2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 Sport 2.0i
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h










djjosy | 2013-09-12 11:18 mazda-auto.hu részére
Ez egy jó hír a lendkerékről...:))))Motorháztető állitást viszont nem jól irtam...3 csavar van és a meglazitásuk után kellett lefelé állitani picit ahoz,hogy ne zörögjön a motorháztető.Szuper lett...:))Lehet kérdeztem már de valahol olvastam:vez.szij szakadásnál nem verődnek össze a dolgok....gondolom ez a 90Le dizelre nem igaz....?
mazda-auto.hu | 2013-09-12 11:03 kt626 részére
A generátor ki, és beszerelése közben nem csúszott le egy vákuumcső, vagy történt valami más, ami miatt fals levegőt szívhat a motor?
kt626 | 2013-09-12 10:58 mazda-auto.hu részére
Köszönöm.
Viszont úgy néz ki, hogy semmit nem reagál az állításra. Normál esetben kb. 500-700 körül ugrál az alapjárat és néha lefullad egy fékezésnél. Ha összekötöm a diag csatlakozó két pontját, akkor a lefulladás határa és 800 körüli fordulat között ugrál (ill. néha lefullad). A csavar állítása látszólag semmilyen hatással nincs rá. Ezt a két pontot kötöttem össze a diag csatlakozón és ezzel a csavarral próbáltam állítani.
mazda-auto.hu | 2013-09-12 08:02 djjosy részére
Igaz, azaz nem kettős tömegű a lendkerék.
djjosy | 2013-09-11 23:42 cuba.71 részére
Nem körmöltél a lámpa kérdéseimre....de sebaj megoldódott bontóból..:)))
A Ditd 626 90Le -ben igaz hogy nem 2 tömegű a lendkerék?
mazda-auto.hu | 2013-09-11 08:23 BluElite részére
Nagyszerű!
mazda-auto.hu | 2013-09-11 08:23 kt626 részére
Nincs jelentősége, mikor testeled.
BluElite | 2013-09-11 07:05 cuba.71 részére
Köszi.
Nálad hogy áll a porlasztócsúcs projekt?
cuba.71 | 2013-09-10 18:46 BluElite részére
Ez egy jóhír,örülök neki.
BluElite | 2013-09-10 17:42
Sziasztok!
Nos, megígértem hogy szólok, ha lezáródott a vonóhorgos mizéria. Nos, a mai nappal megoldódott minden, REMÉLEM. Visszakaptam a kocsit. Alánéztem, mintha gyári lenne. Minden a helyén, minden szép, minden alapozva-festve-alvázvédőzve, nyoma sem látszik javításnak. Tényleg jó munka.
Tisztelettel: BluElite