2025. Október 28. Kedd - Simon
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó










Gubi | 2008-07-28 12:06
StationW:)
Az igazság az, hogy nem igazán tudtam a nyomásszabályzóval mit kezdeni, nem tudom, hogy jó-e! Igaz a visszafolyó ágra kötöttem egy órát, de semmi nyomást nem produkált, ebből gondolom, hogy az jól működhet...
A pisilést meg úgy értem hogy mindegyik befecskendező különböző irányban sugárban pisil és nem porlaszt!
(locsoló slag vs. sterimó)
Az ecu-hoz nem nyúlt senki, mert nincs senkinek műszere hozzá!
Meghallják, hogy japán autó és mindenki megijed...
StationW:) | 2008-07-19 22:12
Gubi
Én már találkoztam hibásan működő nyomásszabályzóval, ugyan FE mocin, de különbség nem hinném,hogy lenne.
A "pisilés" az mit jelent, és hogyan ellenőríztétek a cuccot?
Ui.: Nyúltak bele az ECU-ba?
Üdv
mazda-auto.hu | 2008-07-18 15:27 Gubi részére
A nyomás a lényeg, a benzines porlasztóknál igen ritka a kopás.
Gubi | 2008-07-18 09:56
Köszönöm a válaszokat!
Még annyit szeretnék kérdezni, hogy mit lehetne még átnézni rajta, hogy rendesen porlasszanak? Mi befolyásolja a működésüket?
mazda-auto.hu | 2008-07-17 15:31 Gubi részére
A benzinrendszer nyomása a ragulátor szelepig 1,5-5 barig között kell, hogy legyen. Alapjáraton 2,1-2,6 Barnak kell lennie, nagyobb fordulaton 2,7-3,2-nek a befecskendezők előtt.
Gubi | 2008-07-17 10:44
Tegnap leszedtem a nyomásszabályzót, de nem igazán jutottam sokra vele! visszafolyik egy kisebb mennyiség! Elég neki az a minimális vákum a nyitásához? Akkor viszont nem értem, hogy miért fehérek a gyertyák 15 literes fogyasztás mellett! Ennyire nem lehet szegény a keverék!
mazda-auto.hu | 2008-07-17 09:00 Gubi részére
A felesleges benzin úgyis visszafolyik a tankba. Persze kérdéses, hogy a nyomásszabályzó jól működik-e? Bár nem igazán szokott vele gond lenni.
Gubi | 2008-07-17 08:44
Szia!
Előfordulhat, hogy a 2.5-baros ac pumpa nyomás miatt pisilnek a befecskendezők? Mert a gépem szerint ennek a pumpának 6.5-baron kellene működnie ahhoz, hogy meglegyen a 2,9 bar rendszernyomás a befecskendezőknél!
Szereztem egy Walbro 7.5 baros pumpát! Nem fog tönkre tenni valamit, ha beleteszem?
mazda-auto.hu | 2008-07-17 08:28 sanya részére
Elvileg valószínűleg meg tudjuk keresni az adatot, de valójában a gyertya gyárban beállított elektródatávolsága teljesen megfelelő.
sanya | 2008-07-16 21:48 mazda-auto.hu részére
Sziasztok !
Azt még megmondanátok, hogy mekkora a gyári gyújtógyertya elektróda távolsága az autóba,(Alvázszám: JMZGD149201656904
Motorszám:F8465137 )
gyertya NGK BKR6EIX.
Akár milyen online katalógusba keresem a kocsimat egyszerüen nem találom, :(
miért lehet ez???
Előre is köszönöm
Üdv: Sanya