2025. Október 29. Szerda - Nárcisz
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










sanya | 2008-01-28 09:28 sanya részére
Azt teljessen elfelejtettem egy 91 626 GD kupé lenne a donor autó. persze csak elméletben egyenlőre
üdv'
sanya | 2008-01-28 09:26
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek az autómba (1.8 12V)alvszám:JMZGD149201656904) Belehet szerelni egy 2.0i 16V DOHC 103 kw 140 hp (asszem FE3) motort? Vélemény a cseréről???
mazda-auto.hu | 2008-01-28 08:23 pews részére
A trafó kap-e áramot? Gyújtáskapcsoló.
pews | 2008-01-25 21:10
Sziasztok!
'88-as 2.2-es 626 GD-s mazdám van. Egyik pillanatról a másikra leállt a motor és azóta nem indul. Amíg vártam a trélert, addig ráindítottam párszor, és egyszer egy pillanatra beindult, de ugyanúgy le is állt. Azóta semmi. Olyan, mintha kifogyott volna a benzin. AC pumpára gyanakodtam, de leszedtem a benzinszűrő végéről a csövet, és mikor indítózok, ott nyomja a benzint. Viszont megnéztem a gyújtást is, és nincs szikrám. A gyújtótrafóról lehúztam a kábelt, test mellé raktam, de indításnál semmi szikra. 12V megy a trafóra.
Van valami ötlet mit nézzek meg? Csak jövő héten lesz szerelő, de lehet a segítségetekkel magam is rájöhetnék a hibára.
Előre is köszi,
P.
mazda-auto.hu | 2008-01-25 10:18
Megtévesztő az elnevezése, mivel egyszerűen a szűrőkapacitás, illetve hatásfok növeléséről van szó.
andorpapa | 2008-01-24 16:51 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a gyors választ. Csak kíváncsiságból (szeretem érteni a dolgok működését): mit csinál ez a szűrő? Mikor áramlik erre az olaj? Nagy olajnyomásnál? Miért van rá szükség?
mazda-auto.hu | 2008-01-24 16:45 andorpapa részére
Szívesen. Jól mondták, ez az ún. By-pass szűrő, azaz a megkerülő ág olajszűrő. Ezt minden második olajcserénél kell cserélni.
andorpapa | 2008-01-24 16:16
Újabb kérdés: itt az olajcsere ideje, és áttanulmányozva az autót, a rendes szűrő mellett találtam egy másikat is, ami fejjel lefelé van beszerelve (a kasztnihoz rögzítve, nem a motorhoz), és nagyobbnak tűnik a hagyományos szűrőnél. Oil Filter - ennyi van ráírva, az autósboltban azt mondták, hogy ez valami mellékági szűrő. Mi ez, pontosan mikor és mit csinál, és milyen gyakran kell ezt cserélni? '87-es 2.0D GC. Köszönöm a választ (és az eddigi segítséget is).
StationW:) | 2008-01-16 14:49
Uhh....ha mindent gyárival generáloznék, simán kijönne egy MPS is...de azért nagyonszépen köszönöm. ;)
mazda-auto.hu | 2008-01-16 14:37 StationW:) részére
A gyári alkatrész árak:
1. csavar: 3820,- (10db kell)
2. motorbak: 48104,-
3. alsó munkahenger: 29129,-Ft