2025. Május 6. Kedd - Ivett
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
MOTOROLAJ 5-10.
Nem lesz turbós a Mazda 3 MPS?
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
slacika | 2006-05-10 17:52
leslie51!
Kanyarodás közbeni leállásal találkoztam már, benzintankban a szívócsõ volt szétrohadva. (89-es 626-os).
mazda-auto.hu | 2006-05-10 08:35
Ecco - Még annyit, hogy a nem hidrotõkés motoroknál a tisztítással még a minimális esélye sincs meg annak, hogy megszûnik a csattogás. A szelephézagállítás pedig nem tartozik a bonyolultabb munkák közé.
mazda-auto.hu | 2006-05-09 08:58
csepanyi - Akár fals levegõ is lehet, de inkább a vezérlõelektronika kényszerfutására gondolunk, mivel annak idõ kell a paraméterek "érzékeléséhez", ez az idõtartam a hosszú, és másodszori indítózás. Mondjuk a nem megfelelõ benzinnyomás is okozhatja a problémát.
ecco - OKÉ
ecco | 2006-05-09 07:12
köszönöm a válaszokat!
Még egyszer átmosom a motort és ha az sem segít valahogy lemegyek hozzátok. (sajna bp-en vagyok)
csepanyi | 2006-05-08 22:20
Köszi az eddigi válaszokat! Az alapjárat leesés is elektronikai hibából ered? Vagy esetleg lehet fals levegõ? Az autó ugy indul másodikra, ha közben nem veszem le a gyújtást. Ha hidegen idítom, elõször nem hallani az üzemanyagszivattyút, a második próbálkozásnál kezd el mûködni és utána indul az autó.
mazda-auto.hu | 2006-05-08 11:24
Esetleg lehet, hogy gyújtógyertya, vagy akár gyertyakábel. A kábelek általában 80-100km-t bírnak,a gyertyákat érdemes 45000km-ént cserélni. A kábeleknél csak tûzoltómunka egyet cserélni, általában sorban mennek tönkre, ezért érdemes egyszerre cserélni õket. Ezenkívûl a már említett szenzorhiba is lehet, vagy akár légmennyiségmérõ is.
csepanyi | 2006-05-08 10:52
V6-os, 1993-as. Amikor indítgatom elõször nem indul, csak mindig a második próbálkozásra.
mazda-auto.hu | 2006-05-08 08:45
Nagyon sok minden lehet. Elképzelhetõ, hogy valamelyik szenzor hibája miatt ún. kényszerfutáson van a vezérlõ elektronika. Lehet akát gyertya, gyertyakábel, légmennyiségmérõ, üzemanyagnyomás stb...Valószínûleg kell egy hibakiolvasást végezni az autón. 1600, vagy V6?
csepanyi | 2006-05-06 22:44
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 93-as Xedossal kapcsolatban, htha van valakinek valami ötlete. Az autó hosszas "köszörülés" után indul csak, az alapjárat pedig néha 500 alá esik ha üresbe teszem, majd vissza áll a normál tartományba.
626 | 2006-05-06 13:33
köszi az infót...nem annyira fontos,csak szerettem volna ha már van benne mûködjön,ugyse járok hosszú útra ahol ki lehetne igazán használni...majd ráveszem magam és legközelebbi szerviznél megnézetem(most volt olaj, olajszûrö,és vezérszíjcsere - még van idõm)