2025. November 1. Szombat - Marianna

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


slacika | 2006-05-10 17:52

leslie51!
Kanyarodás közbeni leállásal találkoztam már, benzintankban a szívócsõ volt szétrohadva. (89-es 626-os).

mazda-auto.hu | 2006-05-10 08:35

Ecco - Még annyit, hogy a nem hidrotõkés motoroknál a tisztítással még a minimális esélye sincs meg annak, hogy megszûnik a csattogás. A szelephézagállítás pedig nem tartozik a bonyolultabb munkák közé.

mazda-auto.hu | 2006-05-09 08:58

csepanyi - Akár fals levegõ is lehet, de inkább a vezérlõelektronika kényszerfutására gondolunk, mivel annak idõ kell a paraméterek "érzékeléséhez", ez az idõtartam a hosszú, és másodszori indítózás. Mondjuk a nem megfelelõ benzinnyomás is okozhatja a problémát.
ecco - OKÉ

ecco | 2006-05-09 07:12

köszönöm a válaszokat!
Még egyszer átmosom a motort és ha az sem segít valahogy lemegyek hozzátok. (sajna bp-en vagyok)

csepanyi | 2006-05-08 22:20

Köszi az eddigi válaszokat! Az alapjárat leesés is elektronikai hibából ered? Vagy esetleg lehet fals levegõ? Az autó ugy indul másodikra, ha közben nem veszem le a gyújtást. Ha hidegen idítom, elõször nem hallani az üzemanyagszivattyút, a második próbálkozásnál kezd el mûködni és utána indul az autó.

mazda-auto.hu | 2006-05-08 11:24

Esetleg lehet, hogy gyújtógyertya, vagy akár gyertyakábel. A kábelek általában 80-100km-t bírnak,a gyertyákat érdemes 45000km-ént cserélni. A kábeleknél csak tûzoltómunka egyet cserélni, általában sorban mennek tönkre, ezért érdemes egyszerre cserélni õket. Ezenkívûl a már említett szenzorhiba is lehet, vagy akár légmennyiségmérõ is.

csepanyi | 2006-05-08 10:52

V6-os, 1993-as. Amikor indítgatom elõször nem indul, csak mindig a második próbálkozásra.

mazda-auto.hu | 2006-05-08 08:45

Nagyon sok minden lehet. Elképzelhetõ, hogy valamelyik szenzor hibája miatt ún. kényszerfutáson van a vezérlõ elektronika. Lehet akát gyertya, gyertyakábel, légmennyiségmérõ, üzemanyagnyomás stb...Valószínûleg kell egy hibakiolvasást végezni az autón. 1600, vagy V6?

csepanyi | 2006-05-06 22:44

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni egy 93-as Xedossal kapcsolatban, htha van valakinek valami ötlete. Az autó hosszas "köszörülés" után indul csak, az alapjárat pedig néha 500 alá esik ha üresbe teszem, majd vissza áll a normál tartományba.

626 | 2006-05-06 13:33

köszi az infót...nem annyira fontos,csak szerettem volna ha már van benne mûködjön,ugyse járok hosszú útra ahol ki lehetne igazán használni...majd ráveszem magam és legközelebbi szerviznél megnézetem(most volt olaj, olajszûrö,és vezérszíjcsere - még van idõm)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó