2025. Október 29. Szerda - Nárcisz

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-10-29 08:35

Belefér az izzó cseréje is.

Csaba | 2007-10-28 20:37

Sziasztok!
Még egy dolog kellene az autóhoz, ha meg tudnátok rendelni (ha nincs raktáron). A három kör alakú klima/levegõ szabályzó gomb közül a középsõben ki van égve az égõ, abban amivel a levegõ irányát lehet változtatni, meg a párátlanitást bekapcsolni. Az az égõ kellene amelyik az ikonokat világitja meg, az amilyek kivülrõl a keretét az jó. Ha jól gondolom ez kerül olyan 3800 FT-ba. Az sem baj, ha nem tudjátok beszerelni szerdán, de legalább már égõm lesz. Köszi szépen, Csaba

Csaba | 2007-10-28 20:36

Sziasztok!
Még egy dolog kellene az autóhoz, ha meg tudnátok rendelni (ha nincs raktáron). A három kör alakú klima/levegõ szabályzó gomb közül a középsõben ki van égve az égõ, abban amivel a levegõ irányát lehet változtatni, meg a párátlanitást bekapcsolni. Az az égõ kellene amelyik az ikonokat világitja meg, az amilyek kivülrõl a keretét az jó. Ha jól gondolom ez kerül olyan 3800 FT-ba. Az sem baj, ha nem tudjátok beszerelni szerdán, de legalább már égõm lesz. Köszi szépen, Csaba

mazda-auto.hu | 2007-10-27 09:43

A mechanikus gázkar ellenére a motor mûködését kontroll alatt tartó vezérlõegységnek sok adatra van szüksége. Ezek egyike a gázkar pozíciója. Neked egyáltalán nincs elektromos csatlakozó az adagoló tetején, a gázkarnál? 2. A problémára csak egy próba, vagy átvizsgálás.

zspityu | 2007-10-26 22:34

Köszi az elözö kérdésemre a választ! De mi értelme van egy mechanikus adagolón egy ilyen szenzornak? Mi lehet a probléma a comprexel? Köszi elöre is

mazda-auto.hu | 2007-10-25 08:37

Rendben, 8 óra után várunk!

Csaba | 2007-10-24 21:53

Sziasztok! Tudok menni 31-én. November elején lesz 4 éves a gép, vinni kell vizsgáztatni. Megyek Szegedre, el tudok menni hozzátok is, ha már csinálni kell akkor rátok bizom az átnézést ti tudjátok hogy mire van szükség. Gondolom egy ilyen autónak nagy baja nem lehet még ennyi idõsen, de valószinûleg kellene egy fék és lengéscsillapitó mérés, megemelni, hogy rendben van-e, futómûvet megrángatni, hogy lóg-e valami. Ha tudtok állitani a számitógépén, hogy a fogyasztást rendesen mutassa az jó lenne, ha belefér egy lámpa állitás, mert az út bal szélét nem világitja meg. Ha éppen csinálja, akkor meghallgathatnátok, hogy hol nyikorog, zörög a hajtáslánc, bár nekem egyre gyanúsabb, hogy a kuplung csapágya csinálja. Ja meg egy hibakódkiolvasás, mert az még soha nem volt nálam. Azt hiszem ennyi, kicsit soknak látszik igy leirva, de talán nem olyan nagyon hosszadalmas mûveletek, remélem belefér nektek. Köszi elõre is. Csaba

mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:42

Csaba - Szólj ha biztos, illetve azt is írd meg, milyen munkára számítsunk?

mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:41

sanya- A karburátor egy jó ötlet.

mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:39

tailnoa - Nem vagyunk varázslók, így a távolból mi sem tudunk biztos tippeket adni. Valószínûleg a gyújtási rendszer környékén kell keresni a hibát, 1.gyújtógyertya, 2.kábel, elosztó stb...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó