2025. Július 5. Szombat - Sarolta, Emese
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó
Csabi626 | 2010-02-26 13:52
Tisztelt márkatársak, Szakértő!
Lengéscsillapítók felől érdeklődnék, 93-as v6-os hatchback-emhez, kinek melyik márkával milyen tapasztalata van?
Tudom hogy pl. a Monroe elég jónak számít, van e esetleg olyan, ami hasonlóan jó minőségű, de olcsóbb árkategóriájú?
Nem elsősorban sportos vezetéshez, gyors kanyarokhoz, hanem inkább hétköznapi használathoz kell.
Köszi
mazda-auto.hu | 2010-02-26 12:19 bela24 részére
Elképzelhető például, hogy az olajlehúzó gyűrű mögötti visszafolyó furatok el vannak dugulva (részlegesen) a gyűrűfészekben a dugattyún, melyet tetőzhet a gyűrűk-hengerek esetleges kopottsága. Azt is érdemes lenne ellenőrizni, hogy a szívócsőbe valamilyen oknál fogva nem jut-e esetleg túl sok olaj, mely a motor leállítása után is befolyhat az égéstérbe, így összegyűlve pedig jobban füstöl, mintha a beszívott levegővel együtt érkezne az égéstérbe kisebb adagokban.
bela24 | 2010-02-25 18:08
Tisztelt szakértő!
Olyan kérdésem lenne, h van egy 626s 1.8 16 szelepes mazdám, amelyet ha hidegen elindítok akkor nagyon füstöl a motor, viszont amikor eléri a üzemi hőfokot, akkor a füstölés megszűnik. A szelepszárszimeringet már lecseréltem benne, de ugyanaz a jelenség most is fenn áll. Kérném a szakmai javaslatát, h ezen kívül még milyen problémák merülhetnek fel e hiba kapcsán?
Köszönöm válaszát.
andorpapa | 2010-02-23 16:05 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ, én is ilyesmire gondoltam.
mazda-auto.hu | 2010-02-23 15:03 andorpapa részére
Ez még hidegen is kevés, hiszen a négy gyertya 480 Ampert venne fel, ami túlterhelné a hálózatot, főleg ha még az önindító is megy. 0,8-1 Ohm körüli lehet a helyes adat, hiszen az izzítás biztosíték 60 Amperos ha jól emlékszem, amiből következtethetsz, hogy gyertyánként max 15A az engedélyezett áramfelvétel, ha egyformán "dolgoznak". Ez pedig azt jelenti, hogy 12,5V:15A=0,8 Ohm
andorpapa | 2010-02-23 10:33 Csabi626 részére
Nekem is kevés a 0.1 Ohm, nem én mértem, egy katalógusban találtam. Ezért is érdeklődöm a tényleges ellenállásról illetve az izzítókörön folyó áram erősségéről.
Csabi626 | 2010-02-22 22:44 andorpapa részére
Szia andorpapa!
Ha 0,1 ohm az ellenállása, akkor az felvesz vagy 120 ampert darabonként, ami tényleg soknak tűnik...
Nem lehet hogy ez csak a hidegen mért ellenállás, és ha felizzik, akkor megnő 2-3 ohm-ra?
andorpapa | 2010-02-19 14:49
Tisztelt Mester!
Sajnos sehol sem találtam erre nézve adatokat: '87-es GC 2.0D esetében mekkora az izzítógyertyákon átfolyó áram erőssége, tehát hány Ampert kell elviselnie az izzítórelének? Már az is elég lenne, ha tudnám egy izzítógyertya ellenállását. Egy katalógusban 0.1 Ohmot olvastam, de ez irreálisnak tűnik.
Előre is köszönöm!
Andika | 2010-02-10 17:06
Sziasztok!
Keresek Mazda 626 2.0 GT-t, DOHC motorral, 1990 körüli évjárattal.
Papír nélkül alkatrésznek, lehet sérült is az autó!
Köszi!
Email címem: autoscsaj@freemail.hu
kompolti | 2010-02-08 11:42 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a részletes tájékoztatást!