2025. Augusztus 26. Kedd - Izsó
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
Dízel befecskendezők akciós áron!
MAZDA5 hibrid II.
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
sanya | 2007-12-28 08:53
Sziasztok !
Megtudnátok mondani hogy ha sportrugókat(=gátlók+rugó) szeretnék feltenni a kocsira(91'626 GD 5ajtó), azt az eredeti toronycsapágyra kell rárakni vagy kell hozzá egy speciális??
mert a neten láttam egye szettet ami nem lenne rosz
(1 x Satz Tieferlegungsfedern KAW (4 Stück) gebraucht. Für alle Mazda 626 GD / 626GE / 626 GF.
Ca. bis zu -50mm VA + bis zu -35mm HA Tieferlegung.
Auf Seriendämpfer möglich. Teilegutachten ist dabei.
Geprüfte Achslasten VA 1100kg / HA 1135kg.
Feder wurden ca. 30 Kilometer gefahren und nur zur Teilegutachtenerstellungder K.A.W. - Fahrwerkstechnik verbaut.
HERSTELLER K.A.W. - Fahrwerkstechnik )
mazda-auto.hu | 2007-12-17 16:42 StationW:) részére
igen, így ha más nem a dugattyúk miatt muszáj lesz tovább növelni a lóerők számát.:)
StationW:) | 2007-12-17 12:43
...hát ha az következménynek számít, hogy ez a készlet 600-800Le re van méretezve...
42.930/db (dugó+gyűrűk), a gyárinál ez 35.933....az a plusz 30e lehet megérni, ki tudja mit hoz a jövő....sokminden történhet a második 17év alatt:)
mazda-auto.hu | 2007-12-17 12:22 StationW:) részére
Kipróbálhatjuk, de nincs tapasztalatunk a következményekről, már ha egyáltalán vannak.
StationW:) | 2007-12-17 12:03
Mi a véleményed arról, hogy a gyári dugó+gyűrűkészlet helyett Wiseco amcsi kovácsolt dugókat+gyűrűket tennénk be? Annyival olcsóbb a gyárinál, hogy lehet hajtókarkészletre is futná...
mazda-auto.hu | 2007-12-14 12:39 StationW:) részére
Sajnos készletet írtam, de természetesen darabra vonatkozik az ár. Dugattyút egyébként olyat rendelünk, amilyet szeretnél.: )
StationW:) | 2007-12-14 07:55 mazda-auto.hu részére
Tegnapi telózás alapján két dolog maradt.
1: Mivel a DOHC dugója nem lesz jó, mert a hajtókar is más, valamelyik 12V dugó kellene, ami belepasszol. A legjobb ez lenne:FE 12V 87-88 1998ccm karbis (de volt befecsis is!) Ennek 10 a sűrítése ez nagyon jó lenne. Vagy esetleg az F2-é
2: A dugattyúárak akkor most készletre, vagy darabra vonatkoznak? Ezt fixáljuk le légyszi...
StationW:) | 2007-12-12 08:26
...és a hajtókarokra rámegy a DOHC Gti dugója? Azt nézted?
mazda-auto.hu | 2007-12-11 16:28
Üzenet: mazda-auto legközelebb pénteken lesz, mivel 12-13-án az új Mazda6 tesztjén vesz részt.
mazda-auto.hu | 2007-12-11 16:26 StationW:) részére
A persely készlet: 5911,-Ft. A felújításhoz: dugattyúszett: 21600,-Ft, gyűrűszett: 57333,-Ft, hengerfej tömítés: 17714,-Ft, szívó sortömítés: 4862,-Ft, kipuf sortömítés: 2223,-Ft. főtengelycsapágy szett: 34560,-Ft, hajtókarcsapágy: 28344,-Ft, fúrás kb.: 20000,-Ft. munkadíj: ? később.