2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-03-05 08:58 mgabesz részére

Az adagoló cseréjéről eddig sem beszéltünk. Természetesen érdemes lenne átvizsgálni az autót.

mgabesz | 2012-03-02 19:31 mazda-auto.hu részére

Na ma nagy csoda történt. Beindult a mazda. Kicsit többet kellett ráindítani, de legalább megy. Ettől függetlenül a hangja nem változott. Attól hogy még beindult esetleg szükséges lehet az adagoló cseréje, vagy ez tényleg azt mutatja, hogy test vagy kábel hiba lehet?

mazda-auto.hu | 2012-03-02 09:54 mgabesz részére

Ezt így itt nem fogom tudni elmagyarázni, illetve leírni. Ha valóban a mágnes szelep, akkor valószínűleg nem zárlat, mert éppen az hallatszik, hogy a szelep próbálna mozdulni, de mintha nem kapna elég feszültséget. Zárlat esetén pedig nem akarna mozdulni.

mgabesz | 2012-03-01 18:07 mazda-auto.hu részére

Hű hát annyira nem vagyok én ehhez hozzá értő :S Esetleg tudsz nekem segíteni, hogy kb hol vannak testpontok. Ki google-zom melyik is a mágnes szelep és ránézek. Remélem tényleg neked lesz igazad mert attól félek valamit cserélni kell. Soha életemben nem hallottam még ilyet a kocsi motorjából. Akkor szerinted ez nem zárlat? (szerencsére) Boldog lennék ha nem kéne egy autóvillamosságist keresnem és fizetnem :)

mazda-auto.hu | 2012-03-01 08:31 mgabesz részére

Talán a mágnes szelep az adagolón. Lehet, hogy csak sérült a kábele. Olyan mintha nem kapna elég "áramot". Nézm meg a kábelezését, de akár a motor testpontjait is érdemes megtisztítani.

mgabesz | 2012-02-29 18:43

Köszönöm a válaszod! Felmerült egy másik problémám is csak elfelejtettem leírni. Szóval az a gondom, hogy amikor ráadom a kocsira a gyújtást a motortérből ilyen magas feszültségű zizegő hang jön. Ha rá indítok akkor megszűnik a hang, de a kocsi nem indul. Beázhatott valami? Mert egyszer lemostam a motorteret de csak ronggyal.... Felvettem mobillal hogy hol a leghangosabb ez a hang. Van valami tippetek hogy mi baja és kb. ez mennyibe fog fájni nekem? :O A videót innen letölthetitek: http://video.fairplayhost.com/

mazda-auto.hu | 2012-02-29 12:14 mgabesz részére

Sajnos csak GF-től van típusbizonyítványunk, de biztos, hogy maximum 4-es lehet, és reméljük a hatóság sem ítéli 3-asnak. Ebben az ügyben annyi téves besorolással találkoztam már, hogy nem is szeretek nyilatkozni, mert semmi sem biztos.

mgabesz | 2012-02-29 11:39 mgabesz részére

Elfelejtettem oda írni, hogy DIESEL :$ :P

mgabesz | 2012-02-29 11:38

Sziasztok! Nemrég vettem egy osztrák Mazda 626 GE - 5HB-t (1996.10 havi). Azt szeretném kérdezni hogy ennek a kocsinak milyen a környezetvédelmi besorolása? Jól gondolom, hogy 4es lehet? A válaszokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-02-23 11:31 systempiti részére

A megfelelő gumimérettel, és felnimérettel a 18-as is elfér, hiszen komplett kerék mérete a döntő. De természetesen nem csak a felni átmérője, hanem a szélesságe, és ET száma is fontos.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó