2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-10-29 08:35
Belefér az izzó cseréje is.
Csaba | 2007-10-28 20:37
Sziasztok!
Még egy dolog kellene az autóhoz, ha meg tudnátok rendelni (ha nincs raktáron). A három kör alakú klima/levegõ szabályzó gomb közül a középsõben ki van égve az égõ, abban amivel a levegõ irányát lehet változtatni, meg a párátlanitást bekapcsolni. Az az égõ kellene amelyik az ikonokat világitja meg, az amilyek kivülrõl a keretét az jó. Ha jól gondolom ez kerül olyan 3800 FT-ba. Az sem baj, ha nem tudjátok beszerelni szerdán, de legalább már égõm lesz. Köszi szépen, Csaba
Csaba | 2007-10-28 20:36
Sziasztok!
Még egy dolog kellene az autóhoz, ha meg tudnátok rendelni (ha nincs raktáron). A három kör alakú klima/levegõ szabályzó gomb közül a középsõben ki van égve az égõ, abban amivel a levegõ irányát lehet változtatni, meg a párátlanitást bekapcsolni. Az az égõ kellene amelyik az ikonokat világitja meg, az amilyek kivülrõl a keretét az jó. Ha jól gondolom ez kerül olyan 3800 FT-ba. Az sem baj, ha nem tudjátok beszerelni szerdán, de legalább már égõm lesz. Köszi szépen, Csaba
mazda-auto.hu | 2007-10-27 09:43
A mechanikus gázkar ellenére a motor mûködését kontroll alatt tartó vezérlõegységnek sok adatra van szüksége. Ezek egyike a gázkar pozíciója. Neked egyáltalán nincs elektromos csatlakozó az adagoló tetején, a gázkarnál? 2. A problémára csak egy próba, vagy átvizsgálás.
zspityu | 2007-10-26 22:34
Köszi az elözö kérdésemre a választ! De mi értelme van egy mechanikus adagolón egy ilyen szenzornak? Mi lehet a probléma a comprexel? Köszi elöre is
mazda-auto.hu | 2007-10-25 08:37
Rendben, 8 óra után várunk!
Csaba | 2007-10-24 21:53
Sziasztok! Tudok menni 31-én. November elején lesz 4 éves a gép, vinni kell vizsgáztatni. Megyek Szegedre, el tudok menni hozzátok is, ha már csinálni kell akkor rátok bizom az átnézést ti tudjátok hogy mire van szükség. Gondolom egy ilyen autónak nagy baja nem lehet még ennyi idõsen, de valószinûleg kellene egy fék és lengéscsillapitó mérés, megemelni, hogy rendben van-e, futómûvet megrángatni, hogy lóg-e valami. Ha tudtok állitani a számitógépén, hogy a fogyasztást rendesen mutassa az jó lenne, ha belefér egy lámpa állitás, mert az út bal szélét nem világitja meg. Ha éppen csinálja, akkor meghallgathatnátok, hogy hol nyikorog, zörög a hajtáslánc, bár nekem egyre gyanúsabb, hogy a kuplung csapágya csinálja. Ja meg egy hibakódkiolvasás, mert az még soha nem volt nálam. Azt hiszem ennyi, kicsit soknak látszik igy leirva, de talán nem olyan nagyon hosszadalmas mûveletek, remélem belefér nektek. Köszi elõre is. Csaba
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:42
Csaba - Szólj ha biztos, illetve azt is írd meg, milyen munkára számítsunk?
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:41
sanya- A karburátor egy jó ötlet.
mazda-auto.hu | 2007-10-24 08:39
tailnoa - Nem vagyunk varázslók, így a távolból mi sem tudunk biztos tippeket adni. Valószínûleg a gyújtási rendszer környékén kell keresni a hibát, 1.gyújtógyertya, 2.kábel, elosztó stb...