2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2006-06-06 09:49
Igen. Nagy a valószínûsége.
cromwell | 2006-06-05 17:30
Hello!
A következõ jelenségrõl lenne szó a Mazda 626 2.0 16V 1993-as esetében.Hidegindítás után nem,de mikor a motor felmelegedett szelephangot? hallani az utastérben.A hozzászólásokat olvasgatva hidrotõke?gyanús?
mazda-auto.hu | 2006-06-02 08:23
A gyári önindító kedvezményes bruttó ára: 68.800.-. A kedvezményt a jövõben nem fogom írni, mivel az a honlaplátogatóinknak természetes.
leslie51 | 2006-06-02 07:57
Mennyibe került egy önindítõ 89-es 626-oshoz?
Alváz:JMZGD14H501264627
motor: F2605643
kösz : Leslie
mazda-auto.hu | 2006-06-01 16:20
Nem volt még egyébként a DiTD-k turbójával egyáltalán problémánk. A turbó rendkívül magas hõfokot tud elérni, mindezzel semmi gond nincs, amíg a turbina csapágyazásában kering az olaj. A gond akkor van, amikor a felhevült állapotú turbó mellett leállítjuk a motort és az olaj nem kering tovább. Ilyenkor olajminõségtõl is fûggõen a túl magas hõfok miatt elõbb-utóbb lerakódások keletkeznek, amelyek szintén elõbb-vagy utóbb kikezdhetik a turbó csapágyazását, illetve akadályozzák az olaj szabad áramlását, ami végül a turbó meghibásodásához vezet. Megállás után 1 perc alapjáraton járatással a keringõ olaj szépen lehûtí a turbó csapágyazását. Ha nagyon fütyül a turbó gyorsításnál akkor nem biztos hogy teljesen ép. Gyárilag nem nagyon van hangja. A teljesítményvesztést nyilván a viszonyítási alap hiánya miatt nem érezheted.
mérnökúr | 2006-06-01 15:55
Köszönöm a választ. Szerintem is a turbón lehet nagyot bukni, szóval jól meg kell nézni. Vagy hallgatni? Van erre a szervizben valamiféle vizsgálat? nyomásmérés? a hangjából mit lehet megállapítani?
Hallottam, hogy nem szabad, de egyébként mi történik a turbóval ha nyúzás után hirtelen állítják le?
Üdv.
Mérnök
mazda-auto.hu | 2006-06-01 10:43
Tényleg hihetetlen, hogy még egy mûszerfal "mögé" is be kell nézni. Gratulálunk a hiba megtalálásához!
leslie51 | 2006-06-01 09:30
Ja még annyi : korábban panaszkodtam a HOLD éz EC-AT visszajelzõ lámpákra. Nos, a égõt cseréltem a mûszerfalon és feltûnt, hogy korábbam már javították a panelt -- és az egyik csatlakozót NEM FORRASZTOTTÁK VISSZA! Beforrasztottam, egybõl jó a visszajelzés, a HOLD is úgy mûködik , ahogy kell. Az ember ezek szerint nem lehet elég óvatos :-)))
leslie51 | 2006-06-01 09:26
hát igen ... állandóan csak készülõdöm, hogy elmenjek a szervizbe, de mindig közbejön valami :-)) Talán majd a nyári szünetek altt.
mazda-auto.hu | 2006-05-31 08:11
mérnökúr - Fél kezünkön meg tudjuk számolni, mennyi problémánk volt a 626 DiTD -kel. A szervízköltségek jellemzõen nem magasabbak, viszont ezeken 15000 km-enként kell olajat cserélni. A kormány remeg alapjáraton, de menet közben már nincs zavaró vibráció. Nagyon erõs konstrukció. Esetleg a turbóra kell figyelni, nincs-e hangja, ha olyan környékrõl származik az autó, ahol szinte biztos, hogy autópályán használták leggyakrabban.Sokan nem figyelnek rá, hogy a turbós autókat nem szabad rögtön leállítani, egy-egy forszírozott autópályamenet után. Egy kis járatás szükséges alapjáraton leállítás elõtt ilyenkor.
leslie51 - A dologban az a jó, hogy egyre "kézzelfoghatóbb" a probléma, így talán könnyebb lesz megtalálni az eredetét a mûszer segítségével.