2025. Október 19. - Nándor
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Új Mazda5 technológiai részletek.
Cadillac Eldorado (egri túra).
Jön az E10
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
djjosy | 2013-09-12 21:36 cuba.71 részére
Röhögj csak:))) Én boldog vagyok..:)) Nincs kettőstömegű lendkerék sem Ac pumpa sem nagynyomású szivattyú meg mit tom én még mik,amik a mai dizel kocsikat rémisztővé teszik hogy mikor áll meg alattam valamiért....De a legnagyobb örömmel azt tölt el hogy azért csak körmöltél miattam pár sort...ismét:))))):DDD(tudtam hogy hamarabb reagálsz rá mint Mazda-auto...:DDDDDDDDD
BluElite | 2013-09-12 19:20
Jó hír, ma felakasztottam a lakókocsit, mentem vele egy kört. Úgy tűnik áll a vonóhorog mint a cövek. Holnap elviszem egy hosszabb útra, remélem ott sem lesz gond. Mondjuk tényleg profinak tűnt a karosszériás.
BluElite | 2013-09-12 19:18 mazda-auto.hu részére
Nálam a legutóbbi olajcserénél (kb májusban...) vagy 500 km-t mentem vele, mire feketedett az olaj. Érdekes, mert tavaly az olajcserénél tényleg pár km volt.
Kíváncsi lennék, nálam mennyi üa megtakarítás jelentkezne, amikor szólóban eszik valahol 4.5 és 5 között, vontatva kb 7.2.
Valami teljesítmény növekedés tapasztalható, ha már tökéletesebben ég el az üzemanyag? Milyen fordulatszám tartományokban?
Az eszköt igényel karbantartást, szervizt, tisztítást, stb... az élete során?
Valamint olvastam a kezdőlapon olyat hogy csökken a co2 és no2 kibocsátás, helyette víz képződik. Ennek mi a sorsa, okoz-e korróziót motorban, kipufogóban, vagy ne adj isten a turbó megfelelő oldalán amit hajt a kipuf. gáz? (Elnézést a kérdésért, lehet, nem esett le minden tisztán
)
Köszönettel: BluElite
cuba.71 | 2013-09-12 18:13 djjosy részére
:DDDD
Csakis az adagolóban lévő szivattyú gondoskodik a szállitásról.
Amit nyomkodtál a cserénél,na azzal töltötted fel az üres g.szürődet,nem gázolajmegtartás a szerepe.:D
A g.megtartása az adagoló szerepe lenne.:D
Na kikörmöltem,kiröhögtem magam.
A multkoriért :D
djjosy | 2013-09-12 16:43
Mazda-auto-hoz lenne 1 kérdésem ha már a lendkerekes dologgal kapcsolatban feldobta a napom:)))) Van e a 626 Ditd-ben üzemanyagszivattyú vagy ac pumpa vagy nem is tudom mi ami az üzemanyagot feltolja,szivja vagy megtartja...(És nem röhögni azért mert nemtudom:))Üzemanyagszürő cserénél kellett a tetején nyomogatni gondolom igy manuálisan "felszivtam" a gázolajat....Amire én gondolok az az hogy az adagoló felszivja az üzemanyagot,és amit nyomkodtam a cserénél az pedig megtartja a gázolajat....:)))
djjosy | 2013-09-12 16:01 BluElite részére
Én szivesen felajánlom Mazda-auto - nak a vasat úgyis csak 20km-re lakom tőlük.Csak most nincs erre 50rúgóm:)))))
expanzio | 2013-09-12 15:58
x
mazda-auto.hu | 2013-09-12 14:47 BluElite részére
Az égés hatékonyságát növeli, tehát minden egyes munkaütemben jobb hatásfokkal ég el az üzemanyag/levegő keverék. DiTD-be még nem szereltük, de közös nyomócsöves dízelekbe már igen. Azok esetében meglepően jó eredményeket tapasztalunk. A fogyasztás 1 liter körüli mennyiségben csökken 100 km-enként, de például igen meglepő az is, hogy olajcsere után, nem feketedik be a motorolaj, pedig normál esetben a dízelmotorokban ehhez pár kilométer is elég.
A kisnyomású üzemanyag ágba kell becsatlakoztatni a szerkezetet, és működési elvéből adódóan konstrukciótól függetlenül növeli az égés hatásfokát.
BluElite | 2013-09-12 13:00
Kedves Mazda-Auto!
A weboldal kezdőlapján lévő ECO-TAK pontosan, micsoda, és 626DiTD-ben van értelme? Ilyen típusba szereltek már be? Ha igen, milyen eredménnyel? Pusztán érdeklődésből.
Továbbá egy kérdés: a középkonzolban valahol (nagyjából a levegő beömlők mögött) kis fordulaton valami zörög. Valami műanyag elem lehet. Kibontottam, de nem találtam meg a forrását. Valakinek valami ötlete? Továbbá a bal első ajtóban szintén, de az enm olyan vészes. Az ajtókárpit lebontásának van valami különlegessége?
Köszönöm: BluElite
kt626 | 2013-09-12 11:49 mazda-auto.hu részére
Én is gondoltam erre, főleg hogy vezérműszíjcsere is volt, amíg a generátort javítására kellett várni, úgyhogy eléggé szét lett szedve az autó. Nem láttam ilyen problémát, ráadásul a menetteljesítménnyel nincs gond. Ha falsot szívna, akkor az is romlana, ha jól tudom.