2025. Július 8. Kedd - Ellák

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tomasz | 2008-09-25 09:07

Egy 95-ös,2000-es benzines gépem van.Olyan gondom van vele,hogy most hogy hidegebb lett az idő reggel indításkor füstöl az autó.Fehéres színű a füst,talán minimális kék van benne,de nem jellemző.235 000 km van benne,elég kopott már a motor.1 éve lett a hengerfej felmaratva új tömítések stb..,egyúttal a szelepszár szimeringek is ki lettek cserélve.Gondolom az olaj lehúzó gyűrűk is kopottak lehetnek.A cserén kívül megoldás lehet 10w-40 es olaj helyett 15w-40-es?Vagy mit lehetne ilyenkor csinálni?Szeretem ezt a kocsit,csak kicsit égő mikor hidegen elindítva füstöt ereget.
Kösz a választ előre is.
Tomasz

Gabor tm | 2008-09-25 09:01

Sziasztok!

'89-es diesel 626 GD-mben elromlott az elektromágneses leállító. Az lenne a kérdésem, hogy honnan tudnék ilyet szerezni és kb milyen árban?

Előre is köszönöm: Gábor

nyulne79 | 2008-09-24 16:42

Köszönöm a segítséget.

mazda-auto.hu | 2008-09-24 14:13 nyulne79 részére

Be kellene egy szervizbe vinni az autót és normálisan átnézni. Így a távolból csak találgatni tudunk.

nyulne79 | 2008-09-23 13:55

1991-ben.Közben még egy hibája előjött mert a négy hengerből csak 1 vagy kettő megy.

mazda-auto.hu | 2008-09-23 08:29

Mikor gyártották az autót?

nyulne79 | 2008-09-22 17:14

Köszönöm szépen.Esetleg azt is meglehetne tudni, hogy hozzávetőleg hol találom a jeladót?Egészen laikus vagyok bár ez már a harmadik Mazdám.

mazda-auto.hu | 2008-09-22 15:31 nyulne79 részére

Át kell nézni az autót, illetve megkeresni az okát, hogy miért érzékeli a központ állandóan hidegnek a motort. Elképzelhető, hogy a motorhőmérséklet jeladóval van gond. Látatlanban nehéz biztosat mondani.

nyulne79 | 2008-09-22 14:16

Sziasztok:626-os mazda,lépcsőshátu ,2000-es, benzines.Nem kapcsol ki az autómata szivató és bezabál az autó.Kb 10-tő 50 percig is álltam már mire eltudtam indulni vele.Mit lehet vele csinálni?Ki lehet-e kötni belöle az autómata szivatót?
Köszönöm előre is, Heni

mazda-auto.hu | 2008-09-22 09:36 andorpapa részére

A 8000km/motorolajcsere a motor szempontjából mindenképpen előnyös. A váltóban 100000km-enként kell olajat cserélni és természetesen használható 75w-90 besorolású olaj. Tapasztalataink szerint itthoni viszonylatban a levegőszűrőt érdemes 20000km-enként cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó