2025. Július 8. Kedd - Ellák

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


StationW:) | 2007-12-11 13:28

Hello!

Akkor hivatalosan is szeretném megrendelni a 626-omhoz a gyári váltó rudazat persely készletet.

Alvázszámot és címet küldöm mail-ben. Egy árat írnál?

Köszi!

Takker | 2007-12-06 14:20 mazda-auto.hu részére

akkot jó, köszönöm:)

mazda-auto.hu | 2007-12-06 14:08

Jó a sejtés.:)

Takker | 2007-12-06 12:36 mazda-auto.hu részére

köszönöm, akkor tehát nem baj ha eléggé forró az a "szürke". akkor tehát az abból kijövő levegő megy előre a hűtőtbe majd onnan vissza a motorba? jólsejtem?:)

mazda-auto.hu | 2007-12-06 10:52

A Comprex töltő ott van a "nagy szürke" alatt. : ). Külön hűtése nincs, viszonylag magas is lehet a hőmérséklete. A motorba visszanyomot levegőnek van hűtője.

Takker | 2007-12-05 16:55

újabb kérdéseim vannak:)

ha jól sejtem a nagy szürke a motor felett a kompresszor. az igényel valami karbantartást? üzemi hőmérséklete milyen? hasonló a motorhoz? annak is van hűtője?

mazda-auto.hu | 2007-12-05 15:32 sanya részére

Nem egyezik meg a 12 és a 8 szelepesek szívósor tömítése.

sanya | 2007-12-05 10:29

Sziasztok !
Megtudnátok mondani nekem, hogy a 91 es mazda 626(GD) 1.8 12V (F8)szívósor tömítése megegyezik-e a 2.0 8V (FE)tömítésével??
Előre is köszönöm

mazda-auto.hu | 2007-12-05 09:52 Krisz1 részére

Sűrítési végnyomást kellene mérni a hengerekben. Ez alapján megválaszolható, hogy kellően tömítettek-e (azaz nem kopottak)a hengerek.

Krisz1 | 2007-12-04 20:30

hello,
van egy 626os mazdám, komprex dízel, azt vettem észre, hogy van a kartelgőznek kivezetése, hát azon eléggé jön:( ez most azt jelenti, hogy kopott a motor? és fel kellene újíttatni? vagy valami más lehetőség?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó