasztalható, ha már tökéletesebben ég el az üzemanyag? Milyen fordulatszám tartományokban?

Az eszköt igényel karbantartást, szervizt, tisztítást, stb... az élete során?

Valamint olvastam a kezdőlapon olyat hogy csökken a co2 és no2 kibocsátás, helyette víz képződik. Ennek mi a sorsa, okoz-e korróziót motorban, kipufogóban, vagy ne adj isten a turbó megfelelő oldalán amit hajt a kipuf. gáz? (Elnézést a kérdésért, lehet, nem esett le minden tisztán )

 

 

 

Köszönettel: BluElite

 

cuba.71 | 2013-09-12 18:13 djjosy részére

 :DDDD

Csakis az adagolóban lévő szivattyú gondoskodik a szállitásról.

Amit nyomkodtál a cserénél,na azzal töltötted fel az üres g.szürődet,nem gázolajmegtartás a szerepe.:D

A g.megtartása az adagoló szerepe lenne.:D

Na kikörmöltem,kiröhögtem magam.

A multkoriért  :D

 

djjosy | 2013-09-12 16:43

 Mazda-auto-hoz lenne 1 kérdésem ha már a lendkerekes dologgal kapcsolatban feldobta a napom:)))) Van e a 626 Ditd-ben üzemanyagszivattyú vagy ac pumpa vagy nem is tudom mi ami az üzemanyagot feltolja,szivja vagy megtartja...(És nem röhögni azért mert nemtudom:))Üzemanyagszürő cserénél kellett a tetején nyomogatni gondolom igy manuálisan "felszivtam" a gázolajat....Amire én gondolok az az hogy az adagoló felszivja az üzemanyagot,és amit nyomkodtam a cserénél az pedig megtartja a gázolajat....:)))

djjosy | 2013-09-12 16:01 BluElite részére

 Én szivesen felajánlom Mazda-auto - nak a vasat úgyis csak 20km-re lakom tőlük.Csak most nincs erre 50rúgóm:)))))

expanzio | 2013-09-12 15:58

x

mazda-auto.hu | 2013-09-12 14:47 BluElite részére

 Az égés hatékonyságát növeli, tehát minden egyes munkaütemben jobb hatásfokkal ég el az üzemanyag/levegő keverék. DiTD-be még nem szereltük, de közös nyomócsöves dízelekbe már igen. Azok esetében meglepően jó eredményeket tapasztalunk. A fogyasztás 1 liter körüli mennyiségben csökken 100 km-enként, de például igen meglepő az is, hogy olajcsere után, nem feketedik be a motorolaj, pedig normál esetben a dízelmotorokban ehhez pár kilométer is elég.

A kisnyomású üzemanyag ágba kell becsatlakoztatni a szerkezetet, és működési elvéből adódóan konstrukciótól függetlenül növeli az égés hatásfokát. 

BluElite | 2013-09-12 13:00

 Kedves Mazda-Auto!

 

A weboldal kezdőlapján lévő ECO-TAK pontosan, micsoda, és 626DiTD-ben van értelme? Ilyen típusba szereltek már be? Ha igen, milyen eredménnyel? Pusztán érdeklődésből. 

 

Továbbá egy kérdés: a középkonzolban valahol (nagyjából a levegő beömlők mögött) kis fordulaton valami zörög. Valami műanyag elem lehet. Kibontottam, de nem találtam meg a forrását. Valakinek valami ötlete? Továbbá a bal első ajtóban szintén, de az enm olyan vészes. Az ajtókárpit lebontásának van valami különlegessége?

 

Köszönöm: BluElite

kt626 | 2013-09-12 11:49 mazda-auto.hu részére

Én is gondoltam erre, főleg hogy vezérműszíjcsere is volt, amíg a generátort javítására kellett várni, úgyhogy eléggé szét lett szedve az autó. Nem láttam ilyen problémát, ráadásul a menetteljesítménnyel nincs gond. Ha falsot szívna, akkor az is romlana, ha jól tudom.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó