2025. Augusztus 23. Szombat - Bence

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szatyi | 2009-12-16 00:56 Lev részére

Helló!
Érdekelne a hengerfej ha meg van még.
Vagy ha valaki tud esetleg egy 2.0D-re hengerfejet.
szatyi2.0@freemail.hu

kt626 | 2009-11-30 14:37

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani, hogy a kalaptartón levő hangszórókat takaró műanyag borítást, hogy lehet leszedni (626GF sedan, 2000/8. havi)? Úgy láttam, hogy csak a kárpithoz van rögzítve és nem a lemezhez, mint a hangszórók.

mazda-auto.hu | 2009-11-30 10:19 nojti részére

Hibakód olvasás szükséges.

mazda-auto.hu | 2009-11-30 10:18 Szabi részére

A gyári csöveket meg tudjuk rendelni, de ehhez az évjárathoz elképzelhető, hogy "célszerűbb" legyártatni a csöveket.

nojti | 2009-11-28 23:46

hello 626 2.0 gsi 2000 ev ,abs tc inditas utan vilagit de nem minden esetben.Mi lehet a hiba?

Szabi | 2009-11-28 00:00

hello! 1987 2literes benzines 626os gcII es mazdámhoz fékcsöveket hol tudok beszerezni. Azokra volna szükségem amik a motortérből mennek hátra. kösszi.

laca117 | 2009-11-15 19:58

Köszönöm szépen a tanácsokat,én úgy próbáltam meg levenni,hogy az anyát nem vettem le.Előtte wartburgom volt meg szamara azokon nem kellett.

Rostai66 | 2009-11-14 19:00 sanya részére

Hát tény hogy nem tegnap volt ezzel dolgom de emlékeim szerint kézzel le tudtam mozgatni a dobot
(agyat)természetesen kiengedett kéziféknél .
A csapágyak illesztése laza, könnyedén lecsúsznak a tengelyről,de lehet hogy csak szerencsém volt.
Igazi akadály valóban a dob válla amire megoldás tényleg a betétek összenyomása lehet amit a rugók el is végeznek ha az önbeállót hátulról benyúlva visszalehet állítani.
Ha nem akkor jöhet az erőszak.A csavar meghúzásában valóban igazad van!
Üdv!

sanya | 2009-11-13 09:37 Rostai66 részére

Elnézést hogy beleszólok, nekem is volt gondom a hátsó dobbal annakidején(91 626 GD) addig ok, hogy leveszi az anyát,(gondolom ezt meg is tette) de utánna csak a kalapálás ami letudja szedni a dobot otthoni körülmények között( műhelyben, lehuzóval is dolgoznak) Ha a kalapálás nem segít A kérdés a fékdob körbeforog e vagy szorul, ha elforog a dob, és nem jön le lehuzó a megfelelő eszköz,ha szorul akkor kikell engedni a kéziféket(lehet viccesen hangzik, de már sziavatott meg segéd nem direkt ugy szerelőt hogy 1 kattanást a kézifék bevolt húzva, és a szerelő félnapi szenvedés után már ment a flexért ) továbbá amikor megvan ütve rendesen a dob, engedett e valamit vagy nem, ha igen és érezhetően kissé rugózik huzó mozgás közben, akkor csak a fékbetét tarthatja vissza, ezesetben a fébetéteket valahogy össze kell kicsit nyomni pl csavarhúzóval befeszítve(ahogy nekem is kellet)vagy a fékbetéteket kioldani hátulról(ezesetben szétugorhatnak a fékbetétek, de legalább lentvan a dob) de ha jól emlékszem a hátsó dobot tartó anyát "akármennyire" meglehet tépni, nem befolyásolja a csapágy szorulását, mivel ugy van kialakítva a felfekvő felület.
Minden esetre nekem elég rendesen üttni kellett a dobot hogy lejöjjön, uh hajrá :)

Rostai66 | 2009-11-12 21:07 laca117 részére

Nekem ugyan ilyen autóm volt 91-s ennél a dobbal egyben az agy is . vedd le középen a porvédő kupakot aztán a biztosított anyát(ezzel az anyával állítható a csapágyak feszessége)a csapágyak valószínűleg a dobban maradnak , a kúpgörgős csapágy belseje könnyen kiesik.
Összeszerelésnél ellenőrizd a szimeringet(a belső oldalon)lehetőség szerint mindent mossál ki és új zsírral tölts fel .
Az agy meghúzása némi tapasztalatot igényel(ne lógjon,de ne is feszüljön)és ne felejtsd el lebiztosítani!!!
Jó mókolást.
Üdv!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó