2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
gkover | 2006-08-05 20:35
Köszönöm a gyors választ. Ez pontosan mit jelent, mert a korábbiakban olvastam, hogy minden "fogyasztót" ki kell kapcsolni. Ezt esetleg én is meg tudom csinálni. Amúgy az alapjárati motor nemrég ki lett tisztítva, és hidegen jó is, beindítás után felemeli az alpjáratot, majd kb 1 perc alatt visszaáll fokozatosan. Melegen is ha felakad, ha lábbal visszahúzom, visszaáll normálisra.
Emiatt a zavar miatt lehet az is, hogy melegen a szervó eltekeréskor korábban, míg alacsonyabb volt az alapjárat, hajlamos volt leállni?
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2006-08-05 09:24
Az alapjárat beállításának egyes Mazdák esetében speciális módja van, ami nélkül az általad leírtak jelentkeznek. Ezt a módszert "kitestelésnek" hívják. Ha nem így van beállítva az alapjárat, akkor az alapjárati motor állandóan küzd a helyes pozíció megtalálásáért.
gkover | 2006-08-04 22:04
Sziasztok!
Az autó: 626 Coupe 2.0i 16V 109kW, `89. 12.havi.
Az én problémám az hogy nem tudom rendesen beállítani az alapjáratot. Ha normálisra beállítom, és bemelegszik a motor, akkor kanyarodáskor ill. a kormány eltekerésekor lefullad az autó. Ez hidegen ill. normál hõfokon nem jelentkezik. Ha magasabbra veszem az alapjáratot. akkor meg melegen fennakad az alapjárat kb. 1500-as fordulaton. Visszaesik normálisra, ha visszahúzom a pedált. Mi lehet a gond. Van valami "tompítás" az alapjáraton, ezzel lenne a baj. Vagy az alapjárati motorral?
Köszi a segítséget
mazda-auto.hu | 2006-08-03 10:34
Lehetséges. A gyári féltengelycsukló élettartama elsõsorban a gumiharangtól épségétõl függ, másodsorban pedig a használat módjától. A nem gyári féltengelycsuklóknál elõfordult már, hogy nem a csukló ropogott, hanem a csatlakozásnál lévõ fogazás nem stimmelt. Két hét alatt tönkrement. Egy szerelõ ha megnézi, azonnal kiderül mi okozza a hangot.
Gjozi | 2006-07-30 18:03
Sziasztok!
Van egy 626 2.0D 1987 GC.RF46 Mazdám.
Érdeklõdnék hogy éles balkanyarnál a jobboldai kerékfelõl ropogás hallatszik létezik hogy féltengelycsukló lenne? 2éve cseréltük. Vagy a belsö csukló ropoghat? ha tudtok segítsetek légyszives! Köszi
mazda-auto.hu | 2006-07-21 15:44
TÁJÉKOZTATJUK kedves fórumozóinkat, hogy legközelebb 2006.07.31-én tudunk válaszolni az esetleges kérdésekre.
mazda-auto.hu | 2006-07-21 13:47
Nincs, csak hengerenkénti. Valószínûleg azért csak 90 lóerõs, hogy kimenjen a világból. 1000000 km nem gond.
MrSpock | 2006-07-21 12:54
Egy kérdés: A GD 626-oshoz gyártottak központi befecskendezéses 2000-es motort?
Ha meg nem, akkor miért csak 90 Le az alap 8 szelepes? (mert ugye haskorú Opel + egyéb lomokból 110-120 Le is kijött)
mazda-auto.hu | 2006-07-17 09:18
Sajnos a Mazda vezérképviselet utoljára legyártott mennyisége már elfogyott ehhez a típushoz, és már nem is fogják újranyomtatni. Tipp: Maróti könyvesbolt (csináld magad), vagy internet keresõ, ha más nyelven is jó.
Totya | 2006-07-15 19:33
Van egy 626td 1992 esmazdám.nagyn megvagyok vele elégedve,de jó lenne hozzá egy gépkönyvet venni.kis segitséget kérnék Holtudám beszerezni.elöre is köszi.