2025. Május 3. Szombat - Tímea
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
Kinca | 2006-10-02 21:50
2002-es DITD 16v mazdám van.Szervizadatokra lenne szükségem,hogy pl. milyen és mennyi olaj váltóolaj illetve szürök csereintervalluma.Köszönöm Kinca
mazda-auto.hu | 2006-10-02 10:27
Reméljük segítettünk a telefonszám megadásával.
Cman | 2006-09-30 14:04
Az egész kocsira nem lenne szükségem...
Cman | 2006-09-30 14:02
Tudnál bövebb infót adni erröl az emberröl? A számom 70/285-3472 elölre is köszi ! Bár 200E Huf kicsit soknak tünik...ennyiböl újitanák fel az egész mocit gyári alkatrészekkel..abszolóút referenciás szerelö...
mazda-auto.hu | 2006-09-30 07:46
Hát elég a BX adatait megnézni és láthatod, hogy esélye sincs ugyanolyan gyorsulásra a Mazdának. Nagyobb tömeg, kevesebb lóerõ. Tudunk egy alig használt 626 16V Coupéról, amit szerintünk 200e-ért kompletten meg lehetne venni. Felújítottuk a motorját korábban, új szelepemelõk stb. majd rögtön ezután letette a tulaj mivel több autója is volt és az autó kb 4 éve áll. Lehetséges, hogy még nem károsodott a motor belseje.
Cman | 2006-09-29 18:45
MrSpock !
Gratula a fejlesztésekhez !(még új vagyok itt) Ha esetleg tudsz valami pénztárcabarát teljesitménynövelö kúrát vevö vagyok rá :) én is turbón gondolkoztam de még nem találtam rá az ideális megoldásra...egyébként nem vagyok megelégedve a teljesitménnyel..nagyon lomha járgányok a 626 gépek..ezelött egy gyári limitáltdarabszámos sport Citroen Bx 1.9 16v-m (160Le 1050Kg 222Km/h valami bödületeset gyorsult,Calibrákat zabáltam vele)volt amig rommá nem törtem(szöke nö nem adta meg az jobbkezet aztán a mentök vitték el)..eszeveszettül ment a 626 hoz képest..valamit ki kellene találnom a 626 hoz hogy hasonlitson arra a hideg a hátonfutkározós érzésre,mert egyenlöre baromi csalódás...:(
Cman | 2006-09-29 18:29
Sziasztok !
Jelenleg van egy 91`626 2.0 16v 4WS-m .Elkezdtem kicsit piszkálgatni (gázgyorsitó dob,60-as saválló rendszer,sport hátsó dob,K&N direkt). Jelenleg ott tartok hogy meghajtottam (Törökbálint-Fehérvár 10perc :)) és egy hét múlva beesett az egyik szelep a hengerbe és lerendezte a mocit :((( van egy donor 2.0i-m.már 2szerelötöl is hallottam hogy maga a moci ugyanolyan mint a 16v mocija és hogy ki lehet cserélni csak a hengerfejet kell átrakni...kételkedem...tudtok valami infóval - vagy egy alighasznált 16v mocival szolgálni??? söt kéne egy 16v légmennyiség mérö is..elölre is köszi !
mazda-auto.hu | 2006-09-27 11:09
A vízhõfok jeladó nem biztos, hogy megfelelõ jelet ad az izzítás vezérléséhez. Azt érdemes cserélni 2. körben. Valószínûleg nem teljesen hideg motornak megfelelõ értéket ad az izzítás vezérléséhez, ezért az nem elég hosszú.
Totya | 2006-09-27 10:46
Totya vagyok bocsi de nem irtam évjáratot.a 626d 1992-es
Totya | 2006-09-27 10:42
Sziasztok.VanEGY626-os diesel mazdám.Olyan gondom van vele, hogy hidegen is csak 3mp-ig izzit,de ez még nagy hidegben úgyis kevés hogy a torokizzitás müködik.Az izzitó vezérlõ elektronikát átcseréltük egy másikéval de a jelenség megmaradt.Ha tudnál valmi tanácsot adni milehet a hiba oka megköszönném. üdv Totya