2025. Augusztus 26. Kedd - Izsó

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


tatai | 2008-02-13 17:41

Legyen szíves mondja meg vki h '89-es 626D-nél mit jelent a műszerfal bal felső sarkában pirosan égő házikó formájú kontrollámpa! Köszi!

StationW:) | 2008-02-12 20:01

Egyszerű!

Ha a szívósor tömbjének a jobb oldalán (szembe állva)van a folytószelep, akkor 120Le, ha középen, akkor 90Le. Ennyi.A 120Le-s az csak GC-ben volt, az volt a GC Gti-jének a motorja.

K jani | 2008-02-12 16:10

a VIKIPÉDI-án találtam egy olyan leirást hogy FE -es motor karburátorral szerelve 74 kw 101 hp ás erre a motorra szereltek ijektort és igy lett 118-hp. ilyen variáns lehetséges?

K jani | 2008-02-12 16:03

ha elküldöm a motorszámot megtudhatok többet a verdárol?

K jani | 2008-02-12 15:59

mazda auto:a gyujtáseloszto ugy áll mint a karburátoroson de injektoros mert láttam már másikat de annak a vezérmütengelyel párhuzanosan helyezkedik a gyujtáseloszto nálam meg merölegessen ezek szerint lehet öszvér ? és ez gyári?

StationW:) | 2008-02-09 21:03

Az EPC alapján meg lehetne nézni! Küld el a mazda-auto-nak a motorszámodat, és ha az EPC egy injektorosat hoz, akkor megoldódott a probléma.

Sztem tutira a 90Le-s lesz. GD kasztniba csak 12 szelepes karbist láttam még...

mazda-auto.hu | 2008-02-09 09:27 K jani részére

Motorszám alapján nem lehet megmondani, hogy melyik tömítéskészlet való hozzá. Az injektoros 2.0i FE 66kw/90LE teljesítményű. Egyes tömítések különböznek a karburátoros és az injektoros motort összehasonlítva. Kérdés, hogy nem "öszvér"-e a motor, mert akkor tényleg elég nehéz beazonosítani.

K jani | 2008-02-08 17:24

mindegyik FE -es 8szelepes motor egyforma?

K jani | 2008-02-08 17:22

hello!StationVV.küszi a tipet motorszám alapján honan tudhatom meg hogy milyen tömitéskészlet kell hozzá?van valami külömbség vagy csak a karburátor ?Mert alkatrész katalogus zserint ném ugyanaz

StationW:) | 2008-02-07 22:28

Nem akarok belekotyogni, de az én forgalmimban is ez van, de valójában a 90le-s FE injektoros volt benne. A74kW-os moci különben karbis! (GV kasztnim van, a GD kombija. Mellesleg már jár az átépített motor!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó