2025. December 16. Kedd - Etelka
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Grammok, grammok, kilogrammok...
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
A Mazda2 következik.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Még több fórum téma
Aston Martin DB7 1993
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm
Tengelytávolság: 2591 mm
Hasmagasság: 152 mm
Légellenállási együttható: 0,31 cw
Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 91 / 83 mm
Sűrítési viszony: 8,3:1
Feltöltő: Eaton M90 kompresszor
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 3239
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 488/ 3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9
Végsebesség: 253 km/h
Több autó










kt626 | 2008-06-27 15:17
Sziasztok!
626-os (GF) Mazdát keresek mostanában. Nagyjából ismerem a típust,de arra nem találtam információt, hogy a 2literes, benzines változatnál, hogyan lehet megkülönböztetni a 115 és a 136LE motorral szerelt autókat. A forgalmiba írt adatokban nem bízom. Más a motorszám? Esetleg valami látható eltérés a motortérben?
Köszönöm a választ előre is.
mazda-auto.hu | 2008-06-18 08:53 djadji részére
Mindenképpen érdemes egy relét beiktatni a kapcsoló és az üzemanyagpumpa kapcsolt vezetéke közé.
mazda-auto.hu | 2008-06-18 08:51 sanya részére
Lejtőn mindenképpen a motorfék az optimális.
djadji | 2008-06-17 12:57
Hello!
Két kérdésem lenne.
A 626-os Mazdában tönkrement a kalaptartó (egyébként is bazi nagy volt..) és szeretném valahogy "pótolni". Gondoltam bambuszrolóra, vagy ilyesmire. Akinek esetleg van ilyesmiben tapasztalata, akkor az kérem jelezze.
A másik: Szeretném megcsinálni azt (mivel nincs riasztó a kicsiban), hoyg a műszerfal egyik nem használt kapcsolójára (pl légkondi) rákötném az üzemenyagpumpa áramellátását. Magyarul ha valaki nem nyomja be a gombot, akkor az Üza pumpa nem megy, vagyis a kocsi vagy nem indul, vagy leáll elég gyorsan. HOgy tudom ezt megvalósítani a legegyeszerűbben? (vannak alap szerelési ismerteim, de ilyet nem csináltam még).
KÖszönöm az esetleges válaszokat előre is.
UI: még mindig keresek a mazda626-hoz kezelési-használói kézikönyvet. AKinek van attól szivesen vennék másolatot is (fénymásolat, scanner, bármi... de ha elküldi lemásolom és visszaküldöm)
sanya | 2008-06-13 20:06 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ.
Szóval akkor a kérdés: Pl: lejtőn lefele haladva mikor fogyaszt kevesebbet az autó. ha motorfékkel fékezek, vagy kinyomott kuplungal alapjáraton gurulok?? :)
mazda-auto.hu | 2008-06-13 13:26 sanya részére
Van egy kis kapcsoló a fojtószelep közelében, de ez s csak az alapjárati "rendszerre" visszaállást kapcsolja. Teljes üzemanyag elvétel nem nagyon van ezeknél a típusoknál.
sanya | 2008-06-09 23:20
Sziasztok !
Megtudnátok nekem mondani, hogy az autómba(mazda 626 91 GD,1.8 12 V) szerelt karburátornak van e olyan kapcsolója ami érzékeli a kényszerüresjáratot??
Érdekelne, hogy motorféknél fogyaszt e benzint vagy nem azaz van benne olyan kapcsoló ami érzékeli a folytó szelep záródását?
mazda-auto.hu | 2008-06-05 14:02 Vutasi részére
Gratulálunk az autóhoz!
Vutasi | 2008-06-05 12:29 mazda-auto.hu részére
Sajnos nem sikerült a vásárlás, de nem bánom annyira. Nagyon ótvar volt a jármű, nagyon mellébeszélt az eladó. A hirdetésben 3 hibát említett. Mire körbeértem az autón 3-adszorra már vagy 20 dolognál járt. Szóval felejtős lett gyorsan. Inkább újabb 323-ast kerestem. Vettem egy 2001-es 323 ast. A 323-as fórumban kérdezek róla pár dolgot tőled. Köszi
mazda-auto.hu | 2008-06-03 08:07 Mazda626 részére
Szívesen. Nyilván ez is tönkre tud menni.