2025. December 18. Csütörtök - Auguszta

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csaba | 2007-10-23 20:36

Sziasztok!
99%, hogy okt. 31-én el tudnék menni hozzátok megnézetni az autót. Dolgoztok akkor, lenne 1-2 órátok rám? Köszi! Csaba

sanya | 2007-10-20 20:01

Sziasztok

Szeretném a véleményetek kérni: menetközben kb 2 óra folyamatos haladás után hazafele, benyomtam a kuplungot(menet közben),és eltünt az alapjárat elõször lement 400 környékére majd tovább süllyedt kb 200 körül még mocorgott de utánna leált a motor(menet közben minden sebességnél) néha visszajött, amikor hazaértem utánna 1 órával mentem vele minden rendben volt.
mitõl lehet ez? esetleg a karburátort kellene megnéznem? vagy valami kapcsoló rendetlenkedik?

elõre is köszönöm
Üdv.

sanya | 2007-10-20 19:50

MrSpock:Bocs` hogy csak most válaszolok a kérdésedre("Milyen volt Haraszti?")De eddig húzodott a dolog, persze az én hibámból mert nem volt rá idõm elvinni hozzájuk, Ami az XXL t illeti, nem volt semmi probléma velük, a kocsi 2.5 hetet volt náluk, és király munkát végeztek, mintha új lenne, a Postert Kit nagyon bejön rajta, nem az a vad bárkit lezúzok stílus, Hanem szólidan szép. Bár Gáborral személyesen nem találkoztam, de az ott dolgozók rendesek voltak. Még lenne pár kérdésem a külsõ optikáról, de ezzel majd megkereslek bennetek a Mazdaklub.hu oldalon.

Üdv.

tailnoa | 2007-10-19 11:33

Üdvözlöm a tagságot új tag lévén még járatlan a helyi szokásokban.
A gondon ill.kérdésem: 626 V-6-os 3900-4000 fordulatnál rángat a motor se alatta se fölötte.Ezzel a jelenséggel használtam kb.2000 km-t.Új jelenség lépett fel,ingadozó alapjárat,alacsony fordulaton jelentkezik a rángás 1800-tól megszünik.Sajnos így nem használható.Hol keresendõ a hiba?

andorpapa | 2007-10-18 13:59

Azért jó hallani, hogy akadnak pécsi 626-osok is, így talán könnyen jutok infóhoz (korábban amúgy már jártam párszor a fórumon, hasznos tudást szedtem fel onnét is).
Takaróponyva: hol kapok ilyet Pécsen, és persze mennyiért? Mert a neten láttam 4 rugótól 40 rugóig mindenféle árat, és biztos van is különbség rendesen, de nekem valami szimpla cucc kell, amit éjszakára/nagy esõzésre/havazásra rárakok. Ez is csak addig kell, amíg meg nem építjük a szerelõaknával megbolondított, fedett kocsibeállót (az alapokat már elkezdtük). Persze ehhez meg idõ kéne, amibõl nincs sok. De hogy ne vesszen el a kérdés a sok rizsában (és ne offoljam szét az egész fórumot): hol és milyen ponyvát érdemes venni? :)

MrSpock | 2007-10-18 13:43

Nézz fel mindenképpen a kluboldalra, egész sokan vagyunk pécsiek! (Engem StationW névvel találsz) Sõt tartunk nemsoká egy minitalit is:)

Ahogy az idõjárásjelentéseket hallgatom, rajtad már csak az autótakaró segíthet! :)

andorpapa | 2007-10-18 11:48

MrSpock: igen, Pécs. Még nem mazdaklub.hu, nem volt idõ ilyesmire. :)
Júliusban szereztük a kicsikét, eredetileg faterom régi Toyota Tercel 4WD kombijára fájt a fogam, de összeszámolva a kiadásokat, talán nem is éri meg rendbe tenni. Aztán az asszony bátyja éppen el akarta adni ezt a 20 éves Mazdát, pont kapóra jött.
Erre eddig pont 100 rugót költöttünk, de az összegben két olajcsere és egy komplett Vredestein téligumi szett (szereléssel együtt) is benne van, most a tél elõtt már csak a roszdaátalakító + korróziógátló festékek beszerzése és alkalmazása, valamint a váltóolaj cseréje van hátra.
Na meg jó lenne addig építeni egy fedett helyet, hogy az esõzés és a hó ne amortizálja le a kocsit (amint azt olvashattad, sajnos a csomagtartó szigetelése nem tökéletes). :)

mazda-auto.hu | 2007-10-18 09:04

Okt. 24-ig nem tudunk válaszolni.

zspityu | 2007-10-17 20:21

Köszi a választ! De mi értelme van egy mechanikus adagolón egy ilyen szenzornak? Mi lehet a probléma a comprexel?

mazda-auto.hu | 2007-10-17 13:48

Az egy pozíció szenzor, ami a gázkar állását figyeli. Füst: Elképzelhetõ, hogy a Comprex töltõ hatásfoka valamiért nem az igazi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó