2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
andorpapa | 2007-09-22 20:02
Nagyon köszönöm a gyors választ. Akkor ebbõl csapágycsere lesz.
A fékkel kapcsolatban: akkor itt valami galád módon nem jut el az egész folyadék a csöveken keresztül a fékekig. Jól sejtem, hogy ebben az esetben elég az általad említett tömítést cserélni, és nincs szükség egy új fõfékhengerre (ami nem mellesleg 40-60 rugóba fájna)?
sanya | 2007-09-21 20:23
jajj azt elfelejtettem hogy egyszerre lett leszabályozva mindkét dob, és azonos a réteg mindanégy fékpofán(ami elég vastag)és mechanikusan jól mûködnek, mozgathatók...
sanya | 2007-09-21 20:19
Sziasztok !
Mûszaki vizsgára készítem az autót, és az alõzetesen azt mondták hogy a jobb és a bal hátsó fékerõ között 40 százalék a eltérés a jobb oldali kevésbé fog. a kérdés vajon egy fékhenger csere orvosolhatja a problémát??
vagy mitöl lehet ez??
köszönöm a segítséget elõre is.
üdv`
mazda-auto.hu | 2007-09-21 16:19
1.A gyári kerékcsapágy ára 29527,-Ft. Ilyen esetben cserélni kell. 2. Valószínûleg a fõfékmunkahenger tömítettsége nem jó. A folyadék nem folyik el, csak nem arra megy amerre kellene, amikor nyomod a féket.3. Leeresztésnél nincs trükk, a beöntést kell nagyon lassan végezni. 1 litert egy perc alatt. Így nem lesz levegõs.
andorpapa | 2007-09-21 12:49
Friss 87-es 626 2.0D (GC) tulaj vagyok, nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a fórumra.
A verdát az elõzõ tulaj nagyon lehasználta, sorra javítgatom a dolgokat. Most a következõ három problémám van:
- bal elsõ kerékcsapágyból gyanús hang jön, a kerék pedig kicsit lötyög abban az irányban, amerre leveszi az ember a kereket (remélem, hogy érthetõ, amit akarok mondani). A fékre lépve is érezni, hogy a tárcsa ütemesen eltávolodik és közeledik a pofához, tehát lötyög a cucc. A kérdésem az, hogy új csapágy kell, vagy lehet valamit kezdeni ezzel. És ha lehet, akkor házilag is megoldható-e, vagy ehhez csapágyleszedõ meg egyéb cuccok kellenek? Mibe fáj kb. egy ilyen csapágycsere?
- Fék. Mindkét hátsó dobféket cseréltük, mert elszállt az egyik. Akkor légtelenítettünk is, és nagyon jól fogott a fék egy darabig. Aztán elkezdett egyre lejjebb fogni, és a fent említett jelenség is társult hozzá. Érezhetõen gyengébben fog a fék, leginkább járó motorral (de anélkül is) benyomva nem keményedik meg tökéletesen. 1 hete légtelenítettem megint, de a probléma nem szûnt meg. A fékfolyadék sehol nem szökik, tele a tartály. Hol tûnik el a fékerõ? Esetleg kell valamit cserélni?
- Hûtõfolyadék. Ennek a típusnak hány liter kell? A korábbi folyadék leengedésénél van valami csalafintaság?
Elõre is köszönöm a segítséget!
mazda-auto.hu | 2007-09-20 11:31
Dugattyú készlet: 77760,-Ft, gyûrûkészlet: 57332,-Ft. Az 1.8, 2,0, 2.2, gyûrûkészlete (kivéve 16v) megegyezik. 0.25, 0.50 a túlméret.
MrSpock | 2007-09-18 10:54
Hello!
Meg tudnád mondani, hogy mibe fájna a 2.0 12V-be egy dugókészlet+gyûrûk? Érdekelnek az alternatívák is (2.2, 2.0 16V) Nemtom mekkora túlméretek vannak mondjuk, de mindegyik érdekel. Gyári is utángyártott is, gyûrûkbõl meg ha van valami spéci nagykompressziós, akkor az is.
Köszi!
mazda-auto.hu | 2007-09-06 10:59
A hézagok hidegen: 0,3mm. A futómûben, kormánymûben stb nagyon sok minden kopoghat. A lengéscsillapító-t illetõen inkább annak alsó, vagy felsõ bekötési pontja adhat kopoghat. Amikor már maga a csillapitó kopog, akkor az már nem nevezhetõ csillapítónak, valószínûleg szét van esve.
Szabi | 2007-09-05 07:53
Hello ! 626 GC II, 2.0 karburátoros , 8 szelepes motornál hogy kell állitani a szelepeket ? 0.20-ra ? sorrend ? mikor egyes hengernél ollózik akkor állitom a 4-es hengernél , majd igy tovább ?
menet közben kopogó hangot a lengéscsillapitó adhat ? ez okozhatja az autó kormányzásának instabilitását ?
MrSpock | 2007-08-27 20:58
Na milyen volt haraszti?