2025. Július 8. Kedd - Ellák
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
andorpapa | 2008-09-01 18:32
Köszönöm a segítséget! Első körben szétszedtem a kapcsolót, itt volt a probléma. Meglepődtem, ugyanis itt még minden full mechanikus, a bajuszkapcsolóban nincsenek érintkezők, a forgatható kapcsoló és a távolsági fényszóró kapcsoló is különféle műanyag karokkal mozgat két, egymásra helyezett műanyag lapot, amik apró gombokat tartanak benyomva vagy kiengedva. A probléma az volt, hogy az egyik műanyag lapon a nyomófelület már nagyon el volt kopva, ezért tudott tompított állásban könnyen váltani fénykürt üzemmódra. Némi epoxy és ragasztó segítségével pótoltam a hézagot, remélem, hogy tartós lesz, most rendesen működik.
yzf | 2008-08-25 13:02
Köszönöm a gyors választ! Vajon megtalálom; és hogy lehet megállapítani, hogy az a hibás?
mazda-auto.hu | 2008-08-25 11:43 yzf részére
Elsőként a motorhőmérséklet szenzor hibájára gyanakodnánk.
yzf | 2008-08-25 10:38
Üdvözlöm!
Egy "gömbölyű" Mazdáról lenne szó, ami melegedés közben nem egyenletes alapjáratot produkál.Hidegen ok, majd amikor a hőfokmérő mutató középre áll, a fordulat 800-1800 közt ugrál, mintha pöckölgetném a pedált. Kb.5 perc után beáll a 800-as fordulatra! Ha nem kell megállnom az első 10 percben indulás után, észre sem veszem. Mi lehet a gond? Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2008-08-25 09:11 andorpapa részére
Igazság szerint a reléket és a kapcsolót is meg kellene nézni. Elképzelhető, hogy oxidáció vagy kopási probléma lépett fel valahol.
andorpapa | 2008-08-23 16:25
Üdv Mester!
Megint lenne egy problémám (626 2.0D '87 sedan). Mostanában vettem észre, hogy amikor fel van kapcsolva a tompított fényszóró, akkor néha magától felkapcsol távolságira, illetve magától vissza, és nem kell hozzá döccenő vagy rossz út. Néha indexeléskor is, mikor kapcsolom ki az indexet (jobb vagy bal mindegy), akkor is villant egy pillanatra. Megfigyeltem, hogy ilyenkor magam felé húzva a bajuszkapcsolót gyorsabban villan a fénykürt (tehát kevésbé kell magam felé húzni), mint tompított nélkül. A műszerfal felé tolva hibátlanul kapcsol a távolsági, és úgy is marad. Ha nincs felkapcsolva a tompított, akkor viszont a fent leírt jelenségek sem jönnek elő, a fénykürthöz is jobban magam felé kell húzni a kart, és nem villog magától a reflektor. A kapcsolónál kell a hibát keresni, vagy egy relé rosszalkodik? Előre is köszönöm a segítséget!
Jónás | 2008-08-14 15:05 mazda-auto.hu részére
Köszönöm szépen az információt!
mazda-auto.hu | 2008-08-14 14:22 Jónás részére
1985 és 1987 között elvileg lehetnek egyformák a tankok. A gép egy cikkszámot ad ki, de "ő" is tévedhet.
Jónás | 2008-08-13 21:42
Hali!
Érdeklődnék,hogy a 626GC coupé tankja egyezik-e a 4 vagy 5 ajtós modellekével,mert az enyém olyan,mint a szita!:(Csöveket már gyártottam hozzá,de a tank sajnos menthetetlen!
Jónás | 2008-08-12 21:14
Köszönöm szépen a hasznos tanácsokat mindenkinek!:)