2025. Október 19. - Nándor

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2013-09-12 11:18 mazda-auto.hu részére

 Ez egy jó hír a lendkerékről...:))))Motorháztető állitást viszont nem jól irtam...3 csavar van és a meglazitásuk után kellett lefelé állitani picit ahoz,hogy ne zörögjön a motorháztető.Szuper lett...:))Lehet kérdeztem már de valahol olvastam:vez.szij szakadásnál nem verődnek össze a dolgok....gondolom ez a 90Le dizelre nem igaz....?

mazda-auto.hu | 2013-09-12 11:03 kt626 részére

 A generátor ki, és beszerelése közben nem csúszott le egy vákuumcső, vagy történt valami más, ami miatt fals levegőt szívhat a motor?

kt626 | 2013-09-12 10:58 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm.
Viszont úgy néz ki, hogy semmit nem reagál az állításra. Normál esetben kb. 500-700 körül ugrál az alapjárat és néha lefullad egy fékezésnél. Ha összekötöm a diag csatlakozó két pontját, akkor a lefulladás határa és 800 körüli fordulat között ugrál (ill. néha lefullad). A csavar állítása látszólag semmilyen hatással nincs rá. Ezt a két pontot kötöttem össze a diag csatlakozón és ezzel a csavarral próbáltam állítani.

mazda-auto.hu | 2013-09-12 08:02 djjosy részére

 Igaz, azaz nem kettős tömegű a lendkerék.

djjosy | 2013-09-11 23:42 cuba.71 részére

 Nem körmöltél a lámpa kérdéseimre....de sebaj megoldódott bontóból..:)))

A Ditd 626 90Le -ben igaz hogy nem 2 tömegű a lendkerék?

mazda-auto.hu | 2013-09-11 08:23 BluElite részére

Nagyszerű! 

mazda-auto.hu | 2013-09-11 08:23 kt626 részére

 Nincs jelentősége, mikor testeled.

BluElite | 2013-09-11 07:05 cuba.71 részére

Köszi.

 

 

Nálad hogy áll a porlasztócsúcs projekt?

cuba.71 | 2013-09-10 18:46 BluElite részére

 Ez egy jóhír,örülök neki.

BluElite | 2013-09-10 17:42

 Sziasztok!

 

Nos, megígértem hogy szólok, ha lezáródott a vonóhorgos mizéria. Nos, a mai nappal megoldódott minden, REMÉLEM. Visszakaptam a kocsit. Alánéztem, mintha gyári lenne. Minden a helyén, minden szép, minden alapozva-festve-alvázvédőzve, nyoma sem látszik javításnak. Tényleg jó munka.

 

Tisztelettel: BluElite

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó